Onsdag!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
I dag må jeg konsentrere meg for å ikke bli stresset!
Jeg blir litt fort stresset om dagen.
For om jeg rekker alt jeg skal, om det går som det skal osv!
Jeg hadde egentlig glemt at jeg skulle på senvakt i kveld. Og mannen dro på kurs og er borte til i morgen.
Søs kommer for å passe ungene, det var jo i boks, men jeg hadde likevel glemt det.
Hadde sett for meg å bruke kvelden til å forberede til treff i morgen, men det utgår nå :p :o
Så formiddagen blir litt stresset.
T er i barnehagen og Lillebror går rundt med moppen. Synd jeg var tom for tørrmopper, ellers kunne han gjort god nytte for seg mens han lekte :p
Jeg har to brett knekkebrød i ovnen.
Når de er ferdige, og Lillebror skal sove, må vi trille ned på butikken og handle middag til de som skal være her i ettermiddag, og handle slik at vi har nistemat til turen i morgen.
Så håper jeg Lillebror sover fortsatt når vi kommer hjem igjen, slik at jeg får gjort klart litt her hjemme!
Phu!

Hei og hopp:-)

Håper dagen ikke blir så stresset Fru H:-)

Jeg har nasse hjemme hos meg i dag, hun har begynt å hoste en del igjen og de har utedag i barnehagen. Tar ingen sjanser, synd for det er nydelig vær ute i dag. Første luren er nettopp unnagjort, den ble bare på litt over en halvtime, satser på en litt lengre lur rundt ett.
Ellers flakses det rundt her, hun er litt småsur for at jeg ikke klarer å holde tritt:D

God formiddag :)
Jeg har sovet lenge idag, og føler meg heldigvis bedre! Er fortsatt trøtt og sliten, så etter å ha pakka koffert så ble det en hvil på sofaen igjen :p
Mannen er hjemme i perm idag, så han og Hermine har vært ute og lekt i snøen, nå ligger hun på lading i vogna mens mannen baker brød og knekkebrød :) Er ei bikkje som dreiv å bjeffa noe så dyrebart (hoho) på yttersida her, og den vekte henne såklart :mad: Men virker som om hun sovner igjen!

Siden skal vi på middag hos svigermor, og så er vi klar for avreise i morgen tidlig kl 06.30 (håper jeg)! :)

I dag må jeg konsentrere meg for å ikke bli stresset!
Jeg blir litt fort stresset om dagen.
For om jeg rekker alt jeg skal, om det går som det skal osv!
Jeg hadde egentlig glemt at jeg skulle på senvakt i kveld. Og mannen dro på kurs og er borte til i morgen.
Søs kommer for å passe ungene, det var jo i boks, men jeg hadde likevel glemt det.
Hadde sett for meg å bruke kvelden til å forberede til treff i morgen, men det utgår nå :p :eek:
Så formiddagen blir litt stresset.
T er i barnehagen og Lillebror går rundt med moppen. Synd jeg var tom for tørrmopper, ellers kunne han gjort god nytte for seg mens han lekte :p
Jeg har to brett knekkebrød i ovnen.
Når de er ferdige, og Lillebror skal sove, må vi trille ned på butikken og handle middag til de som skal være her i ettermiddag, og handle slik at vi har nistemat til turen i morgen.
Så håper jeg Lillebror sover fortsatt når vi kommer hjem igjen, slik at jeg får gjort klart litt her hjemme!
Phu!
huff, slitsomt når man glemmer slike ting og alt bare blir tullball o_O Håper det ordner seg og at du husker å puste litt iløpet av dagen ;)

Godt du har en som er villig til å hjelpe med husarbeid, Fru H :P ikke noe godt å stresse! Så prøv alt du kan for å ikke gjøre det;) så går alt mye enklere også!

Greit med en hjemmedag for Anette da ja, sukkersnusk;) håper hun ikke blir syk!

Jeg har fått ryddet her, støvsugd, brettet klær, satt på ny klesvask og dusja :) så nå skal jeg drikke litt kaffe og se på film tenkte jeg (Croods):P haha.. kjøpte den til Emira, men nytter jo ikke å se på noe sammen med hun, for da går skravla i ett:P:rolleyes: etterpå må jeg begynne smått med middag:)

Ha en fin onsdag!:)

☆★hilsen meg★☆

Hei og hopp:)

Håper dagen ikke blir så stresset Fru H:)

Jeg har nasse hjemme hos meg i dag, hun har begynt å hoste en del igjen og de har utedag i barnehagen. Tar ingen sjanser, synd for det er nydelig vær ute i dag. Første luren er nettopp unnagjort, den ble bare på litt over en halvtime, satser på en litt lengre lur rundt ett.
Ellers flakses det rundt her, hun er litt småsur for at jeg ikke klarer å holde tritt:D
hehe, skjønner godt hun blir irritert for at mamsen ikke holder tritt med henne :P

Godt du har en som er villig til å hjelpe med husarbeid, Fru H :p ikke noe godt å stresse! Så prøv alt du kan for å ikke gjøre det;) så går alt mye enklere også!

