Onsdag

Råsa Muffin!

Gift med forumet
Jeg har kjørt sambo og barna på jobb og i barnehage! Jeg har sagt opp vaskejobben min, og i morgen og fredag skal jeg jobbe i en barnehage her i Moss, takket være styrer'n i bhg'en sambo jobber [:D] Såå må til byen å fikse nytt skattekort og slikt i dag  [:)]

Hva er deres paner for dagen da? [:D]

Råsa Muffin: Kjempe glad på dine veigne at du får jobb. Endelig litt godt som skjer også[:D]

Natten her har vært litt bedre[:)] Hosten til Mina er blitt løsere og det er et godt tegn. Hun har spist en brødskive og en banan til frokost. Det er nesten mer enn hun har spist hele dagen[&o] Jeg holder henne hjemme resten av uke, så er vi sikkert bedre til uka. Må vi nesten være, siden jeg har eksamen på mandag[:-]

Så bra at du har fått deg ny jobb Råsa - lykke til!!

Håper Mina snart er helt frisk igjen oslojente, og at du får lest litt til eksamen!

Her har det vært en litt slitsom natt, men det tar vi igjen med å gjøre ingenting i dag... har husmorvikar her, så det vaskes og ryddes mens August og jeg sitter og ser House på pc'n (nettopp nå ligger han på gulvet og klager litt mens jeg spiser frokost).

Skal trille oss en tur når det er tid for å vaske første etasje - jeg føler meg så i veien når hun skal vaske rundt meg.. ellers ingen planer

Takk Takk dere, vikar foreløpeig da [:)][:D]

Oslojente ; Håper Mina snart blir frist, og at du får lest til eksamen [:)]
lenemor ; så deilig da [:D] ha en fiiin trilletur [:)]

Huff, noen ganger blir starten på dagen bare litt kjip altså[&o] Kan jo ha noe med at jeg var sein i seng og hadde ei på sia som lå å hosta og lagte lyder hele natta. Har ikke sovet stort i natt og det merkes.

Amalie blir hjemme denne uka - hun er vel så å si feberfri men har begynt å hoste litt. Da ser jeg ingen vits i å sende henne på turdag i morgen, mye bedre at vi tar disse dagene og helga til hjelp slik at hun blir helt frisk. Skulle bare ønske jeg kunne riste av meg den dårlige samvittigheten overfor jobben og for ting som ikke er min feil. Idag er visst dagen for å føle seg litt liten og dum[&o] Hjelper ikke at tante er på besøk heller.......

Været er også noe dritt - bare regn og regn og atter regn. Så utrolig positiv jeg er idag da[8D] Blir nok bedre utover dagen[;)]

God bedring til Mina!
Hørtes spennende ut med ny jobb, Råsa - lykke til!

I dag skal jeg til frisøren og klippe meg kort. Jeg gleder meg veldig. Mannen liker meg best med langt hår så jeg bruker å han langt hår for hans del, men nå som det er baby i hus så blir det endelig kort hår igjen. [:)] I dag skal jeg også farge håret er planen og det skal bli så godt.

Jeg skal også innom apotekene her og høre om de har mm poser. Ellers har jeg ingen planer annet enn å kjøre vaskemaskin - igjen. Det er merkbart at vi har blitt flere i huset når man ser på skittentøyskurven gitt.

Her er det ingen god morgen. Alle ungene er syke. Hanna har spydd i 4 dager og St. H begynte i går kveld og i morges spydde Sara også. Og feber. Er så lei av å være inne med syke barn, men så synes jeg så synd på de. Alt er avlyst enn så lenge

Her er været faktisk ganske bra, og jeg har lyst til å gå ut en tur, men jeg tror det blir "slome-bukse" og håndsprit i dag

Gratulerer med ny jobb, Råsa

uff, god bedring til alle barna ingipingi!
namba; jeg håper du har husket å ta et før-bilde nå, ellers er det lite hjelp i etter-bildet vet du [;)] (skal til frisøren i morgen jeg, og gleder meg masse - tror jeg skal klippe en del jeg også)
Elimor - ikke ha dårlig samvittighet - barn kan bli syke selv om vi er nye i en jobb, og det har helt sikkert både sjef og kollegaer god forståelse for. Du er absolutt ikke liten og dum... bare liten! [:D]1

Jeg fikk telefon mens jeg var på trilletur i dag jeg - det var sjefen min som lurte på hvordan det sto til.. jeg inviterte dem likegodt på kaffe jeg, så nå har jeg hatt sjefen, en kollega og "brukeren" vår her på kaffe og kringler

Det er så godt å lese om deres hverdag!!! For da glemmer man litt sin egen!

Kan beskrive dagene her nå fortide med et ord " BLÆÆÆ"[:'(][:(]

ORIGINAL: Actrine

Det høres ikke bra ut, Actrine. Klem til deg.

Jeg har ikke tatt før-bilde nei, lenemor. Tenkte ikke på det engang. Oi, det var kort, sa mannen da han fikk se meg.[;)]

Grattis med ny jobb, Råsa.[:)]

God bedring til alle syke barn.

ORIGINAL: Actrine

*klemmerpå*

Takker!! Det hjelper!

*KlemmelittpåActrine*

Her har dagen vært lang.. Tok ungene og gikk ned til mamma, og blei der til etter barne tv gitt..! Sambo blei sein på jobb, da de punkterte etter bare 3 timer på jobb.. Sindre ville veldig gjerne ligge hos mormor, så da fikk han lov til det..! Så slipper jeg å levere han i barnehagen i morgen.. [8D]

Her har ettermiddagen vært lang. frida var ufattelig sliten etter bhgen i dag. Det var grining hele veien hjem. Så var det klaging hver gang hun sa noe. Så var det en halvtimes totalt sammenbrudd etter det. Maja har nesten ikke sovet i dag og hun våknet såklart av Fridas strigråting og etter det fikk ikke hun sove mer. Frida la seg litt over sju og da var det grining igjen. Maja ble til slutt overtrøtt så jeg gikk en tur med henne slik at hun sovnet. NÅ har endelig roen senket seg nå som jeg fikk Frida til å slutte å gråte da hun våknet... *rister på hodet* Godt at alle dager ikke er like.

Back
Topp