Onsdagspraten

Så godt og høre dere har det supert i dyreparken:D Aaaai, sår på brystknoppen er PAIN:oops: Da hadde jeg brukt håndpumpe også:) Håper det gror fort og blir bra igjen:)
Håper jeg og!
Blir litt frustrert når det er så varmt og jeg ikke får ammet han som vanlig...

Håper jeg og!
Blir litt frustrert når det er så varmt og jeg ikke får ammet han som vanlig...

Fikk du tak i pumpe? Håper det:) har aldri fått til og håndmelke annet enn i dusjen. Skjønner godt du blir frustrert og viktig og holde gang i melka så den ikke minsker og ikke minst så han får væske. Drikker han mme?

Fikk du tak i pumpe? Håper det:) har aldri fått til og håndmelke annet enn i dusjen. Skjønner godt du blir frustrert og viktig og holde gang i melka så den ikke minsker og ikke minst så han får væske. Drikker han mme?
Han har så vidt smakt det, men vil ikke gi han det egentlig. Da går det jo på bekostning av stimulerende amming... Men jeg fikk tak i pumpe! Det gikk overraskende greit å pumpe manuelt - det gikk så dårlig forrige ammeperiode!
Så han fikk i seg en slump og jeg fikk mye mindre vondt!

Her er bilde av campingturisten da
:-D
ImageUploadedByBV Forum1373476927.671171.jpg
Teodor sover heldigvis! Sovet 1,5 time nå og får sove litt mer mens vi ordner grillmat.
Showet begynner kl 23!

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1373476916.787704.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1373476916.787704.jpg
    63 KB · Visninger: 16
Huff, stakkars liten! Bruker du nesedråper til henne?
Men mme er jo bra, du kan jo omså lage velling på mme og Holle hirsegrøtpulver, og gi på flaske. det gir jeg Hermine når hun har dårlig matlyst;) veide henne nå i ferien da vi var hos legen, trodde hun var ca 8,2kg men hun var jammen meg 9,1:D

*Surfer mobilt*

Ja, det er enda godt hun drikker godt, men lell er det ganske tørre bleier. Så bra hun har gått opp til 9 kg:-)
Hvordan lager man velling da, varmer du det?

Eg ha endele fått snuppa mi heim, etter at ho ha vøre på ferie lamme pappaen sin i 1 uka, det e det lengste eg nån gång ha vøre utn ho.....må sei at det va tøft, men eg overlevd jo :P
Og de ha koooosa seg masssse :)

Men ååååh, ke godt å få ho heim <3
No søv ho søtt i senga si (trur eg, e stilt værtfall) ;)

Og eg sørf på nette :)

Eg ha endele fått snuppa mi heim, etter at ho ha vøre på ferie lamme pappaen sin i 1 uka, det e det lengste eg nån gång ha vøre utn ho.....må sei at det va tøft, men eg overlevd jo :P
Og de ha koooosa seg masssse :)

Men ååååh, ke godt å få ho heim <3
No søv ho søtt i senga si (trur eg, e stilt værtfall) ;)

Og eg sørf på nette :)
Sikkert kjempegodt å få hjem pia si!:) Så flott at de har hatt det kjekt sammen Fie og pappaen da!:)

Han har så vidt smakt det, men vil ikke gi han det egentlig. Da går det jo på bekostning av stimulerende amming... Men jeg fikk tak i pumpe! Det gikk overraskende greit å pumpe manuelt - det gikk så dårlig forrige ammeperiode!
Så han fikk i seg en slump og jeg fikk mye mindre vondt!

Ja, det har jeg full forståelse for:) tenkte bare i tilfelle du ikke fikk gitt han mm. Utrolig godt og høre det ordna seg på alle måter:rolleyes: kooos dere masse på showet ikveld:D:D:D

God bedring til Anette - håper formen og matlysten kommer seg!

