Onsdagspraten

Lilla-87

Forumet er livet
Google morgen!
Her stod jeg og Jenny opp kl.06.45. Nå er jenta mett og fornøyd, og koser seg på gulvet. Kaffen er snart ferdig trakta, og flott er det!:)
I dag skal vi jentene på besøk til ei venninne av meg som går høygravid med nr.2. Må liksom komme seg ut hjemmefra og finne på noe, for her er det skikkelig ruskete høstvær. Kaldt, grått, og masse regn..:(
Lurer nesten på å kjøre nedover noen dager tidligere om det fortseter slik!

08.28: Og der var lillemor nede for telling på dubb nr.1. :)

Koselig med venninne dag:D skikkelig kjipt med kaldt høst vær:eek: knall sol her, men blåser som ett uvær idag:oops: ingen planer her ofag. Sambo har levert jentene i bhgen og jeg sksl sette igang med husvask:p

Så gøy med fotokonkurransen da:-)

Her ble det morgen klokka åtte, nasse er så fryktelig tett, hun spiser kun tre skjeer drøt til frokost, så er det ingenting resten av dagen. Hun drikker en del mme, det er det eneste lyspunktet med dette. Det rare er at hun ikke er slapp eller noe, like aktiv som før. Håper dette løser seg snart, hun er jo ikke akkurat noen tungvekter fra før av :(

Det blir en tur nede til byen etter første dupp, må få fikset bildene til fotoalbumet hennes:-)

Så gøy med fotokonkurransen da:)

Her ble det morgen klokka åtte, nasse er så fryktelig tett, hun spiser kun tre skjeer drøt til frokost, så er det ingenting resten av dagen. Hun drikker en del mme, det er det eneste lyspunktet med dette. Det rare er at hun ikke er slapp eller noe, like aktiv som før. Håper dette løser seg snart, hun er jo ikke akkurat noen tungvekter fra før av :(

Det blir en tur nede til byen etter første dupp, må få fikset bildene til fotoalbumet hennes:)

Stakkars:( Er så utrolig KJIPT når de små er tette i nesen, for det forsurer alt. Emmeth var på bedringens vei igår og ingen snørr, idag er jaggu meg shiten tilbake igjen for fullt og det bare renner og renner igjen!? Han sov greit i natt, våknet bare kl 1 i natt for smokken. Har Anette sovet godt i natt? Godt hu er i brukbare form og at hu er aktiv:) Emmeth sliter som Anette med og spise, men så lenge de drikker har det ikke noe og si, væske er det viktigste:) God bedring til tulla:)<3

Så gøy med fotokonkurransen da:)

Det blir en tur nede til byen etter første dupp, må få fikset bildene til fotoalbumet hennes:)

Så kjedelig at hun er så tett og ikke vil spise! men så lenge det ikke går utover almentilstanden, så går det nok bra ;) få i hun mye væske :) Det er det viktigste ;):) og mme gir jo mye viktige stoffer :D God bedring til snuppa!

Stakkars:( Er så utrolig KJIPT når de små er tette i nesen, for det forsurer alt. Emmeth var på bedringens vei igår og ingen snørr, idag er jaggu meg shiten tilbake igjen for fullt og det bare renner og renner igjen!? Han sov greit i natt, våknet bare kl 1 i natt for smokken. Har Anette sovet godt i natt? Godt hu er i brukbare form og at hu er aktiv:) Emmeth sliter som Anette med og spise, men så lenge de drikker har det ikke noe og si, væske er det viktigste:) God bedring til tulla:)<3

Stakkars Emmeth og ikke minst dere :(;) Liana kan være veldig snørrete om morgen og formiddag, men så går det over utover dagen, og er ikke tett om natten.. har heldigvis ikke vært så snørrete idag, men fy så sinna hun er på stellebordet etter "dårlige" stunder der med rensing av nese og vasking av tørket snørr :P
Håper Emmeth brir frisk som en fisk snart :D;)

Gooood dag! :)
Idag våknet Liana kl 7 ;) så hun begynner å komme til normalen igjen :D
Jeg derimot fikk sove til 10:30 :P:D:D deeeeeilig!

Nå har Vi ryddet vekk lekematta til Liana:eek: hun sitter jo ikke på den lenger alikevel :P La det på loftet sammen med en eske med klær og gåstolen hennes :)
Været er kjempe fint idag å! så blir nok en tur ut et eller annet sted etter at Liana har sovet ;)

Ha en fin dag jenter! ;):)

God bedring til Anette - håper formen og matlysten kommer seg!

