mandy4: [:D][:D] Bra jobba, flinka! [:D]
Her har sola blitt sjenert. Har lagt seg et skylag over, men tempen er grei. Tobias sover ute i vogna si nå, og Ida har slukna på sofaen. Stille-tid for a mor, selv om jeg vet jeg får igjen for det i kveld siden Ida ikke pleier å sove på dagtid...
Ble kaos på butikken i dag, Ida og Tobias løp i hver sin retning, og da jeg skulle betale, så løp lillemann liksågodt helt ut han... [8|] Måtte løpe etter han så han ikke ble påkjørt. Herregud, så stress det er med 2 unger noen ganger!!
Skulle leke ute da vi kom hjem, men så tryna Ida på noen steiner ute her... fikk seg et skrubbsår på handa, og hun tåler IKKE å få sår altså! [&:] Hyling og grining, og etterpå vil hun ikke bruke handa til noe, for den har jo såååååååååår! [&o] Sånn sett er jeg glad Tobias er mer guttete og "normal", han bare reiser seg og løper videre, og bryr seg fint lite om han har et blodig sår på leggen/albuen/whatever.
I kveld skal vi på o-løp, sammen med svigermor. Jeg gleder meg mest til sjokkiskaka hun antageligvis har med, selv om det er skikkelig fy-fy...