Da er det tid for jobb igjen. Nasse har sovet godt i natt heldigvis.
Ønsker alle en fin dag i dag
Ønsker alle en fin dag i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra dere har sovet godt!Da er det tid for jobb igjen. Nasse har sovet godt i natt heldigvis.
Ønsker alle en fin dag i dag![]()
Tar han flaske greit nå? Du er fremdeles på jobbjakt enda du også? Deilig med litt tid alene da!God jobbdag på deg!
Jeg stod opp tidli med guttene med en plan om å legge meg litt igjen etterpå
Spørs om jeg får sove igjen da.
Har tatt ut melk fra fryseren og planlegger å la mannen være litt alene med lillebror i dag. Så kan jeg sykle meg en tur til høgskolen for å ta noen kopier til søknader og traske litt rundt!
Ja noen ganger tar han flaske. Så vi øver fortsatt. Tror det kan være lurt at jeg drar bort litt og pappaen får prøve seg.Tar han flaske greit nå? Du er fremdeles på jobbjakt enda du også? Deilig med litt tid alene da!![]()
Ha en god dag!
Nei jeg vet bare ikke hva jeg skal i sommer. Det tilbudet står, fra august, men jeg klarer ikke å bestemme meg for noe enda.Du sa med andre ord fra deg tilbudet du fikk for en stund siden? Hva er planen til høsten?
Jeg er blitt innkalt til et annengangs- intervju, men tror ikke egentlig jobben er aktuell for meg. Jeg innser at jeg nok har søkt litt for bredt, og bør sikte meg mer inn på det jeg faktisk vil. Gleder meg til jeg kan slå meg til ro i en fast trygg stilling![]()

God formiddag!
I natt har pappan tatt Hermine, og stått opp med henne i morges. Siden jeg ikke ammer lengre på natta hadde jeg lyst til å la han kjenne litt på hvor slitsomt det egentlig erSnuppa måtte få flaske 00.30 og 05.30 men sov godt imellom. Likevel var han helt ødelagt i morges, etter å ha gitt henne flaske hele to ganger (jeg gikk opp å varma flaskene for han), og muligens smokk innimellom der en gang eller to laughing7 I tillegg sov snuppa helt til 08, men likevel hadde han trøbbel med å våkne for å stå opp med henne. Stakkars pappaene
![]()
.. Dem har godt av det å virkelig kjenne på hvordan vi har det Uff ja, det er godt å gjøre litt selvom man ikke er i form. Fortsatt god bedringGod formiddag!
Her har vi sovet godt alle sammen. Sambo og snuppa sto opp klokka seks og jeg fikk sove til klokka åtte siden jeg er syk. Samvi var til dyrlegen med Hårek (pusen vår) så han fikk sin årlige vaksine og helsesjekk. Jeg koker kraft til betasuppe (inspirert av Lilla-87), så det blir middagen her i dagNå skal jeg dusje og prøve å støvsuge og vaske hus selv om jeg egentlig kunne tenke meg å bare ligge på sofaen. Men jeg føler meg alltid dårligere om jeg ligger og bare er syk så da er det bedre å gjøre noe!
God ettermiddagHer er sambo skikkelig forkjølet og halsbetennelse, men han er faktisk kjempeflink og tar Emmeth mye fordet
Ikke gjort noen verdens ting idag heller og det er et skikkelig møkkavær med bare regn
Idag blir det lettvint middag
Tomatsuppe fra Toro med egg og revet ost over og varme rundstykker
![]()
God bedring til mannen din!
Jeg tror min mann led av underskudd på trening så jeg sendte han på joggetur og tok Lillebror i meitai bort til høgskolen
Nå er vi på bussen hjem og jeg har fått tatt en kopi og sendt et brev
Pølsesalat på oss til middag i dag![]()
Takk for det
Oi, noen som er effektiv daFLINKA
Det blei nok mannen veldig glad for?
Så herlig det er unnagjort
DEt hørtes utrolig godt ut
Hvordan lager du det?
![]()
Så bra dere har sovet godt!Arian våkner annenhver time om natten for tiden. Jeg sovnet ikke før 0:30 i natt og rakk å bli vekt to ganger før vekkingen ringte 5:30. Trøtt. Har mest lyst til å sove, men er på vei til PT-time
![]()
Ble ny personlig rekord i benkpress til og med - 2 repetisjoner med 60kg!Så sprek du er![]()