Onsdag...

Feber søndag, mandag, tirsdag, og utslett i dag. Da er det kanskje den fjerde barnesykdom da?
Veldig typisk for den hvertfall!
Så vittig at de fikk det så likt!!

Han dro mot jobb kl.6 i dag tidlig, så han fikk bare sovet en halvtime lenger enn meg, og ble ingen frokost hjemme. Håper dere fikk en hyggelig frokost!

Min kjære ble 38 i dag. Jeg har bursdag 18.januar, blir 28 år. Han vil ikke ha selskap, og ønsket seg bare snille barn, men hyggelig å gi noe, så ble noen klær og en klokke! (Regner med han ikke leser dette, for han har ikke pakket opp alt enda). Synes alle som har bursdag fortjener kake! :)
Blei en sein frokost her, så vi er nettopp ferdige.:) Hører mannen vil ha selskap i helga istedet, så da utsettes kakebakinga. Greiere å få besøk på dagtid helg, enn på kveldstid på en hverdag :) Da har jeg litt mer tid til å komme på ei lur gave også. Sliter skikkelig!! :p Kunne tenkt meg å kjøpt en helgetur til oss, men er litt usikker.

Oou, vi er ikke så fryktelig langt fra hverandre i bursdag vi heller da. Jeg er født 9.februar og blir 27 i.:)

Er hjemme og slapper av i dag :) Har dratt frem husmora i meg og bretta 2 dunker med klær og lagt på plass ellers hører jeg på musikk og sitter å glor på datan :)

Uff, kondolerer:(
Har ikke visst du skulle i begravelse:( håper det blir en fin begravelse og at dagen går greit:) store klemmer♥
Gikk fint! Er min stebestemor som er død. Et tungt tap for mine småsøstre som har hatt henne i nabohuset hele sine liv! Går greit for min del i grunn, har kjent henne i 15år men hun var gammel og syk så ikke uventet i grunn!

*Surfer mobilt*

Sitter og venter på flyet hjem nå!
Skal bli godt å komme hjem til lillesnupp! Har aldri vært så lenge borte fra henne!!!
Ble en fin begravelse, ca 150 mennesker kom til minnestunden så tydelig at "mor" blir savna!

*Surfer mobilt*

Gikk fint! Er min stebestemor som er død. Et tungt tap for mine småsøstre som har hatt henne i nabohuset hele sine liv! Går greit for min del i grunn, har kjent henne i 15år men hun var gammel og syk så ikke uventet i grunn!

*Surfer mobilt*

Uff, selvom det er gamle mennesker som dør er det fortsatt tungt, uansett om det var uventa eller ikke. Så det forstår jeg:( Godt og høre det gikk greit:)

Ganske lik morgen på oss ;)

Arian våknet kl.5 i dag. Han har vært litt ekstra urolig de siste dagene. Han har hatt litt feber, men i dag tidlig hadde han 37,8, så det kommer seg. Han har fått litt lett rødt utslett, men ikke sikker på hva det er.

Her har også pappaen bursdag i dag, så det ble sang og gave på senga :) Tenker å ordne god middag og kake i ettermiddag, men tror jeg jukser og kjøper kaka denne gang ;) Han er 10 år eldre enn meg, og mener selv at jeg er for ung til å forstå det, men bursdager er visstnok ikke så hyggelig lenger :D Jeg tror han ikke helt da - det er alltid hyggelig å bli gjort litt stas på!

Kan jo hende han også har fått denne barnesykdommen? hvor lenge har han hatt feber igjen?

Bursdager er alltid gøy for meg :P uansett hvor "gammel" jeg har blitt :D:P

God kveld ;):)

IrisM:
jeg hadde ikke lest meg videre før jeg spurte om hvor lenge Arian hadde hatt feber :P
Men på bilde så ser det veeeldig likt ut som det Emira hadde.. ikke så voldsomt med utslett, men det er så forskjellig fra barn til barn ;):) så jeg er ganske sikker på at det er den 4 barnesykdommen ;)

Idag har jeg tatt det litt mer med ro, har jo handlet, hengt opp 2 klesvask og brettet en fra før (har ikke tørketrommel) :P også har jeg fått støvsugd og laget middag.. men dette er lissom en ganske så vanlig rutine om dagen, så har slappet av resten av dagen :P
Nå prøver vi å se om det er noe på tv.. men ser dårlig ut:eek::P Gleder meg til mandag jeg! da begynner Hotel Cæsar :P:P:P:D

Back
Topp