Onsdagspraten

God kvelden høner! :P:P:P :D:D:D hehe..

Sitter å slapper litt av her i sofan jeg :) Har hatt en helt vanlig og fin dag idag :)
Men Liana har virkelig begynt å vise en mer bestemt og agressiv side :P Hun SKAL ha viljen sin, og hvis Emira erter på hun, så har hun begynt å prøve å slå, bite og klore :eek: skjønner ikke hvor hun lærer dette :P Ligger vel kansje bare i instinktet! hehehe.. Men ellers er hun en solstråle og er snill og tullete :D <3

Ja, det er sånn kraftkost man gir ungene på landet:p;):D

*Surfer mobilt*

hahaha du as! :P
Bare å droppe den "fanzy" maten, og heller gi dem kongler, bark og gress :P hahah

God kvelden høner! :P:P:P :D:D:D hehe..

Sitter å slapper litt av her i sofan jeg :) Har hatt en helt vanlig og fin dag idag :)
Men Liana har virkelig begynt å vise en mer bestemt og agressiv side :P Hun SKAL ha viljen sin, og hvis Emira erter på hun, så har hun begynt å prøve å slå, bite og klore :eek: skjønner ikke hvor hun lærer dette :P Ligger vel kansje bare i instinktet! hehehe.. Men ellers er hun en solstråle og er snill og tullete :D <3
Hehe, Hermine vræææler når det er noe hun ikke får gjøre! Men tar ikke igjen:p

*Surfer mobilt*

Æsj, søs mista den lille spiren sin som var ventet i mars:oops::( er litt rart å tenke på for mista selv et marsfrø i juli for 2 år siden:oops: Måtte klemme litt ekstra på min lille skatt i kveld, de er bra sårbare og skjøre i startfasen disse vidundrene vi er så heldige å ha fått!

*Surfer mobilt*

Hehe, Hermine vræææler når det er noe hun ikke får gjøre! Men tar ikke igjen:p

*Surfer mobilt*

hehe Ja vet de kan være veldig bestemte.. men Liana vil jo ikke gi seg heller da :P blir skikkelig sinna! haha.. hun tar mest igjen på Emira og ting :P hehe.. Idag så ville hun inn på et rom som samboer bruker som treningsrom, og jeg som roterom, og får å ikke gjøre hun så sinna, så lukket han ikke døra, men satte støvsugeren foran døra, hun ble så sinna for å ikke klare å komme forbi den at hun slår støvsugeren, kjefter og dytter den :P hahaha..

Æsj, søs mista den lille spiren sin som var ventet i mars:oops::( er litt rart å tenke på for mista selv et marsfrø i juli for 2 år siden:oops: Måtte klemme litt ekstra på min lille skatt i kveld, de er bra sårbare og skjøre i startfasen disse vidundrene vi er så heldige å ha fått!

*Surfer mobilt*

Uff så trist :(:(:( har aldri opplevd deg selv, men etter å ha fått barn så kan man jo tenke seg hvor vondt det må være uansett :( De er veeeldig sårbare og skal nok ikke så mye til før det kan gå galt i begynnelsen.. TRIST!

Uff så trist :(:(:( har aldri opplevd deg selv, men etter å ha fått barn så kan man jo tenke seg hvor vondt det må være uansett :( De er veeeldig sårbare og skal nok ikke så mye til før det kan gå galt i begynnelsen.. TRIST!
Er det ja, også når de har prøvd såpass lenge så var jo lykken så ekstra stor:oops: ikke mye man kan gjøre, men trist likevel!

*Surfer mobilt*

Er det ja, også når de har prøvd såpass lenge så var jo lykken så ekstra stor:oops: ikke mye man kan gjøre, men trist likevel!

*Surfer mobilt*

Ja da er det jo myyyyye værre! stakkars dem :( kan ikke være noe godt! og man blir kansje redd for å prøve igjen for raskt å..

Ja da er det jo myyyyye værre! stakkars dem :( kan ikke være noe godt! og man blir kansje redd for å prøve igjen for raskt å..
De er nok ivrige etter å prøve på nytt, men husker selv at da jeg ble gravid igjen ble frykten for å miste så mye større:oops: man er da mer innstilt og redd for at det skal skje på nytt...iallfall var jeg det, håper ikke det gjelder alle, for det var fryltelig slitsomt de første 12 ukene. Selv med to tidlige ul var jeg konstant innstilt på, og redd for, at det skulle gå galt på nytt!
Heldigvis gjorde det det da, og det gjør jo som oftest det! ;)

*Surfer mobilt*

De er nok ivrige etter å prøve på nytt, men husker selv at da jeg ble gravid igjen ble frykten for å miste så mye større:oops: man er da mer innstilt og redd for at det skal skje på nytt...iallfall var jeg det, håper ikke det gjelder alle, for det var fryltelig slitsomt de første 12 ukene. Selv med to tidlige ul var jeg konstant innstilt på, og redd for, at det skulle gå galt på nytt!
Heldigvis gjorde det det da, og det gjør jo som oftest det! ;)

*Surfer mobilt*

Tror nok det er ganske vanlig å være redd når man har mistet før! Men godt det gikk bra hos dere når dere skulle ha Hermine da :D dere må ha vært utrolig glade når det hadde gått mer enn 12-15 uker i svskapet:D

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Øh, ja, når ungen er blitt 8-9 måneder er man vel streng tatt kommet langt uti ammeperioden, selv om man tenker å amme ennå ei stund så avtar det jo unektelig litt om litt! :p;)

*Surfer mobilt*
Joda, jeg var litt flåsete :-p
Kanskje er vi snart ferdige, kanskje er vi bare halvveis :)
Synes det var helt ok å bruke pengene på den pumpa, får kanskje solgt den til grei pris med kvittering :)
Lite den manuelle godt selvom jeg har digget den elektriske jeg har på lån!

Herlig!!
Han er asså så blid den gutten din!:D Tipper det er en sovende gutt som gleder seg noe voldsomt til i kveld eller? :)
Han sov godt og lenge og holdt ut hele showet!
Storkoste oss, det var utrolig moro!

Joda, jeg var litt flåsete :-p
Kanskje er vi snart ferdige, kanskje er vi bare halvveis :)
Synes det var helt ok å bruke pengene på den pumpa, får kanskje solgt den til grei pris med kvittering :)
Lite den manuelle godt selvom jeg har digget den elektriske jeg har på lån!
Kjøpte du Medela ekker avent? Synes selv at Avent si manuelle pumpe er veldig effektiv, mer enn den doble elektriske:eek::)

*Surfer mobilt*

Back
Topp