Onsdag

Anjalef

Gift med forumet
God morgen.

Jeg har sovet dårlig i natt, og Marcus startet dagen tidlig, men nå er han i bhg, sambo leverer. Og jeg gruer meg te henting senere i dag.

-19 her, det er kaldt.

Nå skal jeg finne senga og sove noen timer.

God Morgen [:D]

Jeg kjørte sambo på jobb litt før 7 i dag, og det var litt for kaldt for min del - 19 minus [8D]
I dag skal jeg snakke med konfliktrådet (da det var det eneste politiet kunne hjelpe til med ang vår huseier), også er det vel stor sjans for at barna begynner i barnehagen igjen i morgen. Det hadde ikke gjort noe det asså , de har vært hjemme i over en mnd [:)]

Tror nok vi holder oss inne i dag, evt dra på et lite lekeland som er her borte .. [:)]

I natt har heldigvis ikke Mina stått opp for å leke[;)], men hun våknet 2 ganger i natt men heldigvis sovnet hun greit igjen. Våknet av at hun romsterte på rommet sitt i 8 tiden[:)]

Fikk levert Mina til frokost kl 0900. Spes ped er der idag, så blir koselig å få et par ord med henne[:)] Hun takket for julegave og kortet[:D] Fikk en klem av henne.. Hun er sååå koselig[:)]

Nå har jeg nettopp tatt en dusj og skal spise litt, før jeg skal på skolen til kl 1215. For en utrolig TEIT tid sier jeg bare[:'(] Onsdager fra 1215-15[&:]

Her var det -16, så jeg kledde på Mina 3 lag med ull + dress[8D]. Men da vi kom ut, så virket det mildere egentlig.. Men men Mina var i hvertfall god og varm da vi kom til bhg[:)]

Her er det bare rundt 10 kalde i dag, men det var bare 19 grader inne da vi sto opp så jeg sprengfyrer - og gleder meg over at August sover og sover - har sovet i tre timer nå, og forhåpentligvis blir han i bedre form for hvert minutt han sover (egen tråd om formen hans så jeg skriver ikke noe om det nå).

G er på service med Mazdaen, og er straks tilbake for å hente matpakka og jobbnøkkelen sin. Ingen planer for dagen, annet enn å få vasket alt som er spydd på... og det er jeg godt igang med... men etter å ha tatt hovedsikringen flere ganger i jula tør jeg ikke å ha på tørketrommel og vaskemaskin samtidig lenger (selv om det har gått bra i to år er det plutselig noe som gjør at nettet overbelastes og vi vet ikke hva).

Aslak sover forstatt ikke godt, så i dag avlyste vi lekedaten vi hadde! Så har vi sovet!!! Herligt å få sove en time.
Senere i dag skal Aslak få akkupunktur! Håper det kan hjelpe på ørene. Blir sprø av å våkne hver time om natten![&:]

Solveig må få fikset brillene sine i dag! Vi er på fornavn med dem som jobber i butikken hehe.. er der titt og ofte ja!

Mornings!

Jeg har vært oppe bare en time jeg, eller jeg ammet i senga før jeg sto opp. Mannen har kjempesnill og har med seg Maja til manuellterapauten alene i dag slik at jeg får være hjemme og hvile. Det her himmelsk å få være hjemme alene en stund. Jeg håper bare at jeg får tatt meg inn nok til at den dundrende hodepina jeg har hatt siden første nyttårsdag forsvinner snart. Målet for denne dagen er også å ta det rolig og å få ferdig monster buksa til Frida. Jeg rakk ikke det i går. Kan ikke forstå det.[;)]

Back
Topp