Onsdag :)

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Hellu!!!
Hva gjør dere idag?

Jeg er hjemme, har så fryktelig vondt i hodet og nakken idag, så tar meg en hjemmedag og prøver å slappe litt av. Er ikke så lett, for skjer så innmari mye om dagen, men er nok derfor jeg også har hodepine...reagerer utrolig fort på stress :eek: :p

Hermine har sovet godt i natt og er levert i barnehagen. Det plaskregner ute, og synes nesten litt synd på henne som må sitte ute i sandkassa i dette været :oops: Men jeg må vel bare bli tøffere, for været blir verre og de er ute og leker uansett vær :p ;)

God dag :) synd med nakken og hodet. God bedring. Er mye plaget med det selv.... Man blir så redusert,,, reagerer veldig på stress selv :(

Her er det sol og 10 g idag... I morgen blir Mina 1 år,så vi tar en felles bursdag for de i morgen. Med familien.. Også blir det selskap med venner,når Khalid er tilbake ;) han fikk innvilget visum igår... For 1 år.,, er sååå glad, nå skal han selge bilen og komme seg oppover etter det :)

Idag skal jeg desverre blåse mange ballonger. Lage sjokoladekake. Pynter den i morgen og lager glasur da. Muffins. Min søster skal lage boller,, også blir det kyllingpølser. Enkelt og greit ;)

Må vaske gulv,vaske klær,kjøpe siste rest med presanger.mye å gjøre? JA! Haha.....
Riene mine startet idag i 15 tiden,og hun ble født 02.43..

Husker godt denne dagen..

Idag er det 2 år siden bestefar også døde.. Trist,men han ble jo gammel i det minste. Og hadde et fint og langt liv :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile appkooiuyuüokk
A

God dag :) synd med nakken og hodet. God bedring. Er mye plaget med det selv.... Man blir så redusert,,, reagerer veldig på stress selv :(

Her er det sol og 10 g idag... I morgen blir Mina 1 år,så vi tar en felles bursdag for de i morgen. Med familien.. Også blir det selskap med venner,når Khalid er tilbake ;) han fikk innvilget visum igår... For 1 år.,, er sååå glad, nå skal han selge bilen og komme seg oppover etter det :)

Idag skal jeg desverre blåse mange ballonger. Lage sjokoladekake. Pynter den i morgen og lager glasur da. Muffins. Min søster skal lage boller,, også blir det kyllingpølser. Enkelt og greit ;)

Må vaske gulv,vaske klær,kjøpe siste rest med presanger.mye å gjøre? JA! Haha.....

Idag er det 2 år siden bestefar også døde.. Trist,men han ble jo gammel i det minste. Og hadde et fint og langt liv :)

A
ååå, SÅ flott at han hr fått visum for ett helt år :D Får han mulighet til å skaffe seg jobb i Norge også da? Det må jo være SÅ deilig å vite at dere kan være en normal familie så lenge uten å tenke på flytting etc! :)

Huff, ja, er kjipt med den stressnakken :( Er liksom ikke så mye å gjøre heller, for paracet har minimalt med effekt, tar det likevel men hjelper ikke mye :P ;)

Lykke til med bursdagsfeiringene :D Tenk at det er gått et helt år ja, helt vilt! :p

A

Gratulerer med visum:-):-)

Jeg skal ta meg en tur ut i dag, har lagt ut nasses vognpose for salg, og er på utkikk etter en ny. Hva slags pose har dere?
Vi har en ullpose fra lillelille, men mannen liker den ikke, og jeg synes også den er veldig tungvint.

Ellers håper jeg det går bedre med nasse i barnehagen i dag, jeg skal sende en tekstmelding å høre etter første duppen.
Hun virket i bedre form i går kveld i hvertfall:-)

Jeg skal ta meg en tur ut i dag, har lagt ut nasses vognpose for salg, og er på utkikk etter en ny. Hva slags pose har dere?
Vi har en ullpose fra lillelille, men mannen liker den ikke, og jeg synes også den er veldig tungvint.

Ellers håper jeg det går bedre med nasse i barnehagen i dag, jeg skal sende en tekstmelding å høre etter første duppen.
Hun virket i bedre form i går kveld i hvertfall:)
Hvorfor er du ikke fornøyd med posen?
Vi har lammeskinnspose til skikkelig kulde, og Voksi classic som ekstrapose. Den kjøpte jeg brukt for 200kr ;) Bruker den nå på høsten med sommerdyne inni, og så kan vi sette vinterdyne i når det blir kaldere!

Hvordan går det med Anette i bhg???

Hellu!!!
Hva gjør dere idag?

