Onsdag

dynnna

Gift med forumet
Morn morn[:D]

Like kaldt ute i dag også. 5-6 grader ute, og stri-regn[:-]

Natta har vært som vanlig. Inn med smokken noen ganger, men har sovet ellers.
Nå skal vi snart ut en tur, og følge storebror til bussen (iallefall halvveis, så går han resten alene)
Ellers får jeg vel fortsette ryddinga som jeg begynte med i går... Kjedelig ja, men må visst gjøres...[8|]

Ha en fin dag![:D]

Linus våkna kl 4.30 i natt...ha begynnt med det etter han ble syk, fikk bleie, sjekka tempen, og fikk en flaske...sov videre i stua i vogna og jeg sov på sofaen...sto opp kl 7....orka ikke ta kampen med senga, han blir ilsint hvis jeg legger han igjen.

Han er feberfri idag, så tenkte ta han med å kjøpe lue og votter.
Ellers en tur til bestemor og bestefar ikveld[:)], skal hjelpe dem med no datastyr.

Ha en fin dag[:D]

Hatt en litt dårlig natt i natt.
Jamie våknet vel halvfem, satt seg opp flere ganger, fikk litt drikke. Men han sovnet ikke skikkelig, så det ble til at han kom opp i vår seng. Det gikk fint, han sovnet etter en liten stund, men jeg har ikke sovet for mye akkurat etter halvfem tiden. Så var det jo opp vel 7, for å vekke Albert, han kler seg, ser litt Disney, spiste en yoghurt og gikk klokken litt over 8, med noen fra tunet. De er en liten gjeng, både små og store. I dag skulle de være ute med fadrene sine. Han sluter 12, så da går han ned i parken. De savner han sånn der, hehe. Skal ikke noe spes. i dag, har masse å vaske, så blir det vel litt rydding både her og der.

Vært ei helt grei natt her, casper la seg i åtte tia igår, fikk flaska i tre tia å sov til i seks tia troor jeg det var, lå litt i senga sammen med meg åsså la jeg han i senga å så sov vi til halv ti åh det var godt ja!! [:D] 

Ha en fin dag alle sammen!

Skal på nattevakt i natt jeg, så jeg skal sove sammen med casper under hvilene hans idag, kanskje vi tar oss en tur på mor og barn treff, kommer ann på hvilen til casper!

Back
Topp