Onsdagsskravel:D

Er jo fort at man stresser og styrer med masse husarbeid etc etter at ungen(e) er i seng, og vips er hele kvelden gått :eek: Så da er det ekstra deilig å plante rumpa i sofaen fra kl 19 og KUN slappe av! :D ;)

Ja er ganske fort gjort! Deilig å få slappet av noen timer før man legger seg:D jeg prøver å få ryddet det meste mens samboer gir Liana kveldsmat og steller hun, og Emira pleier å spise samtidig..hehe så målet er å ha alt ryddet FØR begge er i seng:P ikke alltid det funker..men deilig når man bare kan slenge seg i sofan så fort barna er lagt:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Jeg er på jobb :)
Har vært afghansk fest her i dag :-)
Før jobb lagde jeg tomatsuppe som vi spiste før jeg dro! Brukte ikke oppskrift, så den ble litt rar ;-p men god da!
Jobber helt til kl 24 i kveld så jeg krysser virkelig fingrene for ei god natt!

Har vært afghansk fest her i dag :-)
Før jobb lagde jeg tomatsuppe som vi spiste før jeg dro! Brukte ikke oppskrift, så den ble litt rar ;-p men god da!

Så spennende med afghansk fest:D sikkert mye god mat? :P
Hehe så lenge suppa ble god, så gjør det vel ikke no;):)
Håper virkelig at du får en god natt ja! Ellers får du be mannen din styre på natta :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Har vært afghansk fest her i dag :)
"litt rar"??? :confused: :p

God kveld ja..
Jeg har lest geografi til i morra, og ser reprise av Senkveld. De gutta der asså..:)
Har såååå lyst på litt vin og kjeks med blåmuggost, så det spørst om jeg får ordne meg en liten kveldssnack.;)

God kveld ja..
Jeg har lest geografi til i morra, og ser reprise av Senkveld. De gutta der asså..:)
Har såååå lyst på litt vin og kjeks med blåmuggost, så det spørst om jeg får ordne meg en liten kveldssnack.;)
høres iallfall bedre ut enn knekkebrød med brunost og gulrot ;) :P

"litt rar"??? :confused: :p
Hehe ja. Ikke helt som tomatsuppe vi pleier å ha. Men vi har veldig sjelden det da, og før brukte vi bare sånn pose :-p
Det var veldig godt med hjemmelaget!

Hehe ja. Ikke helt som tomatsuppe vi pleier å ha. Men vi har veldig sjelden det da, og før brukte vi bare sånn pose :-p
Det var veldig godt med hjemmelaget!
Hehe, nei, hjemmelaget får en helt annen smak enn sånn fra pose! ...mer tomatete :p

Back
Topp