Onsdag

dynnna

Gift med forumet
God morgen jenter[:D]

Natta har vært grei, men hun var våken en liten stund i tre tida[&o], men hun fikk litt vann, og lå å prata litt, så sovna hun igjen etter en liten halvtime. [:)]

I dag er det kjølig ute, 7 grader, og litt vind. Men opphold, så da går det ann å være ute litt. [:)]
I går var sambo ute nedenfor huset vårt å saga ned en masse trær, så nå har vi plutselig fått mer utsikt.[:D] Det var godt å få åpna opp litt der, for det var jo tett skog. [:)]

Ha en fin dag folkens[:D]

God morgen, Jenter[:D][:D][:D]

I natt tull gullhønå skikkeligt. Jeg var oppe med henne i en 1/2 time,
men da hadde hun allerede vært våken lenge......
Sto opp klokken 8 i dag til regn og skikkeligt høstvær.
Skal gå tur med Øssa snart, handle litt, å vaske mer klær!!!!!!
Merker at det er en tenåring i huset som helst dusjer 2 ganger til dagen, å en liten tulle som skal spise selv......Mye klesvask[:D][:D][:D]
Ellers foreldremøte å forening i kveld, jippi[:)][:D][;)]

Ha en fin dag, jenter.

Klem klem

Hatt en god natt i natt og.
Ikke en lyd fra Jamie.

Albert skulle på en litt lengre tur idag, med skolen. Med extra mat å greier.
Så det blir spennende å høre om når han kommer hjem.
Skal jeg på kor i kveld og. Å jeg har baking da. Skal ha med noe å tygge på til pausen. Hva skal det bli?

Så det var rabatt på Ullundertøy til barn på Sparkjøp, så kanskje en tur der i dag før koret.

heisann!
natta har vært ganska bra, inn med sutten 1gang[:)]
men han har fått det før seg at han ska ha morra kl05.45[&:] litt før tidlig før mamman så ho tromp han til å ligg ilamme i sænga,så ætter 1times tid så søvn han igjen.. [:)]
idag ska eg på babytræff.
ha en fin dag alle sammen!![;)]

morn, har vært på nattevakt i natt, fikk sovet 1,5 time idag, da nekta casper meg å sove mere, han er så sykt mamma dalt nå når tennene kommer frem å nå driver han å hyler som en gal... like før jeg blir gærn hehe [8D]

ha en fin dag dere da...

Jeg har lang fri nå, skal dra hjem en tur i neste uke å mamma og pappa skal kanskje ha Casper neste helg når jeg har jobb helg det hadde vært godt, sambo og meg hakke hatt fri mer enn bare noen timer for å pakke der vi bodde på den tiden siden vi fikk han for 10 mnd siden i mårra.

Back
Topp