ONSDAGS SKRAVLINGS =0)

2 jenter 1 spire

Forumet er livet
Gooooooooooooooood morning prinsesser
Ha en kos onsdag.
Her i Oslo er det SOL SOL SOL jippi. Tulla og jeg skal snart ta oss en tur ut nyte den litt. Blir ikke lange turen jeg skal jobbe kveld men deilig deilig deilig med litt varme [:D]

Nyte dagen klemmer fra oss [:)]

SOL SOL SOL SOL SOL SOL

eh .. åja  God dag ja ...

vel da er sommeren en tur innom oss igjen . 2dagen med sol nå ....

Guttene ligger å sover så jeg tar meg en liten tur innom her ....

Har masse tøy som må brettes og legges på plass, så egentlig har jeg ikke tid til dette her .
Kjekt å få unnagjort litt når dem sover. Ellers så skal vi ut i sola å leke når de våkner. Så får vi kanskje besøk seinere av en jente på samme alder og kanskje ei annen kommer også med en jentebaby på 4-5mnd.

Stikker kanskje en tur innom her seinere jeg .

HA en fin dag allesammen !!!!!

WOW, her var det skravla mye i dag........nåååååååt![;)]

Er hjemme fra jobb nå, sambo og Noah ligger å sover middagshvil og jeg ser Home and Away[:D][:D][:D][:D]
Stress og stress og atter stress på jobb i dag, og kjenner det med en gang i bekkenet[:(][:@][:'(]
Har også veldig lyst å gå ned i fra 100% til 80% stilling, går fint økonomisk, men
det spørs om arb.giveren min er enig[:'(][:)]

I dag er det høst her......brrr, snart er det tid for å fyre i peisen og å tenne masse stearinlys[:D]
Skal å besøke lillesøster og sambo i ettermiddag, koslig.
byyyyye

Nå sitter jeg her å hører på han som ikke vil sove. Så trett men sove... neida...
Trolig kan han ha sår hals han slik som sin mor[:(]  Da er det jo ikke godt å falle i søvn, men håper han finner det smart i å sovne.

Enda en god dag i barnehagen er over. Han trives godt.

Idag kom materialene til råbygget på huset vårt [:D] På mandag begynner snekkerne! Blir så spennende å se hvor høyt det blir og hvordan det virkelig ser ut. Har jo bare sett på i katalog og på tegning.
Ellers var jeg på kontroll hos jordmor idag. Alt fint. Med en hjertelyd på 158 så tror hun det blir jente. Blir spennende å se...Hun mente også ungen lå på høyre side, ikke venstre som legen viste meg. Tror muligens h*n flytter på seg frem og tilbake.

I dag fikk jeg så sår hals... siste sort... begrenset med pastiller jeg orker å hive innpå, og det begrenser seg jo med c-vit. også pga magen hihi... Jeg får være flink å drikke så går det kanskje over uten å bli så mye ut av det. Velkommen til barnehage verden, heter vet vel... [&:][8D][:D]

Nå skal jeg slenge meg på sofaen og ta med meg ei bok med navn i. Hadde vært så greit å hatt navn klar på de begge kjønn når min kjære kommer hjem fra tomta. ( de støper krona på grunnmuren slik at den blir slik snekkerne vil ha den).
Ha en strålende kveld alle sammen. Her er det knall fint vær og på terrassen viser gradene 21,4.
see you[:)]

Hei [:D]
ÅÅÅÅÅ DET VAR SÅÅÅ KOS PÅ JOBBEN I DAG søsteren til en på jobben lå på føden. Alle sammen ble helt med hver gang telefonene hennes pep. Kl 21 kom hun inn til meg gråtende. Da var en vakker prins kommet til verden. Måtte felle en tåre jeg også. Såååååååååå koooooooooooos .
Buff får så mye energi etter en kveldsvakt har ikke vett på å finne senga. Hadde vært best når jeg snart skal opp igjen.
Natti natt søte jenter klemmer fra meg

Back
Topp