Onsdag :-)

Litt sminke Gjør alltid underverker jenter ;-) men takk :-)

Gikk supert. Masse sol deilig. Tjente bra idag :-)
Ble sjekket opp og greier idag haha ;-) Ønsker dere en fin idag. Skal hente internetten på posten når ungene er lagt om en bitte liten halvtime ;-) Da blir det lettere å se videoer fra barna deres osv :-D :-D

Håper dere har det fint.
Idag har Mina bæsja i do for første gang. Hurra :-D :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Så flink Mina er :D
Hun blir vel inspirert av broren og vil gjøre likt;)

Sent from my iPhone using BV Forum

God formiddag!

Natten har vært god for ungenes del, men jeg sov urolig pga varme og gadd ikke å stå opp for å åpne vindu:P men gjorde det kl 4:30 når jeg var innom Liana som sto i senga og sa "bære"..jeg sa at hun må sove mer og at hun kan få en kos! Da svarte hun mens jeg ga hun en kos "neeei ikke ose" :P hun la seg ned og sov til 7:45! Da ble hun vekket av borring omtrent ved hodet hennes!!:oops:

Idag tar jeg meg en rolig dag!;) middag har vi igjen fra igår å:D

Ha en god dag:)
Hehe, jeg nyter at vi har 8 grader hver eneste natt for å si det sånn :P Aldri over 17 grader på soverommet ;)

Så greit å ha møte før oppstart da! Her var møtet en måned etter :p

Så koselig med besøk :)

Ja, som hun sa var møtet mest satt opp for de som ikke kjenner bhg før. Men jeg mente hun hadde sagt at alle som skal starte i august er søsken av barn som går der eller har gått der nylig, men det kan selvsagt ha kommet til nye familier siden da =)
Kjekt med møte ja!

Hallo :)
Hermine storkoste seg på Uit idag :D var bare ei annen dame på lesesalen, og hun syntes det var SÅ koselig med litt liv og lyd der :)
Hermine fikk demontere tre post-it blokker, tegna, snurra på stolen, sett film på iPaden og kjørt heis før vi spiste lunsj. Etterpå sov hun 1.5 time på lesesalen mens jeg fikk jobbet litt :D Stor suksess! :)

Vi var ikke hjemme før 15.30 og da var det bare å hive seg rundt og kjøre til svigers på middag. Vi var ikke hjemme før 19.15 og da ble snupsi lagt rett i senga.

Jeg ligger å slapper av i senga og venter på at hun skal sovne. Ble så innmari trøtt selv nå at jeg føler for å duppe litt :p

Blir bare sofakos i kveld :D

Så fint hun har oppført seg på lesesalen! Jeg kunne aldri drømt om å ta med Lillebror på noe slikt :p

Auda, så tungt med slike netter :(

Kan han ha øreverk etter sykdom?

Hermine kan holde på slik i perioder, ikke godt å vite hvorfor men tydelig at det er noe som plager.

...voksesmerter skal visstnok også være gruvondt!

Tror ikke det er ørene, for han er ikke rød og han tar seg ikke til ørene eller gjør noe annet som indikerer at det er der han har vondt, men jeg har vært innom tanken på voksesmerter, for han spratler veldig med beina :( begge nevøene mine har slitt veldig med det :(:(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så fint hun har oppført seg på lesesalen! Jeg kunne aldri drømt om å ta med Lillebror på noe slikt :p
Hun satt fint og pusla med sitt i en times tid før vi spiste lunsj...det største problemet var at hun prata så høyt og kontinuerlig :eek: :p

Tror ikke det er ørene, for han er ikke rød og han tar seg ikke til ørene eller gjør noe annet som indikerer at det er der han har vondt, men jeg har vært innom tanken på voksesmerter, for han spratler veldig med beina :( begge nevøene mine har slitt veldig med det :(:(

Hermine har aldri tatt seg til ørene ved øreverk...men uansett smerte så er det jo tydelig at det er smerte han har :( Ikke så mye man kan gjøre liksom :oops:

Ja. Lille hermegåsa :-)
Kan jo øve litt nå og da :-)

Om hun er interessert i potte/do er det jo bare å sette henne der morgen og kveld, så kanskje du slipper bæsjebleier så ofte ;)

Hermine har aldri tatt seg til ørene ved øreverk...men uansett smerte så er det jo tydelig at det er smerte han har :( Ikke så mye man kan gjøre liksom :oops:

Som sagt så ser det ut som det kan være beina :( uansett så er det kjipt å ha en liten tass med smerter uten at man får gjort noe med det :(:(
Men nå kjenner jeg at jeg er så på felgen at jeg skal stupe i seng! ;)
Ha en fantastisk kveld i sofakroken! :)

Som sagt så ser det ut som det kan være beina :( uansett så er det kjipt å ha en liten tass med smerter uten at man får gjort noe med det :(:(
Men nå kjenner jeg at jeg er så på felgen at jeg skal stupe i seng! ;)
Ha en fantastisk kveld i sofakroken! :)

Jeg er imponert over din evne til å velge senga over tv :p

Sov godt! :)

Ja ganske likt som grove vafler. Bruker rismelk, grovt glutenfritt mel og litt havregryn.