Vi storkoser oss på dag to i Dyreparken og er klare for show i kveld!
Vi har et aldri så lite puppe-/matproblem som var litt kjipt å få nå på campingtur.. Lillebror brukte tennene litt mye under amming her om dagen, og nå er jeg skikkelig sår... Kunne gitt puppen en pause, men det er selvsagt på den puppen jeg har mest mat... Og når vi farter hele dagen har han ikke så god tid til å die, så han må ta nytt tak mange ganger i løpet av et måltid. Så da begynte jeg å blø - og den puppen har blitt mye større enn den andre pga at den aldri blir tømt :-o
Tror faktisk jeg skulle prøvd å få handlet meg en manuell pumpe for å gi flaske istedet, for dette går nok kraftig ut over produksjonen.
Ja, det var litt om vårt pågående hverdagsproblem!
Ellers har vi jo strålende vær og snille unger, tilgang på mye is, kaffe og god nistemat!

Åh så grusomt! Sårhet er ganske så kjent her hvertfall, og her helt forferdelig når de tar nytt tak flere ganger :eek:o_O:( håper du får kjøpt deg en pumpe så det ikke blir værre ;)
Kos dere på show ikveld! :D

Forstår jo at de ikke liker og bli holdt fast og få tørka bort snørret, så at hu nå forbinder stellebordet med det skjønner jeg jo til en viss grad;) Jeg tørker snør uansett om vi sitter i sofaen eller hvor vi er, så han er glad i stelleplassen sin, enn så lenge, meeen liker ikke når jeg finner fram våtservietter eller tissues;):p Tenker det er pga varmen det har begynt og renne igjen. Så godt hu ikke er blitt verre igjen:) Sov hu godt i natt?:) Idag har jeg tatt av sengetøyet i alle senga, støvsugd rom og senger og lagt på nytt sengetøy;) Og er igang meg dagens andre klesvask og har fått rydda kjøkkenet:) Nå skal jeg straks igang med middagen:p

Ja kan forstå at dem ikke liker alt vi må gjøre med dem :P tørker nesa uansett hvor vi er å, men på morgen når hun har hatt tørket snørr i halve ansiktet, så må vi ta det på stellebordet med klut med varmt vann, og det gjør nok veldig vondt der det er sårt :( men eneste som vasker det raskest vekk :P er jo nesten umulig å få vekk :eek: :P
Liana sov godt i natt også :D Så hun er så og si tilbake til normalen, men må tørke nesa om morgen, for da renner det masse enda:P
Må si du er effektiv! :D flinka! ;):):) Her har vel mannen fått gjort mest når det kommer til husarbeid idag :P:D (har gjort noe jeg også da) :P

Her i vesterålen blåser det liten storm og er skikkelig surt og kaldt, men vi har vært ute og gått likevel! Og lekt litt, Hermine har spist noen kongler og litt gress:p men hun reagerer tydelig på slåtta selv om hun får allergimedisin:confused:
Vis vedlegget 21811

*Surfer mobilt*

Finingene! ;):) kongler og gress hørtes jammen godt ut :P

Øh, ja, når ungen er blitt 8-9 måneder er man vel streng tatt kommet langt uti ammeperioden, selv om man tenker å amme ennå ei stund så avtar det jo unektelig litt om litt! :p;)

*Surfer mobilt*

Ja, det er enda godt hun drikker godt, men lell er det ganske tørre bleier. Så bra hun har gått opp til 9 kg:-)
Hvordan lager man velling da, varmer du det?
Står på grøtpakken, men jeg lager mme som vanlig og tilsetter så 2ss grøtpulver og avkjøler til drikketemp! :)

*Surfer mobilt*

Her er bilde av campingturisten da
:-D
Vis vedlegget 21825
Teodor sover heldigvis! Sovet 1,5 time nå og får sove litt mer mens vi ordner grillmat.
Showet begynner kl 23!
Søtingen:)
Hvilken camping er dere på? Søss og mannen+ deres lille jente camper også i Kristiansand i helga:)

*Surfer mobilt*

Back
Topp