Onsdagsnakk

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

-16 grader her i dag, skikkelig friskt vil jeg mene!

Jeg våkna kl 6, da fant jeg ingen flere gode liggestillinger til ryggen min. Blir sånn halvveis meget lei av betennelsa, altså! Ungene ropte rett før kl 7, da hadde Tobias mista både smokken, Lynet og Blå i gulvet, hehe.
Vi stikker på trening kl 9, jeg skal på styrke i salen for meg selv i dag. Etterpå skal vi hjem og sette bolledeig, Ida har nemlig bestilt nybakte boller til kveldsmaten i går, men det rakk vi ikke i går, så da får vi prøve igjen i dag.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Mårnings Skrållan å dere andre[:)]

Håper du snart blir bedre i ryggen din Skrållan, du som er alene med ungene så mye og alt. Går du til noe behandling eller noe? Som utdannet naturmedisinsk aromaterapeut vet jeg at med en flink behandler kan du løse opp mye med det, er sikkert mye annet også. Skulle ha fikset deg jeg, så kom til Bømlo[:)]

Her hos oss er vi treeeeige på morgenen, bare vi får muligheten til det. Har bestemt oss for å være hjemme fra barnehagen, godt med litt fridager å kvalitetstid.Har likevel altfor mye på planen, er jeg heldig rekker jeg å gjøre halvparten. Må til sentrum senere, 2 barselgaver, 3 bursdagsgaver, champagne og om ungene er med skal vi på biblioteket...ja også nav...igjen[:'(]

Ellers så håper jeg mamma kommer på besøk i dag....ikke så ofte det skjer, så ungene spør mye etter mormor, da kunne hun hatt ungene, mens jeg går i butikker. Naboen har bedt oss over på playdate i løpet av dagen, det er alltid koselig. Ungene føler seg så hjemme at jeg hverken ser eller hører de når jeg er der borte. Satser på naboen kan hjelpe meg i gang me bestemorrutene som jeg skal begynne å hekle på. Er virkelig dum som et brød når det kommer til husmorskills[:D]

Om pappa kan sitte barnevakt i kveld er det først foreldremøte i bhagen, så volleyballtrening for mor.

Ahhh, solen skinner, kaffelukta river i en trøtt nese, og ungene leker fredelig på gulvet. Dette blir en fiiiin dag. Håper alle dereandre får det også

Heisann!

Her har jeg hatt en rævva start på dagen.. Skulle til legen for å sjekke den hosten jeg har slitt med en halv evighet (hele svangerskapet!), nå er jeg lei av å ikke vite! Hoster til jeg kaster opp masse slim, og jeg føler jeg aldri får pustet ordentlig. Blir jo andpusten av å ta på meg sokker om morningen[8|]
Jeg mistenker jo at jeg har den skjulte lungebetennelsen som Ida til Skrållan hadde siden vi har hatt den samme høsten/vinteren..
Røntgen for å finne det ut får jeg ikke, men vi skulle ta blodprøver, bakterieprøver fra nesen og en sånn pustetest. Jeg satte meg på venterommet å ventet på å komme inn på labben, begynte å slite med pusten, ble svimmel og uvel før jeg fikk komme inn.. Ble ikke bedre da, for de måtte stikke meg 8 ganger for litt blod[&:] Endte opp på ei skiftestue for jeg var helt i ørska.. Fikk til slutt tatt den pusteprøven, og etter nesten 2 timer på legesenteret og 350 kr for time + undersøkelser fikk jeg dra hjem.

Nå har jeg spist lunsj, og håper formen blir bedre.. skal nemlig på ultralyd av lillebror i dag[:D] 
Håper sambo får til å bli med meg hjem etterpå, for jeg er i elendig form!

Det var dagens sutring fra meg[;)]

Mamma Propell: Det blir behandla med Voltrarol, så jeg begynner å gå ned til Bømlo nå jeg! [:D]

Back
Topp