onsdagspraten

er vel på tide å legge seg kanskje..............

God morgen! [:)]

Ble ei god natt, selv om Ida sov et par timer på dagen i går. Trodde hun skulle tro det var morgen kl 5, men nei, vi fikk ligge til 7! [:)]
Sambo hadde fiksa mammabonus til meg i dag, hehe. Han hadde tatt seg fri fra jobb, uten å si det til meg! [:D] Så han skal være med på 15-mndskontrollen til Pondus, det blir koselig! [:)] Sambo har jo ikke vært på helsestasjonen her i byen enda, og det tror jeg har plaga han litt. Han var jo med på ALLE kontrollene til begge ungene da vi bodde i Trheim.
Ellers er jeg stokk stiv i alle muskler, så tror treningsprogrammet funker! [:)] Skal ta en runde i dag også.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

så fint gjort, skrållan[:)] kos dere[:)]

her er jeg og thomas hjemme i dag, han er småsjuk. dvs han hoster fælt til tider, men ikke feber. fikk resept på bricanyl i går så da går det nok bra.

mannen har sprunget på do i hele natt og i dag skulle han til tannlegen kl 10. ringte og avbestilte, fikk beskjed om å betale 540kr uansett[&:] så fra i dag skal han bytte tannlege.

Her har vi masse planer i dag, så slapper av mens jeg kan[:D]

Tannlegen er høydepunktet for lillemor. Skal bli spennende å se hvordan det går[:D]

Snille mannen din Skrållan!![:D]

God bedring til mannen din MaRtE, og ja jeg hadde jammensanten byttet tannlege jeg og!!![>:][X(]

McMor: Åhhh.. tannlege er spennende!![:D] Lykke til!![:D]

Her er mini levert i bhg... Han sov helt til sjærsten våknet i dag, og fremdeles ingen uhell!!! Wohoooo[:D][:D][:D] Jeg gikk og la meg med superhodepine og våknet med den samme så det er bare å drikke vann skjønner jeg...[&:] Godt jeg har studiedag i dag[8D] Sitter her og slapper av litt før jeg skal begynne på oppgaver[:)]

Åhhh, i dag sov Hannah til 08.16. Men da så hun litt på barne tv i senga fgør hun gikk å vekte bestemor som sto opp med henne. Og da kunne jo jeg sove til 10.00. Nice![:D]

I dag har Hannah time hos tannlegen så jeg tok henne fri i dag. Så kan vi kose oss litt også.[:)]

ORIGINAL: McBaby

Har forresten termin i dag! [:)]

oioi!! så spennede!!

grattis med termin mcbaby!!

har fått strikkedilla igjen, så gleder meg til lillemor skal sove en blund!!

Ja, sant sambo er snill? [:)]
Hurra for termin McBaby! [:)]

Jeg har sånn gangsperre overalt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Virker som 30 days shrenk gjør jobben sin! Får ta en runde senere i dag også... [:)]
Gikk bra hos HS, viser seg at sambo hadde samme HS da han var liten! Pondus skal på kontroll igjen neste måned, siden han har brokk og sliter litt med forstoppelse.

Hurra for termin og langsoving, McBaby! [:D]
Her hadde vi ball igjen i natt, men det buldra og bobla i magen hennes, så da vet jeg i det minste hvorfor hun hylte stakkars. Og så leverte hun Årets Bleie nettopp, så da satser jeg på at det hele er ute av systemet! Nå sover hun godt, og forhåpentligvis lenge! Jeg burde legge sammen masse tøy og begynne pakkinga, vi reiser nordover i ni dager hele familien på fredag nemlig. [:D][:D][:D]

Ellers har vi signert kontrakt i dag, så nå er vi stolte hytteeiere! Har hatt tilslaget i en måned, men fikk ikke signert før i dag. Overtar om tre uker, det skal bli godt!!! Har jo ingen andre her, så vi trenger et sted å lufte oss og bruke naturen litt [:)][:)]

grattis papaya! så gøy da, har du bilder? hvor har dere kjøpt?

Har ikke bilder nei, er tatt av nettet, men de skal legge ut flere for salg om en uke eller to, så da kan dere få se. [:)] Er på Selbustrand, sjekk fb for litt mer info [;)][:D]
Hvis ikke kanskje denne linken funker, er det bare cachen min som gjør det, eller ser dere også bildene?

ORIGINAL: papayamammaen

Har ikke bilder nei, er tatt av nettet, men de skal legge ut flere for salg om en uke eller to, så da kan dere få se. [:)] Er på Selbustrand, sjekk fb for litt mer info [;)][:D]
Hvis ikke kanskje denne linken funker, er det bare cachen min som gjør det, eller ser dere også bildene?

hahahaha, glemte jeg lime inn linken?? [X(][:D][:D][:D]
*borte*

Ser jo kjempefin ut! [:D][:D] kjekt med dusj og skikkelig komfyr på hytta altså, det er luksusvarer for oss som IKKE har det på noen av hyttene våre! [;)] (nå høres det ut som om vi har 70 hytter da, men vi har "bare" 2). 

Ja, er luksus! Men når vi kjøper hytte med småbarn, så var det nesten uaktuelt uten! Er vokst opp med ei lita hytte uten strøm og vann, det er liksom sånn hytta skal være, men dette her skal jo vi bruke, og da må det være enkelt, ellers bruker vi det ikke [;)] Er også vei helt fram, strøm og kabel for tv og internett [;)] I utgangspunktet hadde vi ikke tenkt å ha tv og ihvertfall ikke nett, men det er jo greit å ha morra-tv når ungene er et par-tre år eldre og vi voksne er veldig trøtte [;)] Og nett gjør at vi kan være der enda mer, for da kan vi jobbe litt fra hytta. [:)] Passe standard, vi er veldig fornøyde, og håper vi fortsetter å være det når vi får tatt den i bruk! [8D][:D]

Gratulerer så masse med hytte papaya!!!![:D][:D]

Gratulerer med termindato McBaby!!![:D] Krysser fingrene for litt action i nær fremtid!![;)]

Gratulerer med hytte Papaya! Er det langt å kjøre fra der dere bor? Dyrt?

Tannlege timen til Hannah gikk ikke så bra. Hun nektet å la tannpleieren se på tennene sine....[8|] Men hun sa at det ikke var så farlig, de skal jo bare snakke og telle at de har 20 tenner. Og jeg vet jo at hun har 20. Så da kommer vi heller tilbake om et år og håper at det ikke er så nifst da. [:)]

Back
Topp