Jeg har fått ryddet her, støvsugd, brettet klær, satt på ny klesvask og dusja :) så nå skal jeg drikke litt kaffe og se på film tenkte jeg (Croods):p haha.. kjøpte den til Emira, men nytter jo ikke å se på noe sammen med hun, for da går skravla i ett:p:rolleyes: etterpå må jeg begynne smått med middag:)

☆★hilsen meg★☆
deilig å hvile seg litt når man har nyfødt baby! Kos deg med kaffe og film :)

hehe, skjønner godt hun blir irritert for at mamsen ikke holder tritt med henne :p

Hehe, derfor skal det bli godt å få henne ned for en lur om 20 min, om jeg lykkes så klart;)

Godt du har en som er villig til å hjelpe med husarbeid, Fru H :p ikke noe godt å stresse! Så prøv alt du kan for å ikke gjøre det;) så går alt mye enklere også!

Jeg har fått ryddet her, støvsugd, brettet klær, satt på ny klesvask og dusja :) så nå skal jeg drikke litt kaffe og se på film tenkte jeg (Croods):p haha.. kjøpte den til Emira, men nytter jo ikke å se på noe sammen med hun, for da går skravla i ett:p:rolleyes: etterpå må jeg begynne smått med middag:)

☆★hilsen meg★☆
Så flittig du er! :D :D

Jeg har sovet lenge idag, og føler meg heldigvis bedre! Er fortsatt trøtt og sliten, så etter å ha pakka koffert så ble det en hvil på sofaen igjen :p
Mannen er hjemme i perm idag, så han og Hermine har vært ute og lekt i snøen, nå ligger hun på lading i vogna mens mannen baker brød og knekkebrød :) Er ei bikkje som dreiv å bjeffa noe så dyrebart (hoho) på yttersida her, og den vekte henne såklart :mad: Men virker som om hun sovner igjen!

Siden skal vi på middag hos svigermor, og så er vi klar for avreise i morgen tidlig kl 06.30 (håper jeg)! :)
Liker at du føler deg bedre! :D
Er dere klare til å reise?

Hei og hopp:)

Håper dagen ikke blir så stresset Fru H:)

Deilig med en hjemmedag da, tross alt :D

Deilig med en hjemmedag da, tross alt :D

Ja, hun har godt av å ha det litt rolig rundt seg av og til synes jeg, selv om hun kjeder seg litt:-)

Hei.
1~årskontroll kl 13.30... Og jeg som har sååå menssmerter at jeg ikke sovnet før kl 4 :(
Spent hvor lang hun er blitt og vekt.,, tipper 82 cm og ca 10,5 kg..
Også er det vaksinene da :p

Alltid like morsomt :(

Synd jeg ikke får møtt dere i morgen....
Får bli med neste gang :)

Sent from my iPad using BV Forum

☆★hilsen meg★☆

Satser på at det går bra, men snørra renner hehe:p

Fortjener en god film etter en slik innsats synes jeg:)

Hei.
1~årskontroll kl 13.30... Og jeg som har sååå menssmerter at jeg ikke sovnet før kl 4 :(

Masse lykke til på kontrollen i dag:-)

Hei.

Hadde vært så koselig om du hadde blitt med =)
Lykke til på kontroll!

Herlig at han baker, det skal jeg sannelig nevne for mannen, han er den eneste som får til å bake vellykkede brød her i huset:D

Liker at du føler deg bedre! :D
Er dere klare til å reise?
Ikke helt klar enda nei, har funnet fram alle klærne vi skal ha med og koffert. Men må ennå pakke uteklær til snuppa og toalettsaker. Og ikke minst stellebaggen til reisen, noe som er det verste å pakke synes jeg :P Må jo ha med masse mat og snacks til henne, skifteklær, bleier og underholdning. Så er endel som må være med ;)

Sånn.
Da har vi lekt litt, handlet og spist. Lillebror hylskrek de siste metrene hjem fra butikken, usikker på om han ble kaldt på fingrene (votter er noe herk), eller om han bare var veldig trøtt. Fikk skiftet på han og lagt han i vår seng, slik at jeg kunne ligge og varme han litt :D
DET var herlig det :D :D
Har fått flyttet han nå og skiftet på sengen og gjort de andre sengene klare for overnatting. Oppvaskmaskinen går og jeg har spist litt lunch og kjølt ned knekkebrødene :)
Straks skal jeg pakke bleier og stellesaker til turen i morgen =)

Ikke helt klar enda nei, har funnet fram alle klærne vi skal ha med og koffert. Men må ennå pakke uteklær til snuppa og toalettsaker. Og ikke minst stellebaggen til reisen, noe som er det verste å pakke synes jeg :p Må jo ha med masse mat og snacks til henne, skifteklær, bleier og underholdning. Så er endel som må være med ;)
Ja, det er endel. Synes det er endel for oss som bare skal på dagstur jeg. Har lagt klart uhorvelige mengder frukt :p Og så har jeg kjøpt et middagsglass til han - er jo lov å håpe at han spiser litt :p

Back
Topp