Se der ja!Han har fått mer utslett nå.
Vis vedlegget 25353
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se der ja!Han har fått mer utslett nå.
Vis vedlegget 25353
Feber søndag, mandag, tirsdag, og utslett i dag. Da er det kanskje den fjerde barnesykdom da?Se der ja!
Veldig typisk for den hvertfall!Feber søndag, mandag, tirsdag, og utslett i dag. Da er det kanskje den fjerde barnesykdom da?
Feber søndag, mandag, tirsdag, og utslett i dag. Da er det kanskje den fjerde barnesykdom da?
Blei en sein frokost her, så vi er nettopp ferdige.Han dro mot jobb kl.6 i dag tidlig, så han fikk bare sovet en halvtime lenger enn meg, og ble ingen frokost hjemme. Håper dere fikk en hyggelig frokost!
Min kjære ble 38 i dag. Jeg har bursdag 18.januar, blir 28 år. Han vil ikke ha selskap, og ønsket seg bare snille barn, men hyggelig å gi noe, så ble noen klær og en klokke! (Regner med han ikke leser dette, for han har ikke pakket opp alt enda). Synes alle som har bursdag fortjener kake!![]()
Gikk fint! Er min stebestemor som er død. Et tungt tap for mine småsøstre som har hatt henne i nabohuset hele sine liv! Går greit for min del i grunn, har kjent henne i 15år men hun var gammel og syk så ikke uventet i grunn!Uff, kondolerer
Har ikke visst du skulle i begravelsehåper det blir en fin begravelse og at dagen går greit
store klemmer♥
Gikk fint! Er min stebestemor som er død. Et tungt tap for mine småsøstre som har hatt henne i nabohuset hele sine liv! Går greit for min del i grunn, har kjent henne i 15år men hun var gammel og syk så ikke uventet i grunn!
*Surfer mobilt*
Ganske lik morgen på oss
Arian våknet kl.5 i dag. Han har vært litt ekstra urolig de siste dagene. Han har hatt litt feber, men i dag tidlig hadde han 37,8, så det kommer seg. Han har fått litt lett rødt utslett, men ikke sikker på hva det er.
Her har også pappaen bursdag i dag, så det ble sang og gave på sengaTenker å ordne god middag og kake i ettermiddag, men tror jeg jukser og kjøper kaka denne gang
Han er 10 år eldre enn meg, og mener selv at jeg er for ung til å forstå det, men bursdager er visstnok ikke så hyggelig lenger
Jeg tror han ikke helt da - det er alltid hyggelig å bli gjort litt stas på!
Vis vedlegget 25350
En liten rast på Starbucks Gardermoen mens vi venter på herremannen vi skal reise medtogturen gikk fint! Jeg er mer spent på bilfirma videre!!!