Onsdags morgen

bettand

Forumet er livet
Er veldig så stille det er her på morgenen for tiden. Som sedvanlig er storesøs sendt i bhg her og nå ligger lillesøs og sover i vogna. Jeg har satt på oppvaskmaskinen og så har jeg satt på vaskemaskinen også. Tenkte å gjøre litt husarbeid idag og kanskje scrappe litt. Må muligens ut og shoppe littegrann senere idag. Hva gjør dere andre idag da??

Vi er nettopp ferdig med frokosten[:D] Vi skal ut og trille en tur etterpå, og om et par timer kommer mine foreldre og henter sønnen og skal ha han til i morgen. Må vel få gjort litt husarbeid da kanskje[:)] Ellers skal jeg bare kose meg i eget selskap[;)]

Vi har studiedag på skolen, så jeg hadde tenkt å gjøre masse her hjemme [8D]
Men, pjokken har feber og er hjemme fra bhg, så d er begrenset hva jeg kan gjøre. Må prøve å bli ferdig med kjekkasgenseren jeg hadde give away på i bloggen min, sende ut en bestilling fra epla og i kveld skal jeg prøve meg på å lage vinylskåler (hvis pjokken sover selvsagt)

Ønsker alle en fin dag! [:D]

Vi har nettopp krøpi tur senga![8D][:D]

Første ei så når ei slapp ut katta var dette![:o]

Ropte til ongan: "Det har kømmi snø!!!"[:o][8D][:D]
Plutselig var de oppe alle sammen![8D][:D]

I dag har ei planer om å gjøre masse husarbeid, slik at ei har god samvittighet til å scrappe de neste dagan!![:D]

Jeg og ungene har nettopp kommet hjem! Har kjørt tanta til ungene på toget, for ho har vært her i 3 dager, så dro jeg og jentene på et senter og kosa oss etter det[:D]
Nå er det hjem til litt mat og litt husarbeid og kos med ungene!

Jeg sitter inne med solbriller, med alle persjenner nede i håp om at jeg ikke skal få migrene anfall i dag å[&:]
Har hatt det hver dag siden søndag så håper på og slippe i dag, men tror ikke jeg slipper unna gitt[:-]
Men det går over til kvelds da, har det gjort alle dagene... rare greier!

Skal scrappe ferdig kortet til scrappekrigen i dag, loen ble jeg ferdig med i går[:)] Så må jeg sikkert ordne lill her hjemme og da, men det får bare vente til hodet blir i form igjen[8D]  *Snakk om prioritering*[;)][:D] hihi....

ORIGINAL: *LykkeligMamma*

Jeg sitter inne med solbriller, med alle persjenner nede i håp om at jeg ikke skal få migrene anfall i dag å[&:]
Har hatt det hver dag siden søndag så håper på og slippe i dag, men tror ikke jeg slipper unna gitt[:-]
Men det går over til kvelds da, har det gjort alle dagene... rare greier!

Skal scrappe ferdig kortet til scrappekrigen i dag, loen ble jeg ferdig med i går[:)] Så må jeg sikkert ordne lill her hjemme og da, men det får bare vente til hodet blir i form igjen[8D]  *Snakk om prioritering*[;)][:D] hihi....

Ja du må jo bli ferdig. Gleder meg til å se bidragene dine[:D] Og god bedring

Idag har jeg vært hos tannlegen og reparert hullet i tanna mi.. Etter det var jeg innom gamlejobben og sa hadet til alle kolleger og alt, det var så rart! [&o] Og veldig trist, sånn egentlig.. Jeg vet jo så godt hva jeg har hatt, og det blir utrolig skummelt å starte i ny jobb om et par uker.. KJEMPESKUMMELT faktisk!!! Men det blir sikkert gøy og! [:D]

Nå sitter jeg egentlig og lurer på om jeg skal gjøre noe, enten lage ferdig julekortet til konken, eller om jeg skal rydde litt..
Kanskje rydde litt og så lage kortet.. Er hyggeligere å lage kort når det er ryddig ellers. [8D][:D]

I kveld skal jeg ut og levere noen Tupperwarer, så det blir ikke mye tid til kort da. [:)]

I dag har vi vært på 6 ukerkontroll på helsestasjonen, og nå ligger lillemann og sover, mens jeg bare nerder her...[X(] er giddalaus...
Har støvsuga kåken, skulle vaske og, men ble lat...

Skal på trening kl 18, gleder meg[:)]

Back
Topp