Jeg er hjemme, har så fryktelig vondt i hodet og nakken idag, så tar meg en hjemmedag og prøver å slappe litt av. Er ikke så lett, for skjer så innmari mye om dagen, men er nok derfor jeg også har hodepine...reagerer utrolig fort på stress :eek: :p

Hermine har sovet godt i natt og er levert i barnehagen. Det plaskregner ute, og synes nesten litt synd på henne som må sitte ute i sandkassa i dette været :oops: Men jeg må vel bare bli tøffere, for været blir verre og de er ute og leker uansett vær :p ;)

God bedring med hode og nakke! Synd du har det vondt:(

Deilig at snupp har sovet godt :)
Må hun sitte på bakken om hun ikke vil å eller? Barn bryr seg overraskende lite om været:eek::p:) hehe.. så er nok verre for deg enn hun :P
Her pleier de å ha Liana i vogn om det regner masse.. men så er stort sett ikke avdelingen hennes ute før rundt 14:30-15:00-tiden heller da, og da venter de med å kle på hun til slutt, siden jeg ofte henter hun den tiden;)

★Sender fra pipe-gjøken★

A

Spennende med den første bursdagen:D masse godsaker dere skal ha også:P hehe.. det skal bli bra for deg å få hjem mannen tenker jeg:D
Var en labg fødsel! Hadde du veldig vondt fra begynnelsen eller?

★Sender fra pipe-gjøken★

Hun virket i bedre form i går kveld i hvertfall:-)

Vognpose! Der sa du no!:P jeg har en voksi urban, som jeg fikk til Liana når hun ble født..men kommer nok til å bruke den til babyen (selvom den er lilla):P
Så skulle hatt noe til Liana, som går oppi sportsvogn.. men aner ikke åssen!

Håper dagen til snuppa di er bedre idag da;)

★Sender fra pipe-gjøken★

God formiddag, jenter:)

Liana har sovet hele natta, og har hosta mindre:D hun våknet nesten 8:30!!:eek::D men jeg og Emira sto opp 7:30 :) så fikk dusjet før Liana våknet, og badet hun etter frokosten sin:)

Har fått ryddet, vasket litt på badet og støvsugd her..så gikk turen til jordmor og etter det, butikken:) så nå er det bare å slappe av til jeg skal hente jentene mine :D

Liana har blitt så tøff nå syns jeg.. reiser seg opp selv, med kun hjelp av hendene (dette har hun gjort et par uker), men nå har hun begynt å ta noen skritt også:eek::D tidligere har hun bare tatt noen få skritt om noen har sittet på gulvet med hun! Men igår var det opp å gå (2-3 skritt), før hun slipper seg ned på hendene på gulvet:D:rolleyes:

★Sender fra pipe-gjøken★

Last edited:
go dagen:)

Her har natten vært bedre enn på lenge, mindre hosting og bedre soving. "Bare" avbrutt av tre oppvåkniger (mot 5-6-7 tidligere i uken pga hoste og tett. Og at han absolutt vil oppi vår seng, men da sover ingen av oss noe bra:(
Så håper han er på bedringens vei. Men ser han har masse røde prikker på ryggen, og er litt rød i det ene øret. noen som vet hva det kan være for noe? Han har jo atopisk eksem, men det pleier jo å være større flekker, på en måte..

I dag skal vi ned å levere inn emmaljungavognen på vedlikehold. Har utsatt det alt for lenge no, men må vente til han er ferdig med duppen sin;) Har lånt en eldre modell av mountain buggy av svigerinnen min i mellomtiden, spent på å prøve den, for har litt lyst på en slik en sjøl. men har hørt mye delte meninger om den vognen..noen av dere som har den?

Ellers får vi se hva dagen bringer!:) Er fint vær, men blåser en del, så usikker på om vi skal være så mye ute siden han er forkjølet. Får se:)

Hun virket i bedre form i går kveld i hvertfall:)

Akkurat nå bruker vi dundyne (sommer) og ullteppe oppå der, men tenker snart å hente frem dunposen. Vi har en Kaizerspose, med lammeskinn inni. Veldig fornøyd med den! Og så var den litt billigere enn de vanlige voksi-posene o.l., men jeg synes den fungerer utmerket! Hvertfall her på vestlandet;)

Hellu!!!
Hva gjør dere idag?

God berding med hode og nakke! KJenner til det, sliter med det samme sjøl til tider. Ikke noe godt :( Håper litt avslapping gjør susen:)

God dag!
Nå har vi en times lunsj her.♡
Ser at bv-bloggeren Ingunn sitter her, så det var kjekt å se et "kjendisfjes". :p
Gleder meg skikkelig til å komme hjem til hus, hjem, elsklinger, en fridag og varmere klær.

God dag!
Nå har vi en times lunsj her.♡
Ser at bv-bloggeren Ingunn sitter her, så det var kjekt å se et "kjendisfjes". :p
Gleder meg skikkelig til å komme hjem til hus, hjem, elsklinger, en fridag og varmere klær.
hahaha, så morro! Du MÅ jo bare berømme henne for den gode jobben med å kombinere barselpermisjon og studier! ;) Ifølge det siste blogginnlegget går det kjempemessig :P

Skjønner godt du gleder deg til å reise hjem! Mange dager igjen?

