ONSDAG

monicabebe

Forumet er livet
Ja, da er det onsdag, og i dag skal vi på helsestasjonen.
Gruer meg for det er surt, kaldt og glatt ute. Blæææ. Og så er helsestasjonen her nede så kjip. Så trur jeg veier og måler, og så drar jeg igjen.

Tenkte å ta en kaffe hos naboen etter helsestasjonen.

Og så må jeg hjem for å rydde og vaske ferdig! Får tante og onkel på overnatting, så da må det være rent og ryddig. De skal ta med seg ungene til Sverige i morra sånn at Morten og jeg kan dra på hvert vårt julebord på fredag.

Håper dere får en fin onsdag, damer 

Ja, det er kaldt i dag.
Jeg skal til frisøren kl.13 i dag.
Skal stripe håret (hehe..ikke sååå spennende, men skal bli godt)
Sååå skal jeg shoppe litt (om jeg får tid)
Nora er ute på ski med pappaen i dag.
De gamle skiene begynner vissnok å bli for små, så da blir det
nye ski og skisko til snuppa under juletreet [:)]

I morgen reiser vi til Tr.lag (med tog) så blir nok pakking i hele kveld.

kjipt med en sånn helsestasjon - her er de helt supre (bortsett fra hun helsesøsteren vi gikk til med Johanna men hun var syk på halvparten av kontrollene så det gikk greit allikevel [;)])

Her har vi hatt husmorvikar i dag, så nå er det reint og pent her. August og jeg har vært og gått oss en lang tur, og så stoppet vi innom kantina på høyskolen for en svele og en kopp kakao, og et kapittel i twilight-boka, før vi gikk hjem igjen - var ute i halvannen time og det var kjempegodt. Nå sover han fremdeles i vogna så jeg passer på å få i meg litt mat. Skulle gjerne hatt meg en time på øyet selv, ble dårlig med søvn i natt også

God dag, damer!!
Her starta dagen brått kl 6.. [8|] Maren skrek til fordi hun er så tett i nesa, og da våkna jo storebroren, så da var det bare å stå opp gitt.. [8D]
Med det var deilig da.. Hadde god tid..! Dusja gjorde vi og.. Og når Sindre så armen min (for det er jo blitt et blåmerke der) så sa han "Åååh nei! Mamma har aua!" Med skikkelig trist stemme.. [:D]

Så så vi barne tv og kosa oss med den eska med rosiner han fikk i kalenderen..
Og den som sovna i trilla på vei til barnehagen var jo selvfølgelig Maren, og hun sov til klokka var halv tolv..! Så ho fikk nå tatt igjen litt da.. Vi har vert på butikken og gjort de siste innkjøpene, så nå er det kun mamma igjen å kjøpe gave til.. Så er vi fiks ferdig..!

Føler meg litt handikappa i dag da med denne armen.. Den er ikke vond direkte, men den staven "lugger" liksom.. Når jeg tar i og sånn, så merkes den godt.. Men er blitt litt bedre bare i løpet av formiddagen, så håper det blir en vane til slutt.. [8D]

God dag.

Marcus er feberfri i dag. Vi koser oss hjemme i dag. Skulle vært i bhg for en liten julelunsj, men jeg orket ikke, det blåser surt og er griseglatt ute.

Har ryddet litt på kjøkkenet, har stua, gangen og badet igjen. Men det frister ikke å gjøre det nå. Er sliten i dag, eier ikke krefter lenger.

Jeg har vært oppe siden kl fem. Da pumpet jeg meg og fikk ikke sove etterpå for hodet var fullt av tanker. Derfor stod jeg opp og skrev dagbok, pumpet igjen, skrev litt mer og så våknet Maja. Frida var våken i natt også, så jeg la meg på sofaen sammen med Maja for at hun ikke skulle vekke Frida. Halv ni kom hun opp, nesten like grinete som da hun la seg. Hun slo seg vrang, så hun rakk ikke frokosten i bhgen. Så hadde hun et veldig raserianfall i det de skulle dra. Jeg skulle møte en venninne kl ti over ti, og med en sulten Maja og en Frida i vranglås så ble det så mannen bar henne ut i bilen mens hun raste for at jeg skulle rekke det. Det endte med at hun gråt enda da de kom i bhgen og mannen måtte holde rundt henne lenge før det var greit igjen og han kunne dra. jeg har vært på handlerunde med venninna mi nå. Det var kjempekjekt å koble av for en stund. Nå skal jeg bare slappe av en stund før Frida skal hentes i bhgen. Hvis hun ikke er fryktelig sliten så skal vi lage marsipanfigurer i ettermiddag.[:)]

Kjære namba,
av og til skulle jeg ønske at jeg kunne avlaste deg litt!![&o]

I dag har Solveig vert i kirka med barnehagen. Hun lovte at hun ikke skulle turne i rekkverket ved døpefonten [8D] Og flink var hun! [:D] Jeg og Aslak har ordnet med post-ting slik at julekort kommer frem til jul! SÅ min julekortvenn: Kortet kommer om ikke så lenge[:D][:D]

Jeg og Aslak har vert sammen med den første barselgruppa vår! Vi har måttet kutte den ut fordi det har vert for mye. Men så kos å se de igjen! Nå har vi spist pitapizza til middag. Aslak har vert flink og spist mye fast føde! Både skiver, grøt og middag. Mannen jobber overtid så da blir det slik som vi jenter liker mmmmjaaaa... Fryktelig tidlig jaaaa[8D]

Back
Topp