Onsdagsbarn

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Synes han er så søt i ny lue og smekke :) skremmende lik broren som hadde hvit lue på samme alder :-o
Vi er altså allerede ute og triller :)

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1364977911.512746.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1364977911.512746.jpg
    185,4 KB · Visninger: 42
Så søt og fin! :-)
Simone har body og strømpis som vanlig og prøver å komme seg ut av stolen.

Jaja...glemte å legge ved bildet ;-p

ImageUploadedByBV Forum1364979140.731754.jpg

Stilig smekke forresten! Vi bruker ikke smekke utenom måltid fir hun sikler ikke for tiden. Men må kjøpe noen fine til siklet kommer tilbake :-) har arva alle vi har så de er utvaska og lite fine syns jeg.

Stilig smekke forresten! Vi bruker ikke smekke utenom måltid fir hun sikler ikke for tiden. Men må kjøpe noen fine til siklet kommer tilbake :-) har arva alle vi har så de er utvaska og lite fine syns jeg.
Han sikler litt men ikke mye egentlig. Men synes de er fine å ha i halsen når vi er ute og :)

Nasse sover i senga enda, så har ikke bestemt antrekk enda:-)

Så nydelig Eskil er:rolleyes: helt herlige og fredfulle og se på når de små søte♡♥♡
Vi har handlet idag og nå sover han ute i vogna:);):D venninna mi laget en vognpose til meg da Emmeth blei født, så idag blei voksiposen pakket bort og bytta ut med den andre flotte vognposen:D

*POFF*

Hermine er i farta idag! Først slikka hun litt på kjøkkenskapet hjemme, og nå leser hun avisa hos bestemor;):rolleyes::)
1364992660817.jpg
1364992681942.jpg

Ooog så må man alltid kikke under mattene når man er på besøk!!!
1364992717463.jpg

Så smiiiler hun når hun legger merke til at hun fotograferes;)
1364992836280.jpg

Er 21 grader i solveggen:eek: 6 grader i skyggen, virkelig vår her nå:D:D:D

Så nydelig Eskil er:rolleyes: helt herlige og fredfulle og se på når de små søte♡♥♡
Vi har handlet idag og nå sover han ute i vogna:);):D venninna mi laget en vognpose til meg da Emmeth blei født, så idag blei voksiposen pakket bort og bytta ut med den andre flotte vognposen:D

Vis vedlegget 10157
Vis vedlegget 10158
Vis vedlegget 10159
Vis vedlegget 10160
Nydelige Emmeth!!! :rolleyes:
Hvordan er tempen hos dere nå når du bytter ut posen? Har lagt en tynnere skinnpose i vogna og da passer bagen iallfall en måned til:D

Herlige bilder, kommer bilde av søtnosen min litt senere:-)

Back
Topp