Surfer mobilt!

Ah okey:D har bare laget grove pannekaker jeg :) men det er vel noe av det samme :P

Litt sminke Gjør alltid underverker jenter ;-) men takk :-)

Gikk supert. Masse sol deilig. Tjente bra idag :-)
Ble sjekket opp og greier idag haha ;-) Ønsker dere en fin idag. Skal hente internetten på posten når ungene er lagt om en bitte liten halvtime ;-) Da blir det lettere å se videoer fra barna deres osv :-D :-D

Håper dere har det fint.
Idag har Mina bæsja i do for første gang. Hurra :-D :-D

Haha hente internetten på posten :D hørtes veldig lettvint ut:D;)

Sååå flink jente da:D er det kansje fordi Wael holder på med trening? :)

Haha hente internetten på posten :D hørtes veldig lettvint ut:D;)

Sååå flink jente da:D er det kansje fordi Wael holder på med trening? :)
Ja supert :-) Nytt nett. Hurra :-D :-D

Ja hermer litt etter han :-D hvordan er det med dere?

Har dere hørt Sia-Chandelier? Min favoritt ♡♡♡ hør ♡♡

Hallo :)
Hermine storkoste seg på Uit idag :D var bare ei annen dame på lesesalen, og hun syntes det var SÅ koselig med litt liv og lyd der :)
Hermine fikk demontere tre post-it blokker, tegna, snurra på stolen, sett film på iPaden og kjørt heis før vi spiste lunsj. Etterpå sov hun 1.5 time på lesesalen mens jeg fikk jobbet litt :D Stor suksess! :)

Vi var ikke hjemme før 15.30 og da var det bare å hive seg rundt og kjøre til svigers på middag. Vi var ikke hjemme før 19.15 og da ble snupsi lagt rett i senga.

Jeg ligger å slapper av i senga og venter på at hun skal sovne. Ble så innmari trøtt selv nå at jeg føler for å duppe litt :P

Blir bare sofakos i kveld :D

Så gøy at det gikk så fint å ha med seg Hermine :D og virker som om dere begge har hatt en fin dag:) jeg hadde aldri kunne sittet i ro om jeg skulle hatt med Liana på sånt :P

Hehe, jeg nyter at vi har 8 grader hver eneste natt for å si det sånn :P Aldri over 17 grader på soverommet ;)

Ja det er det eneste dårlige med sommeren her! Og insekter da:P borettslaget vi bor i er jo av mur å, så veggene blir så veldig oppvarmet av sola! Men nå med plasten rundt, så har det vært bitte litt bedre faktisk:) men jeg tror ikke det kommer under 20-23 grader inne om nettene når det er fint vær:(

Så gøy at det gikk så fint å ha med seg Hermine :D og virker som om dere begge har hatt en fin dag:) jeg hadde aldri kunne sittet i ro om jeg skulle hatt med Liana på sånt :P
Denne ungen min kan sitte stille i timesvis hun vettu, sålenge hun får skravle fritt :p Måtte putte smokken i munnen hennes, da ble hun litt stillere ;)

Ja det er det eneste dårlige med sommeren her! Og insekter da:P borettslaget vi bor i er jo av mur å, så veggene blir så veldig oppvarmet av sola! Men nå med plasten rundt, så har det vært bitte litt bedre faktisk:) men jeg tror ikke det kommer under 20-23 grader inne om nettene når det er fint vær:(
Jeg hadde blitt kokko av slik varme hele sommeren :p
Vi er jo kun vant til noen får varme dager her og der, og som oftest er det under 15 grader på natta likevel ;)

Ja supert :-) Nytt nett. Hurra :-D :-D

Ja hermer litt etter han :-D hvordan er det med dere?

Hurra:D haha..

Bara bra med oss :) men Emira var nok litt sliten etter mye during og høye, slitsomme lyder rundt leiligheten:( veggene blir pusset opp utvendig..og dem holdt på til kl 19:oops: og da sa hun at hun hadde vondt i hode:( jeg må få krevet at dem slutter med det som bråker senest kl 17! Også med tanke på at Liana ofte må legges kl 18 om hun ikke har sovet på dagen.. det står jo en DIGER maskin utenfor vinduet hennes som lager ekstrem høy during:mad:

Back
Topp