Onsdag!

Ja, det er endel. Synes det er endel for oss som bare skal på dagstur jeg. Har lagt klart uhorvelige mengder frukt :p Og så har jeg kjøpt et middagsglass til han - er jo lov å håpe at han spiser litt :p
hehe, verdt et forsøk :P Jeg har klar et beger med hjemmelaga mat i fryseren, pølser, pasta og grønnsaker med brunsaus på. Grovmost slik at hun kan spise med skje ;) Det liker hun som regel veldig godt :)
må vel også vurdere i kveld og smøre klart noen brødskiver o.l. slik at vi har frokost på flyet!

hehe, verdt et forsøk :p Jeg har klar et beger med hjemmelaga mat i fryseren, pølser, pasta og grønnsaker med brunsaus på. Grovmost slik at hun kan spise med skje ;) Det liker hun som regel veldig godt :)
må vel også vurdere i kveld og smøre klart noen brødskiver o.l. slik at vi har frokost på flyet!
Haha, kan ikke tro at jeg føler jeg har minst like mye å ordne som dere som skal så langt av gårde :p :o

Sånn.
Da har vi lekt litt, handlet og spist. Lillebror hylskrek de siste metrene hjem fra butikken, usikker på om han ble kaldt på fingrene (votter er noe herk), eller om han bare var veldig trøtt. Fikk skiftet på han og lagt han i vår seng, slik at jeg kunne ligge og varme han litt :D
DET var herlig det :D :D
Har fått flyttet han nå og skiftet på sengen og gjort de andre sengene klare for overnatting. Oppvaskmaskinen går og jeg har spist litt lunch og kjølt ned knekkebrødene :)
Straks skal jeg pakke bleier og stellesaker til turen i morgen =)

Godt å være i rute:-)

Jeg skal legge lillemor også, rett etter bæsjebleie nå:cool:

Sånn.
Da har vi lekt litt, handlet og spist. Lillebror hylskrek de siste metrene hjem fra butikken, usikker på om han ble kaldt på fingrene (votter er noe herk), eller om han bare var veldig trøtt. Fikk skiftet på han og lagt han i vår seng, slik at jeg kunne ligge og varme han litt :D
DET var herlig det :D :D
Har fått flyttet han nå og skiftet på sengen og gjort de andre sengene klare for overnatting. Oppvaskmaskinen går og jeg har spist litt lunch og kjølt ned knekkebrødene :)
Straks skal jeg pakke bleier og stellesaker til turen i morgen =)
jøsses! Skal SI du har vært effektiv altså! Nå MÅ du hvile deg litt slik at du ikke blir helt tappet for energi ;) Jeg bruker bestandig å sniffe nedi kaffeposen, eller på dampen fra kaffemaskinen, mens jeg lager kaffe når jeg er litt stressa. Da får jeg alltid henta meg litt inn og roet litt ned ;) :P

Haha, kan ikke tro at jeg føler jeg har minst like mye å ordne som dere som skal så langt av gårde :p :eek:
hehe, dere har det kanskje litt mer hektisk på morgenen enn oss da :P Men vi må opp ca 04.45 :eek: Og være på flyplassen 05.45, så alt må være klappet og klart i kveld...vurderer å legge Hermine i klærne hun skal reise i også...

jøsses! Skal SI du har vært effektiv altså! Nå MÅ du hvile deg litt slik at du ikke blir helt tappet for energi ;) Jeg bruker bestandig å sniffe nedi kaffeposen, eller på dampen fra kaffemaskinen, mens jeg lager kaffe når jeg er litt stressa. Da får jeg alltid henta meg litt inn og roet litt ned ;) :p
Hehe, fikk meg en god "Pause" nå, altså :D
Forhåpentligvis sover Eskil lenge også, søs kommer om en time. Jeg trenger en drøy halvtime på å gå til jobb også. Heldigvis henter pappa meg når jeg er ferdig i kveld. Blir litt sent å måtte gå hjem i mørket kl 23.30 :o

hehe, dere har det kanskje litt mer hektisk på morgenen enn oss da :p Men vi må opp ca 04.45 :eek: Og være på flyplassen 05.45, så alt må være klappet og klart i kveld...vurderer å legge Hermine i klærne hun skal reise i også...
Hehe LURT! :D
Jeg er ganske innstilt på å drøye toget en time om det blir for mye altså. Men det hadde jo passet fint å ta frokosten på toget om vi får av gårde T i rett tid!

