Onsdag :)

God kveld!
Vi har kosa oss på lekeplassen i hele ettermiddag, tok med oss kaffekoppene dit og satte på en benk i sola mens Hermine måkka :) 18 grader er grei høsttemp! :D Nå har jeg bada snuppa og mannen har lagt henne, så skal vi smake på brødene han har bakt idag og se sesongpremiere av Bones! Ikke verst å komme hjem til husfar som hadde bakt 6 brød! :)

Jeg planlegger også å finne senga tidlig i kveld, som hver kveld :p men idag MÅ jeg, er helt utkjørt!

32cm??? :eek: ja det er virkelig miniatyrbaby! :rolleyes: Hermine var jo 34 da hun ble født, og jeg syntes hun var mikroskopisk!!! :)
Jeg også lyver til meg selv ang tidlig legging hver kveld, men this is the night!!
Ja, det er småe skaller (heldigvis kan man vel si...?) Jenny også var 32cm, så hun fikk låne de få luene jeg hadde tiny-størrelser da.

Jeg også lyver til meg selv ang tidlig legging hver kveld, men this is the night!!
Ja, det er småe skaller (heldigvis kan man vel si...?) Jenny også var 32cm, så hun fikk låne de få luene jeg hadde tiny-størrelser da.
Var hun litt for tidlig født denne babyen også da? Eller er hun bare liiiiten? :)

Planlagt ks noen uker før termin. Alle jeg kjenner som har fått barn det siste året har fått småtasser mellom 2-2.8 kg.

Ah, sånnsett! Pussig det der hvordan barna er like i vennekretsen da! :eek: Blandt mine venninner har alle det siste året fått "plugger" fra 3,5-5kg :eek: :p ;)

Må høre litt med mannen.
Er jo åpen brannstasjon i helgen også, T har vært på det hvert år!
Har liksom ikke snakket skikkelig med mannen de siste to ukene :-p så det hadde vært fint med helt fri og!

Høres spennende ut med åpen brannstasjon da :D de pleier å ha det her å, men har aldri tatt med Emira, for hun har vært redd for store bråkete ting :P men tenkte å ta hun med neste gang det er :)
To uker ja! Ikke rart du føler at dere trenger en skikkelig familiehelg;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Rommet hans stod klart fra før han ble født :-p og så tror jeg vi flyttet han før han var 3 mnd :-o
Det var ikke plass til sprinkelsengen inne hos oss.... Hørte han med en gang da, men det ble jammen meg mye gåing til og fra og slitsomt pga ammingen. Han lå mye i vår seng da :-p
Men likevel. Altfor tidlig!

Ja det er jo akkurat det, at det blir mye styr med amming å sånt de første månedene.. hadde dem sovet i 8-12 timer i strekk om natten, så hadde jeg ikke hatt noe imot å gi barna eget rom med engang :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Så godt som hun sover går det nok veldig fint :-)

Hun slokna hvertfall med engang uten en bitte liten lyd :P:) det som er bra er at nå kommer ikke jentene til å vekke hverandre om morgen :) for Emira har rom vegg til vegg med oss, og vi sover da med dåra åpen, så Liana våkna lett etter kl 6 om morgen..samme med Emira om Liana våknet først, for hun skravler så høyt:eek::p:rolleyes:

★Sender fra pipe-gjøken★

God kveld!
Vi har kosa oss på lekeplassen i hele ettermiddag, tok med oss kaffekoppene dit og satte på en benk i sola mens Hermine måkka :) 18 grader er grei høsttemp! :D Nå har jeg bada snuppa og mannen har lagt henne, så skal vi smake på brødene han har bakt idag og se sesongpremiere av Bones! Ikke verst å komme hjem til husfar som hadde bakt 6 brød! :)

For en herlig ettermiddag:rolleyes::D
Også så flink mann du har :D
Min samboer bakte en gang rundstykker (jeg var borte i noen dager,og han manglet brød) og til og med den altetende hunden vi hadde ville ikke ha de rundstykkene:P hahaha han har ikke bakt no etter det:p

