onsdagspraten 2.juni'10

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen[:)]

her våknet vi opp til sommervær, så deilig[:)][:)] merker kanskje litt for godt sola når vi bare har rullgardiner, må nok gå til innkjøp av gardinstang igjen.

i dag har jeg planer om å dra på plantasjen og obs! div til plantene og innsektsspray og 12 pepsimax til 100kr[;)]

vi har faktisk hatt vafler til frokost, fått nytt vaffeljern så da måtte vi jo så klart prøve det. å nei, det var ikke min ide, men hva gjør man ikke for siden søte små[:)]

Herlig med vafler og sommervær, MaRtE! [:D][:D]

God morgen damer! [:)]

Ja, her har vi også våknet til sommervær! [:)] Er hele 10 grader i skyggen, tjoho! [8D] Blir vel sånn som i går, at sola er fremme, men sommervarmen uteblir. På det varmeste i går, var det 15 grader [8|] Gikk så vidt an å sitte i ro i solveggen med singlett, ellers var det litt småkaldt gitt...

Her skal vi på trening kl 9, åff kårs! [;)] Blir styrke i salen i dag, kjenner jeg er litt småstiv etter treninga på mandag og i går, så da er det greit å få løst opp det. Når vi kommer hjem, så skal vi vel være litt ute om sola fremdeles er fremme (er meldt regn utover dagen nemlig), også vil vel Ida sykle litt. Hun greide nemlig å sykle i går, for første gang! [:)] Hun har vært litt treg med det der, hun har liksom vært tryggest når sykkelen stod i ro [8|]

Herlig at det er onsdag, fordi det betyr at det snart er fredag - med tilhørende Trondheimstur og kino! [:D][:D][:D][:D][:D]

Ha en flott solskinnsdag! [:)]

Ikke noe nytt herfra.. sitter ennå med skolearbeid[:'(]

Tenker på deg shoppis!!![&o]

Delia: føler med deg. 5 dager igjen så er jeg ferdig, og jeg nyter tanken. Men synes det er så urettferdig at ei god venninne som og er ferdig med bachelor i år var ferdig på skolen 14 mai[&:]

Stille morgen her for jeg har fri (lesedag[X(]) i dag så skal straks i gang med lesingen. Alle våknet av gubbens vekkerklokken i halv åtte tiden, og da hadde vel N sovet i 12 timer tror jeg. han sovner så fort om kvelden og sover godt hele natten nå som han legges tidligere[:)]

Hadde planer om trening på morgenen men gubben vil vi skal på styrketime sammen i kveld så da skal jeg lese isteden. Og vaske og på apoteket, og ta sol...ja ja da flyr vel denne dagen også ja.

mandy4: [:D][:D] Bra jobba, flinka! [:D]

Her har sola blitt sjenert. Har lagt seg et skylag over, men tempen er grei. Tobias sover ute i vogna si nå, og Ida har slukna på sofaen. Stille-tid for a mor, selv om jeg vet jeg får igjen for det i kveld siden Ida ikke pleier å sove på dagtid...
Ble kaos på butikken i dag, Ida og Tobias løp i hver sin retning, og da jeg skulle betale, så løp lillemann liksågodt helt ut han... [8|] Måtte løpe etter han så han ikke ble påkjørt. Herregud, så stress det er med 2 unger noen ganger!!
Skulle leke ute da vi kom hjem, men så tryna Ida på noen steiner ute her... fikk seg et skrubbsår på handa, og hun tåler IKKE å få sår altså! [&:] Hyling og grining, og etterpå vil hun ikke bruke handa til noe, for den har jo såååååååååår! [&o] Sånn sett er jeg glad Tobias er mer guttete og "normal", han bare reiser seg og løper videre, og bryr seg fint lite om han har et blodig sår på leggen/albuen/whatever.

I kveld skal vi på o-løp, sammen med svigermor. Jeg gleder meg mest til sjokkiskaka hun antageligvis har med, selv om det er skikkelig fy-fy...

Jeg stikker og tar litt sol før henting i bhg jeg. Gubben står visst i kø[>:]

Da var lånet i boks med supre betingelser, så da kan vi virkelig finne et sted. Skal vel egentlig prøve selge her vi bor nå først, men nå er det i allefall alvor. Men har vel ikke funnet drømmehuset enda vi[:)] Det huset vi så på søndag gikk for langt over takst og det var det ikke verdt altså!!

Straks kommer mamma for å passe N mens jeg og gubben skal på BodyPump. N pleier jo være med men når mor har lagt ny regler om at han skal tidligere i seng så da må mammaen min trå til[:)][:)] Hun synes det bare er koselig uansett å legge N

jadda, her sitter jeg. thomas sovnet rett før kl 20, maria før kl 18[8|] spennende å se hvor lenge hun sover.

har kjøpt insektsspray i dag, sprayet rundt ytterdør og soverromsvinduer. håper det virker! tør ikke ha opp vinduene når det er så nyspraya så har på varmepumpa på "cool" her nå, håper jeg ikke har det for kaldt og vi får vondt i halsen alle mann.

nå venter jeg på luksusfellen!

jepp, spes det og andre kryp ved inngangsdøra. nå har vi døra på bakkenivå, ikke så bra. alt kommer lettere inn.

Hjemme fra styrketrening med samboeren. Mamma var barnevakt så lenge, og barnevakten har vasket badet og tørket støv i stua[:)] Mon tro om barnevakten kan komme i morgen og ta resten av huset??

Nå skal jeg spise litt mat før sengen skal finnes. Jobb tidlig i morgen ja[:)][:)]

Spreking Looney!!![:D] Men nå har jeg bare en dum tegning og lese gjennom oppgaven og levere dem i morgen så jar jeg faktisk sommerferie frem til 17. august!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D] Så ser virkelig lyset nå!!![8D][:D]

Kan godt sende den barnevakten over her i ny og ne!!![8D][:D]

ORIGINAL: Delia

Spreking Looney!!![:D] Men nå har jeg bare en dum tegning og lese gjennom oppgaven og levere dem i morgen så jar jeg faktisk sommerferie frem til 17. august!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D] Så ser virkelig lyset nå!!![8D][:D]

Kan godt sende den barnevakten over her i ny og ne!!![8D][:D]

Ja greit med kombinert barnevakt og hushjelp[:D][:D] Vips fant jeg ut at jeg hadde oppfunet en super bra konsept. jeg sier opp jobben, og starter byrs med kombinert vaskehjelp og barnevakt jeg skal da kun administrere dette og være sjef!!!

Back
Topp