Hehe, fikk meg en god "Pause" nå, altså :D
Forhåpentligvis sover Eskil lenge også, søs kommer om en time. Jeg trenger en drøy halvtime på å gå til jobb også. Heldigvis henter pappa meg når jeg er ferdig i kveld. Blir litt sent å måtte gå hjem i mørket kl 23.30 :eek:
Så bra at du blir hentet da :) Nå skal jeg pelle meg opp av sofaen og sette igang med resten av pakkingen jeg også :P

deilig å hvile seg litt når man har nyfødt baby! Kos deg med kaffe og film :)

Hehe takk :) ikke det at den nyfødte sliter meg ut da, men godt å slappe av forde :P
Hvordan er formen din idag?

☆★hilsen meg★☆

Hei.
1~årskontroll kl 13.30... Og jeg som har sååå menssmerter at jeg ikke sovnet før kl 4 :(
Spent hvor lang hun er blitt og vekt.,, tipper 82 cm og ca 10,5 kg..
Også er det vaksinene da :p

Alltid like morsomt :(

Synd jeg ikke får møtt dere i morgen....
Får bli med neste gang :)

Sent from my iPad using BV Forum

Uff, mensensmerter:mad::(
Lykke til på kontroll;)

☆★hilsen meg★☆

Satser på at det går bra, men snørra renner hehe:p

Fortjener en god film etter en slik innsats synes jeg:)

Er vel nesten umulig å unngå snørrete unger på denne tiden av året :P

☆★hilsen meg★☆

Hehe takk :) ikke det at den nyfødte sliter meg ut da, men godt å slappe av forde :p
Hvordan er formen din idag?

☆★hilsen meg★☆
Bedre takk, tung i hodet men mistenker det kommer av hovne bihuler. Så får bare kjøre på med saltvann og rense systemet slik at det ikke blir betennelse ;)

Takk jenter. Alt gikk supert :-)
77 cm lang og 10,025 g. Helt perfekt på kurven :-)
Fikk 2 sprøyter,men gråt i ca 1 min så mannen tok hun med ut på vente/lekerommet :-)

Kjørt oss en tur,og nå er vi hjemme fra butikken. Vi driver å lager hjemmelaget potetstappe og pølser med salat... mmm sulten... :-) har ikke fått lest hva dere har pratet om idag :-) kommer tilbake senere :-):-)

Sent from my GT-I9300

Vedlegg

• 1383750658041.jpg
    1383750658041.jpg
    43 KB · Visninger: 18
  • 1383750670492.jpg
    1383750670492.jpg
    40,2 KB · Visninger: 18
Takk jenter. Alt gikk supert :-)
77 cm lang og 10,025 g. Helt perfekt på kurven :-)
Fikk 2 sprøyter,men gråt i ca 1 min så mannen tok hun med ut på vente/lekerommet :-)

Kjørt oss en tur,og nå er vi hjemme fra butikken. Vi driver å lager hjemmelaget potetstappe og pølser med salat... mmm sulten... :-) har ikke fått lest hva dere har pratet om idag :-) kommer tilbake senere :-):-)

Sent from my GT-I9300
Så søt Mina er:) også så flotte mål!
Hermine og Mina er ganske så akkurat like store ;)

*Surfer mobilt*

Bedre takk, tung i hodet men mistenker det kommer av hovne bihuler. Så får bare kjøre på med saltvann og rense systemet slik at det ikke blir betennelse ;)

Ja får sa inderlig håpe du slipper betennelse! Det er så vondt.. god bedring;)

☆★hilsen meg★☆

Snuppene satt så fint sammen å tegnet:) (Liana satt vel i maks 5min på stolen før hun fant ut at hun like godt kunne sette seg på bordet:P)

Vedlegg

• 1383757423228.jpg
    1383757423228.jpg
    44,5 KB · Visninger: 13
1383757720852.jpg
1383757729315.jpg
1383757737587.jpg
1383757745318.jpg

☆★hilsen meg★☆

God kveld til dere fine damer!!! Lillemor var så varm og utilpass natt til i dag, så vi ga paracet og henta henne inn til oss. Da blei det baluba og full fest einlita stund, før humøromslaget kom og hun blei overtrøtt, urolig i den lille kroppen og sleit med å sovne igjen.
Mannen blei hjemme fra jobb i dag og har kost seg med jenta si (som er i mye bedre form nå), mens jeg har jobba med den skrivedidaktiske innleveringsoppgaven min.
Jenny har tatt en tidlig kveld og sovna nå nettopp, så nå blir det kaffe og noen form for snacks på oss andre..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Takk :)
Hva var.målene til Hermine? :)

Sent from my GT-I9300
På ettårskontrollen, som var i starten av september, var hun 76,5cm og 9300gr. Veide henne på nytt i slutten av oktober, og da var hun 10400gr :rolleyes: :p ;)

Back
Topp