Onsdag

Juhuu, nå er jeg endelig på nett igjen! Dvs jeg har vært innom å lest hver dag, men den teite dataen går i lås hver gang jeg har forsøkt å skrive innlegg så det har jeg unngått helt.

Masse spennende som skjer rundt omkring ser jeg. [:D]
Jeg har vært 3 dager i praksisen allerede og trives godt, er i en 9 klasse og hittil har jeg bare observert, og det virker som om jeg har fått en super veileder så da håper jeg bare førsteinntrykket stemmer!

Nå skal jeg oppdatere meg litt mer her nå som jeg har en data som virker[:D]

ORIGINAL: lenemor

jasså, så du har vært i "nabolaget" i dag du namba?

Ja, jeg måtte jo sjekke føret om det er trygt for dere novembermammaer å ta turen hit, vet du.[;)] Neida, jeg kommer nok til å være i nabolaget mye fremover. Jeg har fått meg ei kjempegod venninne som bor der, så du skal ikke se vekk i fra at jeg spør om du kan finne en grunn til at jeg skal ta turen til Volda også.[:)]

ORIGINAL: namba
Ja, jeg måtte jo sjekke føret om det er trygt for dere novembermammaer å ta turen hit, vet du.[;)] Neida, jeg kommer nok til å være i nabolaget mye fremover. Jeg har fått meg ei kjempegod venninne som bor der, så du skal ikke se vekk i fra at jeg spør om du kan finne en grunn til at jeg skal ta turen til Volda også.[:)]

så koselig! Går jo an å møtes i Ørsta også )når jeg kan ta med knerten ut igjen) - har en veldig fin kaffebar der

det kan vi også gjøre. Det er ikke så nøye hvor vi møtes hen.[:)]

Ikke meg heller, jeg tar jo mer enn gjerne imot besøk, men jeg har så sjelden en god grunn til å dra på fugl fønix [:D] - da kunne jo venninnen din også være med

Jeg vil også til Ørsta.....[8|]

MEN 2-0 til foreldrene her i kveld ja!

Prosjekt "få Aslak til å sovne i egen seng" er i gang!!! Og planen var å ta kampen når vi er mest opplagt.. så i dag var dagen! Han har til nå sovnet i vår seng og vi har noen ganger vert heldige og har fått lagt han over i egen seng. NÅ gidder vi ikke mer. Nå la vi han i egen seng! Han ble IIIIIILsint! Selvfølgelig. Reiste seg opp (flinke gutten.. men det er jo ikke poenget nå) så O må senke bunnen i morgen! Vi går ikke ut av rommet, men sitter ved siden av og oppmuntrer han! Vi fokuserer på at han er flink til å sove! ha en rolig tone.. og ikke være der når man er irritert og oppgitt! Aner ikke hvor lang tid vi brukte første gang.. men han sovnet!! Wee! Og så våknet han som vanlig, O går opp og gir han vann.. som vi pleier (avvenning av pupp på kvelden). Denne gangen skulle ikke Aslak gi seg så lett! hmmm.. hvor får han staheten fra..? jaja.. foreldrene gir seg vertfall ikke [8D] Jeg kjenner jeg blir oppgitt og frustrert.. rydder stua for leker og ordner med papirer før jeg tar over for at O skal få dusje! Forteller eventyr og gutten roer seg helt.. Magisk hvordan Bukkene bruse kan virke!!! Og nå sover han i egen seng for andre gang i kveld!!

Stakar Aslak skriker seg vond i ørene.. men han roer seg og da får han bare skrike! [8D] YES er glad for at vi har kapasitet til dette nå! Hjelper på å få jobb og få time til operasjon på samme dag![:D]

Synes dere er flinke jeg Actrine - vi var litt igang med en kur vi også, da gullgutten ble syk og man ikke kunne være så strenge igjen... men nå sover han faktisk i vugga si, og det gjorde han i går kveld også. Riktignok etter skriking, men han skriker like gjerne på armen som i vogga, så lenge han ikke har pupp i munnen. Får se om han sover så lenge at jeg kan se csi før jeg tar han med opp i seng!

Håper og krysser fingrene for at dere får en god natts søvn nå - og vi også (og alle andre som er her inne selvsagt!)

Ikke meg heller, jeg tar jo mer enn gjerne imot besøk, men jeg har så sjelden en god grunn til å dra på fugl fønix [:D] - da kunne jo venninnen din også være med

Ja, det vil hun helt sikkert. Jeg vil veldig gjerne treffe dere begge. Det er en ting som er så synd, og det er at dere er så langt unna at det blir liksom en dagstur når jeg først tar turen. Hvis jeg skal besøke begge så blir det så kort tid, så det er bare kjekt å slå to kjekke damer i en smekk.[:D]

Gjett hvem jeg møtte på shoppingtur til Ørsta i dag da namba... ei gammel klassevenninne som jeg plutselig finner ut er denne venninnen din - jeg fortalte henne at jeg hadde foreslått kafetur på oss alle tre og det ville hun gjerne! [:D]

Gjett hvem jeg møtte på shoppingtur til Ørsta i dag da namba... ei gammel klassevenninne som jeg plutselig finner ut er denne venninnen din - jeg fortalte henne at jeg hadde foreslått kafetur på oss alle tre og det ville hun gjerne! [:D]

[:D][:D] Så artig. hun sa (den dagen jeg var hos dere begge) at hun var sikker på at du ikke husket henne. Jeg skjønte jo at du gjorde det. Men det er bra. Da sier vi det sånn. Jeg har ikke snakket med henne (heller) enda, men jeg har lyst til å ta en tur neste uke også, på torsdag hvis det passer.

Det er ikke store verden!!![:D]

Back
Topp