Onsdagen er her

Olive76

Forumet er livet
Min mor kom seg omsider hjem. Kom til København etter siste tog var gått og måtte vente 4 timer der. Men Nu er hun hjemme og sover søtt i sin seng. Uheldig at hun skulle reise den dag det var tåke! Ellers har jeg en liten mammadalt klubbene til meg. Tror han skjønner Han endelig har meg for seg selv. Det er altså Felix det er snakk om. Vil trimme litt når han skal sove og så er det korkveld idag.
 
Godt å høre at mammaen din har kommet seg hjem, men kjedelig at hun ble forsinket.

I dag så har jeg tenkt meg en tur på Ikea hvis ikke Sigurd virkelig bestemmer seg for å komme, har vonde sammen trekninger men kommer ikke ofte nok. Så må prøve å finne på noe.

Så hvis det blir ikea blir det kjøttboller til middag ellers så blir det suppe
 
god kveld!

her er jeg sengeliggende om dagen.. kaster opp, løs i magen, vondt i magen, kynnere, svimmel.. ja.. u name it. jeg er så glad fr at jeg aldri mer skal være gravid!!!
men nå er det en drøy mnd igjen.. så det går jo fremover. har stått opp og fikk vært sammen med jentene litt etter bhg i dag... godt å klare å ha overskudd til dem i det minste.

nå er begge jentene i seng.. mannen er på trening og jeg sitter i sofaen og ser firestjerners middag. deilig å bli litt inspirert på matfronten. vurderer å hente meg en sjokoladebit...men må psyke meg litt opp...

spennende å se når sigurd bestemmer seg for å komme nå fru.. :)
godt at mammaen din kom seg hjem olive :)
 
Du synger på et gammelt refreng, trillemor - skal se det blir både nummer fire og fem på dere ;-D

Spøk til alvor, god bedring til deg, ikke noe godt å ha det sånn!

Og så du, silje, håper sigurd kommer av seg selv nå, så du slipper å settes igang!

Ble en lang hjemreise på moren din, Olive, maks uflaks altså... men hun har nok hatt et fint besøk hos dere, og da er det vel verdt det

Her har det vært jobbedag i dag, og så var det hjem til rask middag før G kjørte Johanna i bursdagselskap til en gutt i barnehagen. August og jeg kosa oss hjemme, og nå er begge ungene i seng. Har planer om å gjøre lite eller ingenting i kveld, ligge på sofaen, kanskje driste meg til å sette igang en vaskemaskin (ja, den virker igjen... jeg aner ikke hva som skjedde). I morgen er det senvakt, så jeg får dagen til å gjøre husarbeid, så jeg kaster ikke bort verdifull kvelds-sofatid på slikt *blunker*
 
Back
Topp