Onsdag :)

FlaksiMummy

Elsker forumet
God morgen! Nå har vi vært oppe i et par timer, så nå syns jeg det er på tide med et innlegg her ;) Idag skal vi fylle bilen med pikkpakk og dra på en miniferie! Først campinghytte i Telemark og så en tur i dyreparken til slutt! Sitter å vurderer om vi skal ha med to vogner, vogn og meis eller bare en vogn.. Hm. Storebror sover fortsatt på dagen, så vet ikke helt hvordan vi skal løse det når vi er i dyreparken.. Elise er allerede klar for første blund, men prøver å holde henne våken til vi skal kjøre klokka ni! Yikes.

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

God morgen! Nå har vi vært oppe i et par timer, så nå syns jeg det er på tide med et innlegg her ;) Idag skal vi fylle bilen med pikkpakk og dra på en miniferie! Først campinghytte i Telemark og så en tur i dyreparken til slutt! Sitter å vurderer om vi skal ha med to vogner, vogn og meis eller bare en vogn.. Hm. Storebror sover fortsatt på dagen, så vet ikke helt hvordan vi skal løse det når vi er i dyreparken.. Elise er allerede klar for første blund, men prøver å holde henne våken til vi skal kjøre klokka ni! Yikes.

Ville nok gått for to vogner jeg, hvis begge er avhengig av å sove i vogn ;)
God ferie!:D

God morgen!
Sitter igjen og bøtter innpå med kaffe før jobben! onsdag, nesten helg nå jo! :D :p Nyter at mannen krangler med Hermine for å få i henne grøten, mens jeg tar med meg sekken for å gå ;)
god dag dere!

Har null erfaring med bArn så tett i alder, men du har ikke noe annet enn meis å bære i? Tenker det ville vært genialt å bære ett av barna i sele på ryggen mens vogna er opptatt. Og slippe å dra med seg to vogner...
Kos dere i parken - vi hadde to supre dager!!

God morgen!
Sitter igjen og bøtter innpå med kaffe før jobben! onsdag, nesten helg nå jo! :D :p Nyter at mannen krangler med Hermine for å få i henne grøten, mens jeg tar med meg sekken for å gå ;)
god dag dere!
Hehe!
God jobb :)

God morgen :-)
Fie våkna i 6 tia, men eg tok ho oppi mi seng, så vi kosa å leka litt :-)

No søv Fie, å eg ska heng opp nå kleia :-)
No e eg så lei a drit ver, så eg vurder å ta turn inn tell byen, å fær på baby svømming me Fie ;-) men får sjå om eg årsk :-P

Ha ikje vøre på baby svømming sian ho va 2 mnd, og ho e jo SÅ gla i å bad :-)

<3 Fie Elise <3

Skitvær i dag også...vurderer en tur inn til Stryn, har funnet en barnebutikk:-)

God morgen :-)
Fie våkna i 6 tia, men eg tok ho oppi mi seng, så vi kosa å leka litt :-)

No søv Fie, å eg ska heng opp nå kleia :-)
No e eg så lei a drit ver, så eg vurder å ta turn inn tell byen, å fær på baby svømming me Fie ;-) men får sjå om eg årsk :-P

Ha ikje vøre på baby svømming sian ho va 2 mnd, og ho e jo SÅ gla i å bad :-)

<3 Fie Elise <3
Moro med bading da :)

Vi Har gjort noe rart med svigermors kaffemaskin :-o den vil ikke lage nykternet kaffe til oss!!!
Litt bortskjemt etter dagene her gitt. Fant en presskanne, heldigvis!
Så blir det oppvask og butikktur!
I morgen reiser vi hjemover :)

Her har vi vært oppe siden litt over 5 :( har en liten gutt her som ikke klarer og ligge å kose om morran. I dag blir det en rolig dag hjemme med masse kos..

Moro med bading da :)

Ja, det e jo det :) Eg e bære ikje helt 100% sekker på at de har baby bading i ferien....meeen e kje værre enn å fær å sjå ;) e bære at det 4 mil tell byen :P

Ja, det e jo det :) Eg e bære ikje helt 100% sekker på at de har baby bading i ferien....meeen e kje værre enn å fær å sjå ;) e bære at det 4 mil tell byen :P
Er det ikke noe basseng dere bare kan dra for å bade i?
Vi har ikle vært på babysvøm med Lillebror, kun badet på egenhånd.

Er det ikke noe basseng dere bare kan dra for å bade i?
Vi har ikle vært på babysvøm med Lillebror, kun badet på egenhånd.

Ikje i nærheten, det som e her i nærheten e sommarstengt! E kunn åpent fra okt - april :P
Så då må vit ell byen, men det jær ikje nå, førr då har eg ei unskyldning tell å fær innom litt butikka åg ;)

Vi bruker to vogner eller triller. Særlig hvis jeg vet at de begge MÅ sove... god tur. Hvilken dyrepark skal dere? :-)

♥♥♥♥

Ikje i nærheten, det som e her i nærheten e sommarstengt! E kunn åpent fra okt - april :P
Så då må vit ell byen, men det jær ikje nå, førr då har eg ei unskyldning tell å fær innom litt butikka åg ;)
Ah ok :)
Men dere kan vel bade selvom det ikke er noe babysvøm?

God middag, folkens:)
Vært hos legen med Neline idag, har skrevet oppdatering i andre tråden innpå her:)
Ellers har jeg fått brev i posten idag fra NAV og har fått innvilget AAP igjen:) Så det er jeg veldig glad for:) Dagens planer er i grunn bare og slappe av når Emmeth sover også vaske klær:)

Vi Har gjort noe rart med svigermors kaffemaskin :-o den vil ikke lage nykternet kaffe til oss!!!
Litt bortskjemt etter dagene her gitt. Fant en presskanne, heldigvis!
Så blir det oppvask og butikktur!
I morgen reiser vi hjemover :)
Har dere brukt feil bønner på den kanskje??

*Surfer mobilt*

Hei på dere :)
Innom en kjapp tur før jobb. Mye jobb for tiden, så har vært lite tid til skravling ;)
Snuppa og Sambo dro til Simone's Farmor for en stund siden. Her er så dårlig vær at de måtte finne på noe. Det tar på humøret hennes å bare være hjemme merker vi. I morgen har jeg fri, og da skal vi på barnas lekeland sammen med to andre småttiser og mamman deres :) Skal bli deilig med en fridag kjenner jeg! Liker jobben min, men det er uvant å jobbe mye og hardt å stå opp klokka fem! I dag jobber jeg fra 2-8 så fikk ligge litt lenger :)

Ha en fortsatt finfin dag jenter! Kommer sterkere tilbake når denne uka er over! :) og visst dere får til å treffes noen av dere, så må dere kose dere! :)

Back
Topp