Onsdag:-)

God kveld :)

Lille tøffa mi har idag lært seg å reise seg opp midt på gulvet, uten å støtte seg til noe, og så stabba hun avgårde :D :rolleyes:
Fikk jo tårer i øynene når hun plutselig sto der på kjøkkengulvet og gikk 2 meter før hun falt ;)

Vi har vært hos mamma en tur i ettermiddag, og lillemor fikk seg en svømmetur i badekaret det ;) Så fikk hun kveldsmat og mme før vi kjørte hjem, slokna over kl 19 så nå er jeg spent på morgendagen siden hun ble lagt så sent :confused: :p ;)

Sååå flink jente du har:D

★mobben til brodær'n★

Skravler (eller skriver) til krampa tar meg når jeg har tid til og være aktiv:)
Åååh, se på lille Leoh-gutten:rolleyes:♥ Så skjønn han er:rolleyes: Greit og få det gjort mens tilbudet gjelder:p tilbud liker vi:D:D:D Kaffe og frokost gjør seg og hjelper til med og våkne:p hu sovna nok igjen, akkurat som deg:)
Ellers hadde du våkna, merkelig mammagen, det der:p:cool:

Mhm, tror nok også det er pga vond hals han drikker lite. Noen ideer om hva som kan hjelpe eller hvordan jeg får i han mer drikke?:) han godtar kun varme drikker.
☆★☆Tastedingsen☆★☆
Varm melk med honning lindrer sår hals :-) prøvd det? God bedrinh til lillegutt.... er så fælt når de har vondt :'(

Sent from my GT-I9300

Hei :-)
Dere har skravlet masse ;-)
Er fortsatt skikkelig forkjølet. Dritt tett i bihulene. Håper det går over. Hvis ikke må jeg nok få en antibiotikakur for jegnsliter med bihulebetennelse 2-3 ganger i året. Og alltid vondt :'(

Vært med 2 av søstrene mine med barn idag. Hyggelig.
Kjøpte litt gaver til de 3 tantebarna våre idag.. de ble så.glade :-)

Har kjøpt nye lilla gardiner til stua idag også.. de skal henges opp i morgen :-)

Ungene sover og gubben la seg samtidig med de haha. Stått opp tidlig hver dag og er forkjøla(så han er nesten døden nær,som menn flest ;-) )

Sent from my GT-I9300

Er fortsatt skikkelig forkjølet. Dritt tett i bihulene. Håper det går over. Hvis ikke må jeg nok få en antibiotikakur for jegnsliter med bihulebetennelse 2-3 ganger i året. Og alltid vondt :'(

Har kjøpt nye lilla gardiner til stua idag også.. de skal henges opp i morgen :-)

Ungene sover og gubben la seg samtidig med de haha. Stått opp tidlig hver dag og er forkjøla(så han er nesten døden nær,som menn flest ;-) )

Sent from my GT-I9300
God bedring til dere alle! :) jeg har brukt noe som heter Rinexin mot bihulebetennelse, det er slimløsende tabletter som forhindrer at bihulene går tett og blir betente. Kanskje du kan snakke med legen din om det? Man kan ta de når man kjenner bihuleubehaget begynner, og slik forhindre betennelse og antibiotika ;) Jeg synes iallfall at antibiotika er noe herk, og vil helst unngå det! :p

Sent from my GT-I9300

Uff da:( bihulebetennelse er noe dritt! Gjør jo sååå vondt:confused::oops: ønker dere god bedring!

Hehe må le litt, menn og sykdom ja!:P

★mobben til brodær'n★

Varm melk med honning lindrer sår hals :) prøvd det? God bedrinh til lillegutt.... er så fælt når de har vondt :'(

Sent from my GT-I9300

Han tåler ikke melk, men kan jo ta honning i mme hans da;) Takk for tipset:)<3 Ja, er kjipt når de små ikke er helt i form.

Hei :)

Kjøpte litt gaver til de 3 tantebarna våre idag.. de ble så.glade :)

Har kjøpt nye lilla gardiner til stua idag også.. de skal henges opp i morgen :)

Sent from my GT-I9300

Stakkars deg:(
Bihulebetennelse er så jævelig vondt:( Virker som du kan bli nødt til og ta en antibiotikakur mot det:-/ God bedring, kjære du<3

Men skal ikke barn under 2 år holde seg unna honning?

★mobben til brodær'n★

Back
Topp