Onsdagskravling..

Så artig at Aslak gjør så store fremskritt, Actrine![:)]

Nå har roen begynt å senke seg her. Vaskemaskina står i bilen enda, men nå er det jammen ikke lenge til den er i hus og klesvasken kan gjøres unna. [:)] Men først nå er det drama som står for tur, nemlig farmen.

Lykke til med jobbsøking, lenemor.

Det er så herlig med Aslak altså Actrine, håper dere får opptur på opptur fremover, for nedturene har vært mange og tett i tett!

Nå er barna våre i seng, og jeg er sulten (og støl etter denne treningen min i dag - særlig i armene.. jeg er dårlig på å arbeide med armene over hodet på grunn av denne kroniske senebetennelse-problematikken, men jeg gjorde det i dag allikevel)

ORIGINAL: *SuperBerta*

Ja, også har jeg klipt meg.. eller skamfert meg er vel mer riktig..[:D] Så Trillemor, si ifra når jeg skal skamfere deg![;)][:D]

det er flott.. jeg tør ikke gjøre noe enda, siden jeg søker jobber[8D] så jeg tror jeg skal til frisøren.. men neste gang.. om jeg har fått jobb.. så er det bare å angripe håret mitt[8D][8D][8D]

Jeg har tatt sommerferie.. så du kan bare skamfere meg Superberta!! hehe kunne trengt meg en klipp! [8D][:D]

Kanskje vi skal ha et skamferings-treff?[8D][:D]

jaaaaaaaaaa... jeg er med!![:D] etter at jeg har fått jobb[8D]

ORIGINAL: lenemor

du kan komme og skamfere Johanna og meg SuperBerta - vi kunne trenge en klipp begge to

Nøste77 - nå er jeg skikkelig spent her altså - driver og lager denne chileneren din til middag. Må innrømme at det ser litt rart ut - det må da bli tørt? Nåja, vi prøver...

Oslojente - ja, håper virkelig det ordner seg. Spent på responsen på mailen min, og om det skjer noe nå som jeg har trekt inn FO på et litt høyere nivå igjen. Ellers driver jeg og ser etter jobber å søke på da... jeg må jo finne noe å gjøre etter hvert

Ja, åssen smakte det da, Lenemor?
Jeg syns det er supergodt og overhode ikke tørt.
Men hva syns du?

ORIGINAL: Trillemor82

Kanskje vi skal ha et skamferings-treff?[8D][:D]

jaaaaaaaaaa... jeg er med!![:D] etter at jeg har fått jobb[8D]

em .. kan ikke bli før til høsten! for jeg får ikke lønn før til høsten[8D]

Fine!!! Ingen problem!!![:D]

ORIGINAL: Nøste77

ORIGINAL: lenemor

du kan komme og skamfere Johanna og meg SuperBerta - vi kunne trenge en klipp begge to

Nøste77 - nå er jeg skikkelig spent her altså - driver og lager denne chileneren din til middag. Må innrømme at det ser litt rart ut - det må da bli tørt? Nåja, vi prøver...

Oslojente - ja, håper virkelig det ordner seg. Spent på responsen på mailen min, og om det skjer noe nå som jeg har trekt inn FO på et litt høyere nivå igjen. Ellers driver jeg og ser etter jobber å søke på da... jeg må jo finne noe å gjøre etter hvert

Ja, åssen smakte det da, Lenemor?
Jeg syns det er supergodt og overhode ikke tørt.
Men hva syns du?

Jeg synes det var godt - litt anderledes... ikke tørt nei. G likte det veldig godt, mens Johanna bare satt og sutret; ej lika ikke rosina med kepshup, ej vil ikke ha kjøtt inni potetmosa - så hun fikk rester av den hjemmelagde potetmosen fra dagen før - uten rosiner og kjøtt, og med masse kepshup

Back
Topp