Vi storkoser oss på dag to i Dyreparken og er klare for show i kveld!
Vi har et aldri så lite puppe-/matproblem som var litt kjipt å få nå på campingtur.. Lillebror brukte tennene litt mye under amming her om dagen, og nå er jeg skikkelig sår... Kunne gitt puppen en pause, men det er selvsagt på den puppen jeg har mest mat... Og når vi farter hele dagen har han ikke så god tid til å die, så han må ta nytt tak mange ganger i løpet av et måltid. Så da begynte jeg å blø - og den puppen har blitt mye større enn den andre pga at den aldri blir tømt :-o
Tror faktisk jeg skulle prøvd å få handlet meg en manuell pumpe for å gi flaske istedet, for dette går nok kraftig ut over produksjonen.
Ja, det var litt om vårt pågående hverdagsproblem!
Ellers har vi jo strålende vær og snille unger, tilgang på mye is, kaffe og god nistemat!

Stakkars Emmeth og ikke minst dere :(;) Liana kan være veldig snørrete om morgen og formiddag, men så går det over utover dagen, og er ikke tett om natten.. har heldigvis ikke vært så snørrete idag, men fy så sinna hun er på stellebordet etter "dårlige" stunder der med rensing av nese og vasking av tørket snørr :p
Håper Emmeth brir frisk som en fisk snart :D;)

Forstår jo at de ikke liker og bli holdt fast og få tørka bort snørret, så at hu nå forbinder stellebordet med det skjønner jeg jo til en viss grad;) Jeg tørker snør uansett om vi sitter i sofaen eller hvor vi er, så han er glad i stelleplassen sin, enn så lenge, meeen liker ikke når jeg finner fram våtservietter eller tissues;):p Tenker det er pga varmen det har begynt og renne igjen. Så godt hu ikke er blitt verre igjen:) Sov hu godt i natt?:) Idag har jeg tatt av sengetøyet i alle senga, støvsugd rom og senger og lagt på nytt sengetøy;) Og er igang meg dagens andre klesvask og har fått rydda kjøkkenet:) Nå skal jeg straks igang med middagen:p

Så kjedelig at hun er så tett og ikke vil spise! men så lenge det ikke går utover almentilstanden, så går det nok bra ;) få i hun mye væske :) Det er det viktigste ;):) og mme gir jo mye viktige stoffer :D God bedring til snuppa!

Du har jo rett i det, får bare være tålmodig:-)

Stakkars Emmeth:( Anette sover i hvertfall greit om natta i det minste.
Håper de blir bedre snart.

Så gøy med fotokonkurransen da:-)

Det blir en tur nede til byen etter første dupp, må få fikset bildene til fotoalbumet hennes:-)
Huff, stakkars liten! Bruker du nesedråper til henne?
Men mme er jo bra, du kan jo omså lage velling på mme og Holle hirsegrøtpulver, og gi på flaske. det gir jeg Hermine når hun har dårlig matlyst;) veide henne nå i ferien da vi var hos legen, trodde hun var ca 8,2kg men hun var jammen meg 9,1:D

*Surfer mobilt*

Vi har et aldri så lite puppe-/matproblem som var litt kjipt å få nå på campingtur.. Lillebror brukte tennene litt mye under amming her om dagen, og nå er jeg skikkelig sår... Kunne gitt puppen en pause, men det er selvsagt på den puppen jeg har mest mat... Og når vi farter hele dagen har han ikke så god tid til å die, så han må ta nytt tak mange ganger i løpet av et måltid. Så da begynte jeg å blø - og den puppen har blitt mye større enn den andre pga at den aldri blir tømt :-o
Tror faktisk jeg skulle prøvd å få handlet meg en manuell pumpe for å gi flaske istedet, for dette går nok kraftig ut over produksjonen.
Ellers har vi jo strålende vær og snille unger, tilgang på mye is, kaffe og god nistemat!
Aooo, ammetrøbbel er så himla grusomt! Ville non latt den hvile noen dager ja, og heller pumpe eller håndmelke!

*Surfer mobilt*

Her i vesterålen blåser det liten storm og er skikkelig surt og kaldt, men vi har vært ute og gått likevel! Og lekt litt, Hermine har spist noen kongler og litt gress:p men hun reagerer tydelig på slåtta selv om hun får allergimedisin:confused:
1373466177202.jpg

*Surfer mobilt*

Aooo, ammetrøbbel er så himla grusomt! Ville non latt den hvile noen dager ja, og heller pumpe eller håndmelke!

*Surfer mobilt*
Håndmelke nytter ikke- får ikke ut nok. Vi gir oss i parken nå for å slappe av før show - så da får jeg handler pumpe!

Så godt og høre dere har det supert i dyreparken:D Aaaai, sår på brystknoppen er PAIN:oops: Da hadde jeg brukt håndpumpe også:) Håper det gror fort og blir bra igjen:)

Håndmelke nytter ikke- får ikke ut nok. Vi gir oss i parken nå for å slappe av før show - så da får jeg handler pumpe!
Kjedelig å måtte bruke penger på sånt så sent i ammeprosessen, men heller det enn å lide seg gjennom amming/biting! :eek:;)

*Surfer mobilt*

Back
Topp