Onsdag

E-hey!
Vi har vært på besøk med ei venninne og sønnen hennes (min svigersønn altså..;)) i dag. Godt å komme seg bort fra blankisen her hjemme og få trilla tur sammen med dem i 7+grader. Svingte innom en Name It butikk og fikk handla litt mer tøy til vesla. Fant lue, ute-tøfler (vind-og vanntett), ullsokker, ei siklesmekkr og noen flotte bodyer; Vis vedlegget 5764

Likte spesielt den mørkerosa bodyen..;);)

Så mye fint du fikk handlet!De bodyene var kjempetøffe:-)

Fine bodyer ja :)

Så kule bodyer! :D Name It besøk blir fort dyrt :p De har så mye fint der! :)

Mitt siste kjøp der endte med lue, jakke og body med "Kanskje jeg er liten, men det er jeg som bestemmer!" ;):D
Ja, de har masse fint! Og klærne virker så behagelige syns jeg.. God i fasongen er de også. Kjekt å finne så mye fint på én butikk.;)
Hehe.. Det er ikke tvil om hvem som er sjefen og bestemmer nei.;)

Vi koste oss med aking/Kjelking i dag!
Man leier kjelke, kjører opp med heis og kjører i full fart ned! Det var bare gutta og jeg, så bestefar kjørte med T mens Lillebror sov i selen :)
Vi hadde en fin tur opp til hoppbakken da, og fikk virkelig sett nytten av bæretøyet:
ImageUploadedByBV Forum1361989037.623555.jpg
ImageUploadedByBV Forum1361989050.330288.jpg
Med vogn måtte jeg gått store omveier for å komme frem :-p
Nå sovner Lillebror og jeg har kledd meg og er klar for trening med lillesøs og ei venninne :)

Vi koste oss med aking/Kjelking i dag!
Man leier kjelke, kjører opp med heis og kjører i full fart ned! Det var bare gutta og jeg, så bestefar kjørte med T mens Lillebror sov i selen :)
Vi hadde en fin tur opp til hoppbakken da, og fikk virkelig sett nytten av bæretøyet:
Vis vedlegget 5769
Vis vedlegget 5770
Med vogn måtte jeg gått store omveier for å komme frem :p
Nå sovner Lillebror og jeg har kledd meg og er klar for trening med lillesøs og ei venninne :)

Nyyydelig vær:-)

E-hey!
Vi har vært på besøk med ei venninne og sønnen hennes (min svigersønn altså..;)) i dag. Godt å komme seg bort fra blankisen her hjemme og få trilla tur sammen med dem i 7+grader. Svingte innom en Name It butikk og fikk handla litt mer tøy til vesla. Fant lue, ute-tøfler (vind-og vanntett), ullsokker, ei siklesmekkr og noen flotte bodyer; Vis vedlegget 5764

Likte spesielt den mørkerosa bodyen..;);)

Kule klær:-)

Det er helt nydelig å bare daffe :D Nå har vi vært ute og gått tur med moren min i halvannen time, så vi har fått gjort noe fornuftig i dag :D Det har vært helt nydelig vær nå i mange dager, så jeg og mamma har gått tur hver ettermiddag siden søndag :D Deilig!

Så kjekt å ha henne i nærheten:-)

Hehe.. Så hyggelig at dere likte klærne! Om noen vil være med på en handlerunde, så får dere hive dere rundt og ta turen da veittu.. Hæhæh.;)

Back
Topp