Onsdag :-)

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
God morning :-)

Skal på jobb nå. Blir spennende. Må Være ferdig med bord osv til 9, så må kjøpe snart. 40 min fra oss.

Har nesten ikke tid til å Være her mer :'(

Hva skal dere idag? ;-) *selfie*
Har Vært våken siden 5.. gøy med a-menneske barn :P

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1403068546667.jpg
    1403068546667.jpg
    20,3 KB · Visninger: 14
Lykke til på jobb!!! :-)

Sol i dag og gitt.
Gutta har sett litt film på pad-en :-o
Nå leker de mens jeg drikker ferdig kaffe i sengen.
(Avbrutt av et bleieskift )
Barnetreffen i dag også tenker jeg! Lillebror er litt kranglete når vi er der... Vil ha alle lekene for seg selv og blir fort irritert på de andre barna, spesielt de som er mindre. Så vi blir nok ikke veldig lenge om humøret er det samme i dag :-p

Surfer mobilt!

Skal på jobb nå. Blir spennende. Må Være ferdig med bord osv til 9, så må kjøpe snart. 40 min fra oss.

Du ser særdeles fresh ut til å ha vært så tidlig oppe da ;)

Lykke til på jobb! :)

Hallo :)

Jeg ble vekt av at Hermine kom klatrende oppå meg kl 06.30 :p men da sto mannen opp med henne så fikk jeg slumre en time til :)

Idag skal Hermine være hjemme sammen med meg, hun virker sliten og har ikke villet gå i bhg de siste dagene.

Tenker jeg skal ta henne med meg på Uit en tur, om det ikke er noen der kan hun leke på lesesalen og så kanskje jeg får jobbet litt når hun skal sove :)

Ellers ingen store ambisjoner for dagen, er begynt på antibiotika nå så kroppen er litt i ulage.

Vi skal egentlig på sommeravslutning og grilling med jobben til mannen i ettermiddag, men spørs om det ikke blir avlyst pga været :cool:

Sol i dag og gitt.
Barnetreffen i dag også tenker jeg! Lillebror er litt kranglete når vi er der... Vil ha alle lekene for seg selv og blir fort irritert på de andre barna, spesielt de som er mindre. Så vi blir nok ikke veldig lenge om humøret er det samme i dag :-p

Surfer mobilt!
Hehe, høres ut som slik de fleste 2-åringer holder på det :p Hermine er ikke spesielt begeistret for de andre barna i bhg, men aksepterer at de er der sålenge hun slipper å leke sammen med de ;)

Hei og hå! :)
Lykke til på jobb, lennypenny! :)
Sitter på jobb jeg også. Burde nok gjort alt mulig annet, men er så trøtt etter ørtende natta med dårlig søvn at jeg holder på å daue.. :( Asle var småsyk i helgen, og har fra den tid av våknet 6-7 ganger hver natt hvor han hylgråter og det tar evigheter å roe ham ned igjen. Vi rekker å bli godt våkne alle mann hver gang han setter i et hyl :eek::( Lurer litt på om det er de siste jekslene som er på vei..? Håper det roer seg snart, ellers kommer jeg til å gå på en kjempesmell..
Håper dere får en fin tur på barnetreffen, Fru H! :) Misunnelig på deg som får være så mye sammen med E :)
God bedring til deg, Marian87! Håper du og Hermine også får en finfin dag! :)

Pena! Kan ikke se du har vært oppe siden kl 5 ;) ha en fin dag på jobb :D

Sitter på jobb jeg også. Burde nok gjort alt mulig annet, men er så trøtt etter ørtende natta med dårlig søvn at jeg holder på å daue.. :( Asle var småsyk i helgen, og har fra den tid av våknet 6-7 ganger hver natt hvor han hylgråter og det tar evigheter å roe ham ned igjen. Vi rekker å bli godt våkne alle mann hver gang han setter i et hyl :eek::( Lurer litt på om det er de siste jekslene som er på vei..? Håper det roer seg snart, ellers kommer jeg til å gå på en kjempesmell..
Håper dere får en fin tur på barnetreffen, Fru H! :) Misunnelig på deg som får være så mye sammen med E :)

Huff! Håper nettene deres blir bedre snart!:( utrolig slitsomt når det holder på sånn!

Sol i dag og gitt.

Surfer mobilt!

Kos dere på barnetreffen! :) er nok en ganske normal oppførsel hos E.. Liana er veldig sånn med Emira! Hvordan hun er i barnehagen, vet jeg ikke helt:P

Jeg ble vekt av at Hermine kom klatrende oppå meg kl 06.30 :p men da sto mannen opp med henne så fikk jeg slumre en time til :)

Idag skal Hermine være hjemme sammen med meg, hun virker sliten og har ikke villet gå i bhg de siste dagene.

Tenker jeg skal ta henne med meg på Uit en tur, om det ikke er noen der kan hun leke på lesesalen og så kanskje jeg får jobbet litt når hun skal sove :)

Ellers ingen store ambisjoner for dagen, er begynt på antibiotika nå så kroppen er litt i ulage.

