Onsdag

mysen76

Gift med forumet
                     God morgen!
I dag sto vi opp klokken 07.50.
Å selfølgeligt så sto vi opp til regn......
Ja ja, det blir jo en vane det og[;)][;)][;)]
Nå skal vi snart ut å gå en tur, så skal det vaskes klær,
å det er det. I kveld skal jeg i forening.Gleder meg[:)][:)][:)]
Så ha en fin dag, jenter[:D]

Celine våknet 06 i dag og satt i senga og ropte mammmmma så da var det bare å stå. I dag kommer barselgruppa så da blir det full fart.Skal pakke det siste i  kveld så drar vi på ferie i natt[:D]

Morn morn.
Flott natt, bare inn med smokken et par ganger, så sovna hun igjen. Sov til 08.00[:D]

I dag "pessregna" det...[8|][:'(][&o] Æsj...
Skal på helsestasjonen i dag, på gruppe. Er spent på hvor masse hun har vokst. Har ikke vært der siden juni, nesten 2 mnd siden... (Huff, den tida hvor fort den går).
Nå skal gullet få grøt,og jeg skal spise frokost også.
Ha en fin dag alle samme[:D]

God morgen!

Nok en fantastisk natt. Tør nesten ikke å skrive det, men kan det ha blitt en ordning på ting? I to uker nå har hun sovet fra 20-8 med 1-2 ganger smokk. Det er jo utrolig!

I dag blir det rydding og vasking. Liker å ha det rent og pent[;)] Så skal vi ut å kjøpe lammeskinn som vi kan ha med selene i vognen...

Har glemt å skrive her i dag jeg!
I natt har Trygve sovet godt, helt til halv syv. Da sto vi opp alle sammen, for Steffen skulle jo på SFO i dag.

Klokka 8 var vi på plass på skolen, og klokka 9 var Trygve og jeg hjemme igjen. Vi to sov en laaaang formiddagslur i dag. så hentet vi Steffen igjen i halv tre tia og så har vi vært på harebakken og handlet klær til mamman som skal i bryllupp om halvannen uke. Jeg hadde ikke lyst til å gå med bunaden min så glad jeg fant noe annet!!

Nå venter vi på at pappa skal komme hjem fra jobb. Vi ser på barnetv alle tre.[:D]

Har vært her inne et par ganger alt i dag, man har jo ikke skrevet her....hva er det som skjer? [;)]

vært borte på kommunen i dag og ordna papirer både hos NAV og på personalkontoret.......frem og tilbake.....to meg to timer noe som egentli burde være en enkel sak....men kom meg ut til slutt. PHU!

vært å besøkt bestemora til sambo i afta og Jesper måtte bli veldig redd henne! [&:]

KJEDA meg i dag ja! DAFF! og ikke helt i hundre også tror jeg Jesper får en tann?? ikke helt  from han heller.

Back
Topp