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja det er jo akkurat det, at det blir mye styr med amming å sånt de første månedene.. hadde dem sovet i 8-12 timer i strekk om natten, så hadde jeg ikke hatt noe imot å gi barna eget rom med engang :p

★Sender fra pipe-gjøken★

Er jo lurt å ha de sammen med seg på soverommet det første året da for å forebygge krybbedød ;)

Er jo lurt å ha de sammen med seg på soverommet det første året da for å forebygge krybbedød ;)

Ja er sant det.. hehe men hvis det ikke fantes krybbedød da:P og andre farlige ting:P

★Sender fra pipe-gjøken★

God kveld jeinte :)

I dag så ha eg vøre å sett å prøvekjørt "ny" bil :) ska ha den vis naf testen e bra :) Det e ein renault megan 05 :) Må ha en nyar bil som ikje bruk så mye drivstoff :O

Ellers så e det planlegging av bursdag :) Men det ser litt mørkt ut no :/ Har ei lita ei som begynn å bi syk :(

Mått gje ho paracet i kveld :( Ho bråvåkna etter en time å HYL skreik! Ho mått ha veldig ont stakar mamma siii <3
Eg veit at det ei tann som e kommen gjennom, så det kan va den som alg ho litt endå, i tellegg tell at ho e vørte snørrat å suttrat i dag :(

Ho vart kjæmpe fornærma når eg ga ho paracet :( såg stygt på meg :(
Men det vart beire, og då fekk ho litt melk i senga (fyfy) og kosn å suttn, og hørt no ho hold litt suttring, men no e ho søvna...Heldigvis!

Så det bi ei spennanes natt det hære....håp å ber om at ho bi beire....og at det ikje bi nå meir....
E jo ufattele kjedele at ho ska va syk på sin aller første bursdag :( Håp at det går over, viss ikje så må vi bære utsett bursdagen hennes en dag eller 2...ho sjønn jo ikje forskjelln uansett...

Viss ho ikje e beire i mårra så bi det heime dag på oss (som eg regn med at det bi)
Sku ha hatt med meg matematikk forelesninga, men Fie kjæm selfølgele først i rekka uansett <3
Får sekkert skriv av nån av de ainner uansett :)

I dag så ha eg vøre å sett å prøvekjørt "ny" bil :) ska ha den vis naf testen e bra :) Det e ein renault megan 05 :) Må ha en nyar bil som ikje bruk så mye drivstoff :O

Ellers så e det planlegging av bursdag :) Men det ser litt mørkt ut no :/ Har ei lita ei som begynn å bi syk :(

Mått gje ho paracet i kveld :( Ho bråvåkna etter en time å HYL skreik! Ho mått ha veldig ont stakar mamma siii <3
Eg veit at det ei tann som e kommen gjennom, så det kan va den som alg ho litt endå, i tellegg tell at ho e vørte snørrat å suttrat i dag :(

Men det vart beire, og då fekk ho litt melk i senga (fyfy) og kosn å suttn, og hørt no ho hold litt suttring, men no e ho søvna...Heldigvis!

Så det bi ei spennanes natt det hære....håp å ber om at ho bi beire....og at det ikje bi nå meir....
E jo ufattele kjedele at ho ska va syk på sin aller første bursdag :( Håp at det går over, viss ikje så må vi bære utsett bursdagen hennes en dag eller 2...ho sjønn jo ikje forskjelln uansett...

Viss ho ikje e beire i mårra så bi det heime dag på oss (som eg regn med at det bi)
Sku ha hatt med meg matematikk forelesninga, men Fie kjæm selfølgele først i rekka uansett <3
Det må være lov med litt ekstra pleie (melk!) når man er syk :-)
God bedring!!!!!!

God bedring til lille Fie!! Håper formen går seg til og at dere får ei fin feiring. :)

Back
Topp