Onsdag

Råsa Muffin!

Gift med forumet
Jeg og barna har stått opp, sambo er syyyk så han sover!
Skal snart kjøre småtrollene i barnehagen, og jeg må si det er litt deilig at de har begynt igjen asså - det kan jeg nok trygt si at de synes selv også [:D]
William har nå begynte å klatre ut av senga, så må nok sette inn stor seng til han [:)]

Hvordan er det med dere i dag da damer? [:D]

Som en av mine facebookvenner (klassevenninne fra høyskolen) skrev på facebook på mandag; bare to dager til onsdag - denna uka går fort!!  

I dag har jeg lite planer igjen, men jeg håper å komme meg ut av huset litt (annet enn til postkassa og vedskjulet) - August er nemlig syk ennå, så jeg må få en legetime så vi kan få sett på han. I går skrek han nærmest utrøstelig hele ettermiddagen og kvelden, og det virker som om han har vondt - lurer på om det er hals eller ører som plager han.

Uansett - kommer vi oss ut så må vi vel såvidt innom butikken en tur også og handle litt mat. Annet enn det håper jeg på en stille dag - så jeg kan få tørket litt støv og fått på plass bilder og pyntegjenstander jeg tok bort i jula.

God bedring til mannen din Råsa - du får dra ut og se på seng til William i dag du da kanskje?

God morgen!

God bedring til både små og store "gutter"[:D] Her har det som vanlig vært en smule hektisk fra 7 til halv 9 - da har skolebarna spist frokost, snuppa kledd på seg, ut i bilen og avgårde til barnehage og skole....og så hjem til roen[:)] Merker jeg må sette på litt kaffi og håper at det bare er trøtthetshodepine som ligger og ulmer i hodet - forsvinner sikkert med litt koffein tenker jeg.

Lite planer for dagen - som vanlig er det jobb fra 12-tia. Kvelden blir nok rolig -burde ditten og burde datten men livet er vel ikke bare burde burde??[8D][:D]

Her tulla Maren litt i natt igjen.. Og Sindre kom inn og roa seg ikke før Maren var komt inn i sei seng, for han SKULLE sove hos mamma.. [8D] Men det hele tok ikke lang tid da.. Heldigvis! [:)]
Fant noen pølser på Meny i går med 0 gram karbohydrater, så her har det vert stekte pølsebiter og eggerøre med litt salat til til frokost.. Mmmmmmmm!
Har ingen spesielle planer. Håper nettbanken virker igjen i dag, ellers så må vi ned i banken og betale regninger. Tungvindt når man er blitt så godt vant med nettbank.. [:D]

Lenemor : Neida, han har seng [:D] Vi kjøpte ny til Leah rett etter hun fylte to, men så arvet hun min gamle seng, så da får William den vi kjøpte, må bare hente den hos svigers [:)]

God bedring til August [:)]

Heisann!!

i natt... hvor ble det av natten??? Aslak er urolig for tiden og sovner ikke etter pupp. Solveig våknet full i feber og var redd! Så vi har hatt party i natt!!! En hodepine med et jordskjelvs kraft kom snikende!! Nå hører vi musikk fra konserten jeg var på i går! Knallbra! solveig er i uforskammet fin form og Aslak er heller ikke verre...[8D]

Vi spiser snop på en onsdag!!! Fikk ny jobb i dag!!!![:D][:D][:D][:D][:D] men har en til på vent så dette er spennende!!![:D]

Hei hei!!

Jeg er på skolen og skal ha forelesning kl 1215 i RLE. Teit å begynne så sent på skolen[:'(] Ferdig kl 1500. Ellers blir det å hente snuppa i bhg etter skolen og lage litt middag[;)]

ORIGINAL: Actrine

Heisann!!

i natt... hvor ble det av natten??? Aslak er urolig for tiden og sovner ikke etter pupp. Solveig våknet full i feber og var redd! Så vi har hatt party i natt!!! En hodepine med et jordskjelvs kraft kom snikende!! Nå hører vi musikk fra konserten jeg var på i går! Knallbra! solveig er i uforskammet fin form og Aslak er heller ikke verre...[8D]

Vi spiser snop på en onsdag!!! Fikk ny jobb i dag!!!![:D][:D][:D][:D][:D] men har en til på vent så dette er spennende!!![:D]

yeah.. grattis!! superbra!! jeg venter fortsatt på en jeg har søkt.. frist 18 januar.. [8D][:D][:D] den hadde vært såå morsom... selv om jeg ikke har helt trua.. men morsomt å søke for det!![:D]

er denne jobben langt unna? uansett... grattis!! når starter du?

i dag skal vi ingenting... bare kose oss hjemme.. kanskje vaske litt klær.. det burde iallfall gjøres... men så var det denne arblysta da.. den erliksom borte vekk...[8D]

Den er et stykke unna som monicabebe sier!!![8D] 15-20 min med bil[:D]

Når jeg starter kommer an på hva vi finner ut ang permisjon.

God dag.

Natten har vært lang, Marcus var urolig i natt og.
Marcus våknet halv syv, ville stå opp, så da sto vi opp.

