Onsdag :-)

Masse god bedring i alle fall! :)
Sitter her og er litt usikker på hva jeg skal gjøre.. Føler meg skikkelig sjaber, men klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal bestille legetime i morgen og få meg en sykemelding for i dag og i morgen og en liten helsesjekk samtidig, eller om jeg bare skal se ann formen i morgen, evt. ta disse dagene som egenmelding og få en legetime for blodprøver og diverse neste uke eller uken etter.. Får så dårlig samvittighet når jeg er borte fra jobb, og jeg har nesten vært like mye borte fra jobb nå i år som de 9 foregående årene tilsammen.. :eek: Barnehagebasillene blir mitt endelikt ;):P:eek: Gjør selvsagt ikke saken no bedre at jeg har jernmangel jeg visst ikke får bukt med.. Er alltid helt på felgen :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
En ting er sikkert, og det er at det tar på å ha småbarn! ;)

Jeg stemmer for at du får deg en legetime i morra den dag og en skikkelig sjekk, samt oppfølging på jernnivåene ;)

En ting er sikkert, og det er at det tar på å ha småbarn! ;)

Jeg stemmer for at du får deg en legetime i morra den dag og en skikkelig sjekk, samt oppfølging på jernnivåene ;)

Ja, de krever sitt disse små, det er i alle fall sikkert! ;) men du verden så givende det er på samme tid!! :D:D
Har fortsatt litt feber, så det blir nok sykemelding ja.. Er så dritalei av å være syk og slapp! :(:(

Ja, de krever sitt disse små, det er i alle fall sikkert! ;) men du verden så givende det er på samme tid!! :D:D
Har fortsatt litt feber, så det blir nok sykemelding ja.. Er så dritalei av å være syk og slapp! :(:(

Usj, god bedring :)

Ja, de er så verdt alt strevet! :D Hermine har så mye humor, og spøker med oss/erter med vilje, synes det er så morro å se en slik egenskap hos et så lite menneske ;)

Hun kan drive og leke på rommet sitt og så hopper hun opp og sier "kattepus sir mjæææææo, hahahhaa, Hermine bare tøøøve"

Eller så sier hun med erten stemme "pappa e en tøvball, Hermine e arti, hahaha" :rolleyes:

Masse god bedring!

Ja, de er så verdt alt strevet! :D Hermine har så mye humor, og spøker med oss/erter med vilje, synes det er så morro å se en slik egenskap hos et så lite menneske ;)

Masse god bedring!

Gleder meg til Asle blir like flink til å prate som Hermine! Det dukker opp nye ord hele tiden nå :) men selv uten ord er det helt klart at han har humor. Innimellom er han ganske teatralsk med store gester :P:D Det er helt herlig!
Masse god bedring til deg også!

Gleder meg til Asle blir like flink til å prate som Hermine! Det dukker opp nye ord hele tiden nå :) men selv uten ord er det helt klart at han har humor. Innimellom er han ganske teatralsk med store gester :P:D Det er helt herlig!
Masse god bedring til deg også!

Jeg måtte redigere litt og slenge med noen sitater fra henne ;)

Haha, ja, Asle er jo en herlig liten type med sine skuespillertalenter! :D :cool: Imponerende hva de får til av morsomheter uten hjelp av språket også :)

Jeg måtte redigere litt og slenge med noen sitater fra henne ;)

Haha, ja, Asle er jo en herlig liten type med sine skuespillertalenter! :D :cool: Imponerende hva de får til av morsomheter uten hjelp av språket også :)

Hahaha hun er så herlig! :D Håper vi får sjansen til å møtes i sommer!

Asle lot som han tok et stort jafs av magen min i går kveld. Dro opp T-skjorta mi, tok tak i muffin-toppen og lagen høy jafselyd mens han lot som han bet :P og så kikket han opp og sa "Neeeei!" mens han flirte fornøyd :P:D

Last edited:
Hahaha hun er så herlig! :D Håper vi får sjansen til å møtes i sommer!

Asle lot som han tok et stort jafs av magen min i går kveld. Dro opp T-skjorta mi, tok tak i muffin-toppen og lagen høy jafselyd mens han lot som han bet :p og så kikket han opp og sa "Neeeei!" mens han flirte fornøyd :p:D

hahaha, herlig :D

Hermine bruker å løfte opp skjorta for å "blåse" meg på magen (for det bruker vi å gjøre på henne) og så ler hun høyt av seg selv etterpå :P

Back
Topp