Onsdag:-)

Her startet dagen med legebesøk og operasjon av tåen så nå skal jeg bare slappe av men Thea-Mariell er i bhg å storkoser seg <3

Håper han snart er på bedringens vei :) Ikke godt når de små er dårlig <3

Takk:) Nei, kan ikke påstå det er så veldig koselig og se de små dårlige!:( Suger ganske flaske, det!

Her startet dagen med legebesøk og operasjon av tåen så nå skal jeg bare slappe av men Thea-Mariell er i bhg å storkoser seg <3

Uff da, god bedring!

Sååå skravlete dere har vært a:eek: og klokka er ikke mer enn 10:45:eek::p haha..

Jeg tror nok Emmeth dropper å spise/drikke pga smerter.. jeg er sånn, og spesielt Emira har vært sånn både ved sykdom og tannutbrudd..

Jeg hørte Liana startet skravlinga kl 05:45 idag! Men TROR hun sovnet igjen, jeg gjorde det hvertfall:P
De er i barnehagen og mora mi ville hente dem idag:) så da blir det en ekstra avslappet dag for meg;)

Nå skal jeg stelle meg litt (sto opp kl 10), også skal jeg finne meg noe å spise og en kaffe mocca;) også må jeg gjøre ferdig en fotobok om Lianas første år (på nettet), for er tilbud på 40% og tilbudet gjelder til og med imårra :P

Må slenge inn et bilde av lille løven min:rolleyes::p
1383126739009.jpg

★mobben til brodær'n★

Sååå skravlete dere har vært a:eek: og klokka er ikke mer enn 10:45:eek::p haha..

Jeg tror nok Emmeth dropper å spise/drikke pga smerter.. jeg er sånn, og spesielt Emira har vært sånn både ved sykdom og tannutbrudd..

Jeg hørte Liana startet skravlinga kl 05:45 idag! Men TROR hun sovnet igjen, jeg gjorde det hvertfall:P
De er i barnehagen og mora mi ville hente dem idag:) så da blir det en ekstra avslappet dag for meg;)

Nå skal jeg stelle meg litt (sto opp kl 10), også skal jeg finne meg noe å spise og en kaffe mocca;) også må jeg gjøre ferdig en fotobok om Lianas første år (på nettet), for er tilbud på 40% og tilbudet gjelder til og med imårra :P

Vis vedlegget 37901

★mobben til brodær'n★

Skravler (eller skriver) til krampa tar meg når jeg har tid til og være aktiv:)
Åååh, se på lille Leoh-gutten:rolleyes:♥ Så skjønn han er:rolleyes: Greit og få det gjort mens tilbudet gjelder:p tilbud liker vi:D:D:D Kaffe og frokost gjør seg og hjelper til med og våkne:p hu sovna nok igjen, akkurat som deg:)
Ellers hadde du våkna, merkelig mammagen, det der:p:cool:

Mhm, tror nok også det er pga vond hals han drikker lite. Noen ideer om hva som kan hjelpe eller hvordan jeg får i han mer drikke?:) han godtar kun varme drikker.
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Skravler (eller skriver) til krampa tar meg når jeg har tid til og være aktiv:)
Åååh, se på lille Leoh-gutten:rolleyes:♥ Så skjønn han er:rolleyes: Greit og få det gjort mens tilbudet gjelder:p tilbud liker vi:D:D:D Kaffe og frokost gjør seg og hjelper til med og våkne:p hu sovna nok igjen, akkurat som deg:)
Ellers hadde du våkna, merkelig mammagen, det der:p:cool:

Mhm, tror nok også det er pga vond hals han drikker lite. Noen ideer om hva som kan hjelpe eller hvordan jeg får i han mer drikke?:) han godtar kun varme drikker.
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Haha ja men det er jo bare koselig og gøy når det er så aktivt her inne :D
Hihi takk:D ja han blir jo bare finere og finere for hverdag syns jeg:eek::rolleyes::D

Åja! Tilbud er gull verdt her!:P hvertfall på disse fotobøkene, for dem er ganske dyre ;) tror jeg har betalt rundt 500kr MED 40/50% rabatt på de andre jeg har!:eek:

Ja, hun gjorde nok det, for er ikke lett å sovne når jeg har babycallen ved siden av meg når hun er våken:P hun er en skikkelig skravle-jente:rolleyes:

Hmm, har du prøvd varm solbærsirup? Har hørt at det kan smøre halsen litt.. Ellers har jeg dessverre ikke noen andre tips enn det du allerede har prøvd:oops:

★mobben til brodær'n★

Hei og hå, skravlehøner! :D
Her går det unna med tremenning- og 2-åringbesøk!
I dag huler vi ut gresskar og skal lage lykt og suppe av innmaten :D
Mannen kommer hjem fra øvelse i dag også, det blir herlig. OG så må vi sette oss ned og planlegge tiden frem mot jul slik at jeg får jobbet litt selvom han skal være borte nesten hele tiden...!
Vi har besøk hvertfall til fredag, og i helgen skal vi ha forsinket bursdagsfeiring for Lillebror og hans kompis som bor i Oslo men er her i helgen :)
Håper alle har det bra, jeg rekker ikke å lese gjennom nå!