Sambo leverte Marcus i bhg litt over 8, bhg ringte 30 min senere, og spurte om jeg kunne være med te fysio. Ja sa jeg, og fikk kledd på meg, spist og ordnet meg før jeg måtte gå å hente luringen.

Endelig hjemme igjen, og sambo har ryddet rommet te Marcus, vaskinga gjenstår men det skal jeg gjøre straks. Bare spise litt først. Sulten.

Vaske tøy må jeg og gjøre.

Den er et stykke unna som monicabebe sier!!![8D] 15-20 min med bil[:D]

Når jeg starter kommer an på hva vi finner ut ang permisjon.

spennende spennende!! hehe.. ja.. men alt er et stykke for monica som ikke liker å kjøre[8D][:D] men det er jo en levelig avstand da.. og det er jo kjekt å ikke føle at man jobber "hjemme"[:)][:)]

jeg skal på jobbmesse med nav 25 januar jeg.. så jeg er litt spent kan du si.. den ene jobben jeg søkte på ligger fortsatt ute.. og................... de kommer på den messa...[8D]

Så spennende med jobber trillemor og Actrine - gratulerer så masse med å ha fått Actrine, hva slags jobb er dette?? Merker at jeg gruer meg litt til jobbsøking jeg... og det føles ikke veldig lenge til jeg må starte heller [&:]

akkurat nå er jg i prosessen med å søke dagpenger da... og det er en morsom prosess må jeg si.. altså.. damen jeg snakket med var kjempehyggelig.. ære være nav som har ansatt henne.. men de reglene hun må forholde seg til er jo heeeeeeeeeeelt på trynet.................[:D][8D] såå jeg fikk meg en god latter da jeg hadde lagt på røret med henne... [8D] men men... hun kan jo ikke noe for dette byråkratiet... men lenge leve nav altså!![:D]

ORIGINAL: lenemor

Så spennende med jobber trillemor og Actrine - gratulerer så masse med å ha fått Actrine, hva slags jobb er dette?? Merker at jeg gruer meg litt til jobbsøking jeg... og det føles ikke veldig lenge til jeg må starte heller [&:]

Det er en pedagogisk leder jobb i en basebarnehage.

ORIGINAL: *Jmamma*

Hvor lenge har dere igjen av permisjonen? [:)]

ut mnd.. eller noe slikt! kommer an på når jeg skal begynne å jobbe og hvordan vi gjør det med mannen sin permisjon

Vi fikk brev fra sykehuset idag! Aslak skal få dren fredag 22. januar. I narkose... var ikke det vi fikk beskjed om i første omgang.. men det skal nok gå! Er mer spent fastingen..[&:]

Vi fikk brev fra sykehuset idag! Aslak skal få dren fredag 22. januar. I narkose... var ikke det vi fikk beskjed om i første omgang.. men det skal nok gå! Er mer spent fastingen..[&:]

Oi, det er jo bare 9 dager til det - vi har nedtelling, for den dagen kommer mormor (vi har jo dåp den søndagen). Kjipt med narkose, men det går nok helt sikkert bra. Forhør deg to ganger for sikkerhets skyld hvordan reglene for faste er, for jeg har hørt om flere som har fått beskjed om å faste i ett døgn, og så hadde det holdt med å  ikke spise siste 12 timer og ikke drikke siste 6 eller noe sånt noe - det utgjør stor forskjell!

Hallo damer.

Jeg har hatt en fin natt - min første amme- og pumpefrie. Jeg har vært i Ørsta i dag og besøkt en venninne. Det var veldig hyggelig. Frida skal snart hentes hos barnevakten, så for min del har det vært en ordentlig fridag. [:)] I kveld skal mannen bort, så da er det min tur til å være hjemme med barna.

jasså, så du har vært i "nabolaget" i dag du namba?

Jeg er også alene hjemme med barna i kveld - G er i Ålesund hos ø-n-h-spesialist for å se om de finner en grunn til den nesten kroniske bihulebetennelseproblematikken hans - han reiste nå for tre kvarter siden og er vel hjemme igjen i ti-tiden i kveld om ikke senere. Blir første kvelden min alene med barna ved leggetid, men regner med at det skal gå bra selv om august er veldig sint på kveldstid nå om dagen... jeg slenger begge i badet jeg, og så blir det en rask lesestund med begge to før Johanna legger seg til for å sove

ORIGINAL: lenemor

Oi, det er jo bare 9 dager til det - vi har nedtelling, for den dagen kommer mormor (vi har jo dåp den søndagen). Kjipt med narkose, men det går nok helt sikkert bra. Forhør deg to ganger for sikkerhets skyld hvordan reglene for faste er, for jeg har hørt om flere som har fått beskjed om å faste i ett døgn, og så hadde det holdt med å  ikke spise siste 12 timer og ikke drikke siste 6 eller noe sånt noe - det utgjør stor forskjell!

I følge skrivet vi fikk så skulle ikke han spise fast føde 6 timer før operasjonen. Han kan få mm 4 timer før.. og ingenting 2 timer før..

Back
Topp