Vi skal egentlig på sommeravslutning og grilling med jobben til mannen i ettermiddag, men spørs om det ikke blir avlyst pga været :cool:

Hadde vært typisk om lesesalen er stappfull av folk :P hehe.. kos dere idag, og god bedring til deg ;)

God formiddag!

Natten har vært god for ungenes del, men jeg sov urolig pga varme og gadd ikke å stå opp for å åpne vindu:P men gjorde det kl 4:30 når jeg var innom Liana som sto i senga og sa "bære"..jeg sa at hun må sove mer og at hun kan få en kos! Da svarte hun mens jeg ga hun en kos "neeei ikke ose" :P hun la seg ned og sov til 7:45! Da ble hun vekket av borring omtrent ved hodet hennes!!:oops:

Idag tar jeg meg en rolig dag!;) middag har vi igjen fra igår å:D

Ha en god dag:)

God formiddag!

Natten har vært god for ungenes del, men jeg sov urolig pga varme og gadd ikke å stå opp for å åpne vindu:P men gjorde det kl 4:30 når jeg var innom Liana som sto i senga og sa "bære"..jeg sa at hun må sove mer og at hun kan få en kos! Da svarte hun mens jeg ga hun en kos "neeei ikke ose" :P hun la seg ned og sov til 7:45! Da ble hun vekket av borring omtrent ved hodet hennes!!:oops:

Idag tar jeg meg en rolig dag!;) middag har vi igjen fra igår å:D

Ha en god dag:)
Ikke værst at hun sovnet igjen! Det er sjelden her :

Surfer mobilt!

I kveld skal jeg på foreldremøte, en kompis kommer for å passe ungene etter at de har lagt seg. Snakket med ped.leder på avd Lillebror skal begynne på, hun mente det møtet var mest for "nye" foreldre, men jeg synes det er greit å gå like vel jeg, og få litt fjes på de andre foreldrene også.
Ellers lite planer.
Mulig det blir besøk av noen mødre og barn fra barnetreffen i morgen, så jeg lurer litt på å lage gluten- og melkefri vafler for å servere :)

Surfer mobilt!

Ikke værst at hun sovnet igjen! Det er sjelden her :

Surfer mobilt!

Hehe ikke mange gangene hun har tatt morgen til den tiden.. men ble litt overrasket over hvor våken hun virket og at hun ville stå opp.. så ble glad når hun la seg og sovna igjen :) hehe..

I kveld skal jeg på foreldremøte, en kompis kommer for å passe ungene etter at de har lagt seg. Snakket med ped.leder på avd Lillebror skal begynne på, hun mente det møtet var mest for "nye" foreldre, men jeg synes det er greit å gå like vel jeg, og få litt fjes på de andre foreldrene også.
Ellers lite planer.
Mulig det blir besøk av noen mødre og barn fra barnetreffen i morgen, så jeg lurer litt på å lage gluten- og melkefri vafler for å servere :)

Surfer mobilt!

Kjekt å kunne møte de andre foreldrene ja :)

Hvordan smaker sånne vafler da? Er det veldig likt vanlige eller?:)

Kjekt å kunne møte de andre foreldrene ja :)

Hvordan smaker sånne vafler da? Er det veldig likt vanlige eller?:)
Ja ganske likt som grove vafler. Bruker rismelk, grovt glutenfritt mel og litt havregryn.

Surfer mobilt!

Litt sminke Gjør alltid underverker jenter ;-) men takk :-)

Gikk supert. Masse sol deilig. Tjente bra idag :-)
Ble sjekket opp og greier idag haha ;-) Ønsker dere en fin idag. Skal hente internetten på posten når ungene er lagt om en bitte liten halvtime ;-) Da blir det lettere å se videoer fra barna deres osv :-D :-D

Håper dere har det fint.
Idag har Mina bæsja i do for første gang. Hurra :-D :-D

Auda, så tungt med slike netter :(

Kan han ha øreverk etter sykdom?

Hermine kan holde på slik i perioder, ikke godt å vite hvorfor men tydelig at det er noe som plager.

...voksesmerter skal visstnok også være gruvondt!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ellers lite planer.

Surfer mobilt!
Så greit å ha møte før oppstart da! Her var møtet en måned etter :P

Så koselig med besøk :)

Hermine storkoste seg på Uit idag :D var bare ei annen dame på lesesalen, og hun syntes det var SÅ koselig med litt liv og lyd der :)
Hermine fikk demontere tre post-it blokker, tegna, snurra på stolen, sett film på iPaden og kjørt heis før vi spiste lunsj. Etterpå sov hun 1.5 time på lesesalen mens jeg fikk jobbet litt :D Stor suksess! :)

Vi var ikke hjemme før 15.30 og da var det bare å hive seg rundt og kjøre til svigers på middag. Vi var ikke hjemme før 19.15 og da ble snupsi lagt rett i senga.

Jeg ligger å slapper av i senga og venter på at hun skal sovne. Ble så innmari trøtt selv nå at jeg føler for å duppe litt :P

Blir bare sofakos i kveld :D

Back
Topp