onsdagspraten

ORIGINAL: MaRtE:)

så fint gjort, skrållan[:)] kos dere[:)]

her er jeg og thomas hjemme i dag, han er småsjuk. dvs han hoster fælt til tider, men ikke feber. fikk resept på bricanyl i går så da går det nok bra.

mannen har sprunget på do i hele natt og i dag skulle han til tannlegen kl 10. ringte og avbestilte, fikk beskjed om å betale 540kr uansett[&:] så fra i dag skal han bytte tannlege.

Det er derfor det er så surt å avbestille samme dag for da er en nødt til å betale for timen. Helt normalt her hvor jeg holder hus ivertfall

Det er 40 minutter dør til dør, perfekt for oss som er litt trege i avtrekkeren! [;)] Er tenkt å være typisk helgehytte som vi kan kjøre til direkte fra jobb på fredag og så spiser vi middag på hytta liksom.
Og dyrt, tja, familien min synes det er helt syyyyykt dyrt, vi synes vi får mye for pengene. 1,4 fikk vi det for. [:)]

Da er jeg endelig hjemme fra jobb og har kastet ned middagen. Ble fullkornslasagne i dag. Straks er vel samboeren hjemme så jeg kan stikke på trening, for det bare MÅ jeg i dag altså. Ellers lite å melde enn at jeg merker det tar på med 100% skole, 60++ % jobbing og mann, barn og trening......Olalala

ORIGINAL: papayamammaen

Det er 40 minutter dør til dør, perfekt for oss som er litt trege i avtrekkeren! [;)] Er tenkt å være typisk helgehytte som vi kan kjøre til direkte fra jobb på fredag og så spiser vi middag på hytta liksom.
Og dyrt, tja, familien min synes det er helt syyyyykt dyrt, vi synes vi får mye for pengene. 1,4 fikk vi det for. [:)]

Nei det var da ikke så dyrt. På sør og østlandet koster en sånn hytte enda mer. Her må man jo ut med 2 mill for noe passelig anstendig....

Grattis med hytte Papaya! Herlig med kort reisevei til hytten, det er da jeg begynner å tenke over at jeg faktisk reiser en time hver vei til jobb hver dag, hehe. Men så trenger jeg ikke hytte å reise til da, for jeg har fjord og fjell rett utenfor så kanskje det er verdt det[;)][:D]

Hos oss var tannlegen en suksess. Lillemor satte seg i stolen og gapa som bare det, fikk skryt for 20 fine tenner og premie. Glad det gikk så bra som det gjorde, hun har jo gleda seg sånn til å få brev fra tannlegen og endelig kom det[:D] 

Nam, fullkornslasagne er godt! Vi har hatt gryterett med deilig salat til vi, Tobias spiste som vanlig omtrent mer enn alle oss andre... han eier ikke magamål, og enda veier han bare 10,9!

Nå har jeg tatt dag 2 på 30 days'en min. Kjente øvelsene gikk lettere i dag, men er jo sååååå stiv at det ble pes uansett. Snart skal avkommene legge seg, Tobias driver og prøver på seg skoene mine nå, og Ida sitter og fiser fæle mannefiser i sofaen. Sjarmerende unge! [&:]

Nei stil, suki, ikea? hehe! [:D] Vil ha det litt enkelt, sånn hytte liksom. Det er jo villmarkspanel på alle husene (herregud, vi har plutselig tre ekstra bygg å holde rede på[X(]), må se litt hvordan jeg vil ha ting! Og finne ut om jeg kan plante noe greier utenfor, er liksom bare grus mellom hyttene [:)]

Lykke til med legging og alt! Jeg venter på cæsar, så skal jeg stryke to små bunadskjorter, finne noen fine ord til dåpen på søndag, og så er det natta. Er stuptrøtt og kom akkurat på at jeg må pakke og skrive en liten tale til dåpsbarnet og i morra ettermiddag skal vi på turning med storemor. Plutselig hadde jeg liksom ikke så god tid lenger, hehe [&:][:D]

Lasagne ja, DET er lenge siden sist! Jeg kan ikke spise noe halvfabrikat pga løk og paprika og lillemor, og fra bunnen av har faktisk ikke slådd meg. Blir heller pizza da liksom [:)]
Vi hadde honningmarinert laks til middag, fant oppskrift i f&b. Det var ganske godt, men nå stinker det honning i hele huset! Og litt dumt at ikke minsta kunne smake på fisken pga honningen. Men det blir nok gjentatt, vi MÅ bli flinkere til å spise fisk!!

Jeg har visst sovet på sofaen siste halvtimen, så sambo kommanderer meg til sengs. God natt! 

ORIGINAL: DeLady

ORIGINAL: Looney

Da er jeg endelig hjemme fra jobb og har kastet ned middagen. Ble fullkornslasagne i dag. Straks er vel samboeren hjemme så jeg kan stikke på trening, for det bare MÅ jeg i dag altså. Ellers lite å melde enn at jeg merker det tar på med 100% skole, 60++ % jobbing og mann, barn og trening......Olalala

Trent!!!!!!!!!!!!!!!!! Og sendt mail til forsikringsselskapet ang dekning av pc'en vi ødela i helgen. Heia at min nye pc datt i gulvet og tok kvelden[:)][:)]

Du er så FLINK! [:D][:)]

Trent!!!!!!!!!!!!!!!!! Og sendt mail til forsikringsselskapet ang dekning av pc'en vi ødela i helgen. Heia at min nye pc datt i gulvet og tok kvelden[:)][:)]

Du er så FLINK! [:D][:)]

Superwomen[:D]

JEPP!!!

Back
Topp