Takk for det:)
Jeg har prøvd og gi han litt knust grønn doc, men virker ikke som det hjelper! Og da veit jeg snart ikke hva jeg ellers kan gjøre for han?! Må bli legetur om det fortsetter, så får vi sen om det er pga virus eller betennelse!

Spørs om det kan være lurt ja, håper han blir bedre snart stakkars.

Jeg hørte Liana startet skravlinga kl 05:45 idag! Men TROR hun sovnet igjen, jeg gjorde det hvertfall:p

Nå skal jeg stelle meg litt (sto opp kl 10), også skal jeg finne meg noe å spise og en kaffe mocca;) også må jeg gjøre ferdig en fotobok om Lianas første år (på nettet), for er tilbud på 40% og tilbudet gjelder til og med imårra :p

Vis vedlegget 37901

★mobben til brodær'n★

Herlige Leoh:-)

Mannen kommer hjem fra øvelse i dag også, det blir herlig. OG så må vi sette oss ned og planlegge tiden frem mot jul slik at jeg får jobbet litt selvom han skal være borte nesten hele tiden...!
Vi har besøk hvertfall til fredag, og i helgen skal vi ha forsinket bursdagsfeiring for Lillebror og hans kompis som bor i Oslo men er her i helgen :)

Så koselig å lage lykt:-) Kos dere masse i dag:-)

Da har vi kommet tilbake fra rusleturen, var innom butikken i samme slengen, helt gåen nå, spørs hvor lurt det egentlig var.
Nasse får se litt på babytv mens jeg tar meg litt inn:-)

En liten hilsen fra oss:) Litt blid, men mammasyk gutt:rolleyes:
og lille store jenta mi:D som har fått øyekatarr*bæsj* så nå har jeg rebsa det med lunken kamille te:)
1383137451908.jpg
1383137486192.jpg
1383137506618.jpg
1383137526488.jpg

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Haha ja men det er jo bare koselig og gøy når det er så aktivt her inne :D
Hihi takk:D ja han blir jo bare finere og finere for hverdag syns jeg:eek::rolleyes::D

Åja! Tilbud er gull verdt her!:P hvertfall på disse fotobøkene, for dem er ganske dyre ;) tror jeg har betalt rundt 500kr MED 40/50% rabatt på de andre jeg har!:eek:

Ja, hun gjorde nok det, for er ikke lett å sovne når jeg har babycallen ved siden av meg når hun er våken:P hun er en skikkelig skravle-jente:rolleyes:

Hmm, har du prøvd varm solbærsirup? Har hørt at det kan smøre halsen litt.. Ellers har jeg dessverre ikke noen andre tips enn det du allerede har prøvd:oops:

★mobben til brodær'n★

Dyrt med fotobok ass:eek::eek::eek: Fikk en av sambo for 3 år siden, blei kjempe overraska:rolleyes: Masse bilder av oss og barna sammen og mange søte ord:) Har 2 babybøker til hver av barna, så kan ikke kjøpe mer:p;)

Ja, da har hu garantert sovna igjen, bare vært våken for en liten skravlings også sovna igjen;)
Skravle jenter er herlige, jeg har 2 av de:p;):D:)

Takk for tipset, skal be sambo kjøpe det med hjem:)
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Hørtes kjempekoselig ut:D:D:D:D Kos dere masse med gresskar skjæring og suppemaking:p;):cool::D

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Spørs om det kan være lurt ja, håper han blir bedre snart stakkars.

Takk:)
Må nok det, kan hende det blir bedre ila av morgendagen og*håpe håpe* Gikk det greit og gå en liten tur?

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Vi tok bussen hjem, men det var godt å få vært ute litt:)

Flinka som er ute og går tur:)
Bare fint og kunne ta bussen hjem, bekkenet ditt trenger og hvile seg litt og:) Herlig med litt frisk luft:)

Back
Topp