God bedring med hode og nakke! Synd du har det vondt:(

Deilig at snupp har sovet godt :)
Må hun sitte på bakken om hun ikke vil å eller? Barn bryr seg overraskende lite om været:eek::p:) hehe.. så er nok verre for deg enn hun :p
Her pleier de å ha Liana i vogn om det regner masse.. men så er stort sett ikke avdelingen hennes ute før rundt 14:30-15:00-tiden heller da, og da venter de med å kle på hun til slutt, siden jeg ofte henter hun den tiden;)

★Sender fra pipe-gjøken★
Dette er en utebarnehage, så de er ute både fra kl 10-11 (09.30-11.30 for de store barna) og 15-henting (fra 14.30 for de store). Skal være veldig dårlig vær for at de er inne :P Men neida, om hun ikke vil være i sandkassa så får hun sitte i vogn eller i bæresele på ryggen til en av de ansatte :) Så ja, er nok verre for meg enn for henne :P
Til vinteren bruker de å ha barna i akebrett når de går lei, men da har de ikke noe under rumpa på de eller over dem, så de er jeg ikke helt begeistra for! Kommer til å legge et lite skinn igjen i bhg, og et pledd og si at hun skal ha det når hun sitter i akebrett! Skikkelig bitch-mamma som forlanger mye, jeg vet :P ;)

Bruker å få slike perioder med muskelverk og hodepine når det skjer mye og jeg er stresset :( Hjelper i grunn lite på å droppe alle planer da, for da stresser jeg bare ennå mer med at jeg ikke gjør noe som helst :P Menmen, kan iallfall late som om at jeg slappper av :P ;)

God berding med hode og nakke! KJenner til det, sliter med det samme sjøl til tider. Ikke noe godt :( Håper litt avslapping gjør susen:)
Er ikke noe morro med det nei :( Bruker å sitte i noen uker, så må vel bare ta tida til hjelp!

Her har natten vært bedre enn på lenge, mindre hosting og bedre soving. "Bare" avbrutt av tre oppvåkniger (mot 5-6-7 tidligere i uken pga hoste og tett. Og at han absolutt vil oppi vår seng, men da sover ingen av oss noe bra:(
Så håper han er på bedringens vei. Men ser han har masse røde prikker på ryggen, og er litt rød i det ene øret. noen som vet hva det kan være for noe? Han har jo atopisk eksem, men det pleier jo å være større flekker, på en måte..

I dag skal vi ned å levere inn emmaljungavognen på vedlikehold. Har utsatt det alt for lenge no, men må vente til han er ferdig med duppen sin;) Har lånt en eldre modell av mountain buggy av svigerinnen min i mellomtiden, spent på å prøve den, for har litt lyst på en slik en sjøl. men har hørt mye delte meninger om den vognen..noen av dere som har den?

Ellers får vi se hva dagen bringer!:) Er fint vær, men blåser en del, så usikker på om vi skal være så mye ute siden han er forkjølet. Får se:)
SÅ bra han er på bedringens vei! :) Hmmm, kan det være tredagersfeber han har? Har han hatt feber i forkant av utslettet? Hvis de har tre dager feber og på fjerde dag er feberfri men får utslett så er det en barnesykdom ;) Ikke farlig, det går fort over igjen!

Håper formen hans er på bedringens vei! Og ser jo sånn ut med tanke på natten deres;):) vet ikke hva som kan gi utslett jeg, bare den 4 barnesykdommen? Da har dem feber i 3 dager, så kommer det utslett.. hvis han er rød inni øret, så kan jo det være øreverk/betennelse:confused:

★Sender fra pipe-gjøken★

God formiddag, jenter:)

Liana har sovet hele natta, og har hosta mindre:D hun våknet nesten 8:30!!:eek::D men jeg og Emira sto opp 7:30 :) så fikk dusjet før Liana våknet, og badet hun etter frokosten sin:)

Har fått ryddet, vasket litt på badet og støvsugd her..så gikk turen til jordmor og etter det, butikken:) så nå er det bare å slappe av til jeg skal hente jentene mine :D

Liana har blitt så tøff nå syns jeg.. reiser seg opp selv, med kun hjelp av hendene (dette har hun gjort et par uker), men nå har hun begynt å ta noen skritt også:eek::D tidligere har hun bare tatt noen få skritt om noen har sittet på gulvet med hun! Men igår var det opp å gå (2-3 skritt), før hun slipper seg ned på hendene på gulvet:D:rolleyes:

★Sender fra pipe-gjøken★
himmel som du står på, med det aktivitetsnivået kommer vel junior fallende ut hvert øyeblikk som helst :p

Har dere funnet navn til han??? :D

Så flink Liana er, skikkelig tøff frøken! Hermine forsøker å reise seg opp også, står med rumpa i været og støtter seg på hendene, men kommer seg ikke opp :P

Back
Topp