Onsdags morgen!

Vand

Forumet er livet
Morn morn flickor!

Er hjemme i dag også... [&o] HATER HATER HATER å være borte fra jobb, men magen sier stopp.. Den er EKKEL ennå[:'(]

Så nå skal jeg se ROME og bare slappe av[:)]

(mannen er hjemme i dag han og, han tror har har fått samme greia som jeg og Ine har hatt....... men han har ikke diarè eller oppkast[8|])

Hva skal dere gjøre i dag da jenter?

Hehe Mannfolk!! Masse god bedring til dere begge to!

Her er jeg hjemme med en forsatt prikkete gutt. Tror vi må bli hjemme i morgen og. Ikke alle som er tørket ut enda. Ikke alle det har komt vann i heller [&:] Så vi koser oss med handy manny og kakao. [:D]
Blir en kosedag hjemme.

Her blir det Sofaen og opptak av håndballkampen mellom Island-Østerrike.
Kjennes ut som jeg er foreløpig feberfri - krysser fingrene for at det holder seg.
La meg i går med 39,1 i feber.......[:'(]så natten har vært preget av kald-varm-kald-svetting....+ at Oliver har vært helt apekatt i natt. Typisk[&o] Stakkars pumpen min[:)]

Jeg er og som deg Vand - hater å være borte fra jobben[>:]

jeg har nettopp levert emma i bhg.
så nå skal jeg legge meg i sengen å se gamle episoder av greys anatomy.
har fått så veldig masse vann i kroppen, så føler meg som en stiv stokk..
er leeeeei nå, tenk om jeg må gå 2 uker på overtid[:o] hjelpes!!

ellers ingen planer i dag, jeg og Emma skal ut å spise med ei venninne..
prøve å få rydda klesskapet IGJEN.. [8D]

rydde dag her i dag og... gjør meg klar...hehe....[:D]
ellers, koser meg hjemme.... marcus er i bhg... mannen på jobb.... [:D]

ellers, kanskje en tur i varmebassenget med marcus i ettermiddag...[:D]

ORIGINAL: Buble

Her blir det Sofaen og opptak av håndballkampen mellom Island-Østerrike
.
Kjennes ut som jeg er foreløpig feberfri - krysser fingrene for at det holder seg.
La meg i går med 39,1 i feber.......[:'(]så natten har vært preget av kald-varm-kald-svetting....+ at Oliver har vært helt apekatt i natt. Typisk[&o] Stakkars pumpen min[:)]

Jeg er og som deg Vand - hater å være borte fra jobben[>:]

My kind of girl! [:D][:D][:D]

Gooood bedring!! [:D]

oppe klokkaseks med begge guttene.. sovna på sofaen klokka 8 og sov til klokkahalv ti!! deilig!!

nå skalvi drikke kaffi me søstern før vi skal sta å shoppe litt nye klær til k som begynner i nye jobben på torsdag. [:)][:)]

mamma og pappa kommer på middag.

Venter paa beskjed om hvordan det har gaatt med operasjonen til mannen[:o] stikker og hilser paa han senere. Forst skal jeg en tur til byn og se om jeg finner meg en ammeBH[;)]

Sitter på jobb, skal på trening etter jobb deretter rydde å vaske litt hjemme før jeg skal slappe av med en film:)

Back
Topp