Onsdag

Olive76

Forumet er livet
Og idag har jeg termin. Har slått meg til tåls med at jeg muligens i virkeligheten er en elefant og derfor må bergne noen ekstra måneder på svangerskapet. Er det 22 mnd for elefanter eller noe sånt?

Ellers synes jeg det spøker litt for snikende svangerskapsforgifting her. Blodtrykket har vært stigenede og jeg har mer og mer vann i kroppen (omend ikke de store mengder enda). Har ikke hodepine, men litt trykk bak øynene. Så håper (hvis jeg ikke er en elefant altså) at kroppen hiver seg rundt og kommer igang med bare litt modning i det minste.

Jordmortime fredag. Så får vi se.

Og beklager jeg ikke skriver om annet, men dette fyller hele mitt hode nå altså!

Forstår godt at dette fyller hodet ditt nå jeg, Olive, jeg håper virkelig ikke det er begynnende svangerskapsforgiftning, og at denne babyen kan bevege seg mot lyset snart - på den gode måten altså!! [:D]

Her er det full fart - ungene sloss om ballongene de fikk i går i barnehagen, etter "strålende innsats på barnehagedagen". Skal straks skifte bleie på lillebror, så går vi i barnehagen - strålende sol denne morgenen, det er jammen deilig ute for tiden.

Etterpå skal jeg ta meg en rånetur til Ørsta (vel, uten råningen). Broren min fyller 30 år på fredag, så jeg må handle gave. Tenkte å se om jeg fant noe på Moods-butikken

Har dusjet nå, og så spiser vi frokost. Skal til trondheim på lekeland, er premie for å ha sovet på rommet sitt i 10 netter nå. (hadde masse mareritt, og så ble det vane å komme inn til oss). Han kom i natt da og var redd, men en og annen natt overlever vi, men det må være unntaket, ikke regelen.

Er strålende sol ute, men vi skal altså være inne og leke. Etter lekeland er det nok rett på svømming, og rett i seng (iallefall de små, håper jeg klarer å holde meg litt mer oppe da [8D])

Lykke til med fødselen Olive, håper han kommer snart:)

Ha en fin dag alle[:D]

God morgen, damer!

I dag er det onsdag, endelig. Og en dag hvor vi ikke har så mye stress på kvelden. jeg skal følge Maja på korøvelse, og så skal jeg jammen ha en kveld hjemme etter det. HURRA!!! Det trenger jeg merker jeg!

Nå sitter jeg og våker over klassen som tegner tegninger av rever og sinte bonder, hehe. Har sunget Balladen om Morgan rev med dem, og nå skal de produsere noen tegninger vi kan dekorere veggene med i musikkrommet. Fint.

Håper snart du får treffe på lille bøll i magen, Olive. Og det er ikke rart du tenker mye på fødsel osv om dagen. Jeg kan huske at jeg BARE tenkte på det de siste ukene for å si det sånn. Lykke til disse siste dagene....du ser vel at jeg plutselig er innok litt oftere enn i det siste. Er så spent om det blir noen Olive-baby vet du!!!

Ellers er det kaldt her, men strålende sol, så det er deilig.

Ønsker dere alle en fin-fin dag!

God morgen[:D]

Jeg sitter bare å sløver i sofaen, akkurat spist forkost, og de siste dagene har jeg vært litt flinkere til å holde meg unna sukker, så formen er litt bedre også[:D] Egentlig burde jeg gått tur med hunden/e, men jeg sitter på nett å forbereder meg litt til jobbintervju faktisk, er fortsatt noen dager til, men greit å få det gjort når man har tid.

men altså, kan jeg ikke ha dongeribukse på? leste en artikkel om at man for alt i verden skal unngå å møte i dongeri, og jeg skjønner jo den, men det blir fort litt unaturlig om jeg skal dolle meg opp i "dressbukse" e.l. Buksa jeg tenkte på er i mørk dongeri og går over skoen (og ikke inni støvlettene som alle de andre buksene mine[8D]) ikke noe dill dall på den, så tenkte jeg å ha en "bluse" til, det er egentlig slik jeg går til vanlig, men tenkte egentlig det var pyntet nok???? HJELP!!!!! [:)]

Ellers er jeg også veldig spent på den Olive-babyen, synes det er litt snedig at hun ikke har fått enda, dette er første gangen hun er gravid og jeg ikke er det, hun har alltid fått før meg, og tenk så langt på overtid jeg måtte gått om jeg hadde vært gravid nå og skulle ventet på hennes fødsel[8D] Håper formen din holder seg bra, så kommer nok lillebabyen snart [:)]

ORIGINAL: Mibah

God morgen[:D]

Jeg sitter bare å sløver i sofaen, akkurat spist forkost, og de siste dagene har jeg vært litt flinkere til å holde meg unna sukker, så formen er litt bedre også[:D] Egentlig burde jeg gått tur med hunden/e, men jeg sitter på nett å forbereder meg litt til jobbintervju faktisk, er fortsatt noen dager til, men greit å få det gjort når man har tid.

men altså, kan jeg ikke ha dongeribukse på? leste en artikkel om at man for alt i verden skal unngå å møte i dongeri, og jeg skjønner jo den, men det blir fort litt unaturlig om jeg skal dolle meg opp i "dressbukse" e.l. Buksa jeg tenkte på er i mørk dongeri og går over skoen (og ikke inni støvlettene som alle de andre buksene mine[8D]) ikke noe dill dall på den, så tenkte jeg å ha en "bluse" til, det er egentlig slik jeg går til vanlig, men tenkte egentlig det var pyntet nok???? HJELP!!!!! [:)]

Ellers er jeg også veldig spent på den Olive-babyen, synes det er litt snedig at hun ikke har fått enda, dette er første gangen hun er gravid og jeg ikke er det, hun har alltid fått før meg, og tenk så langt på overtid jeg måtte gått om jeg hadde vært gravid nå og skulle ventet på hennes fødsel[8D] Håper formen din holder seg bra, så kommer nok lillebabyen snart [:)]

Aha. DER har vi forklaringen. Det er altså fordi du ikke er gravid jeg må vente. Synes jammen meg at du må hive deg rundt og blive gravid, så jeg kan føde før deg. Holder vel at du er nygravid, ikke? Kan du ikke bli gravid NÅ?

Og dongeri ville jeg sagt at du kunne hatt på, så lengen den er hel og fin. Men jeg er ikke så "pyntet" i klesveien med mindre det er til noe spesielt. (altså har ikke begravelser i dongeri, men kan sagtens ha samtaler i dongeri).

ORIGINAL: Olive76

Aha. DER har vi forklaringen. Det er altså fordi du ikke er gravid jeg må vente. Synes jammen meg at du må hive deg rundt og blive gravid, så jeg kan føde før deg. Holder vel at du er nygravid, ikke? Kan du ikke bli gravid NÅ?

Og dongeri ville jeg sagt at du kunne hatt på, så lengen den er hel og fin. Men jeg er ikke så "pyntet" i klesveien med mindre det er til noe spesielt. (altså har ikke begravelser i dongeri, men kan sagtens ha samtaler i dongeri).

Haha, tror nok du bør finne deg en elefant mamma som kan gi tips og råd for de siste/neste 13 mnd. for jeg har ingen planer om å bli gravid[8D] jeg skal jo ut i jobb forhåpentligvis[:)]

Tror nok det blir den dongeribuksa... jeg tenker det er like viktig at jeg føler meg vel som at dressbuksa er på plass... og det blir jo litt pyntet uansett, er jo ikke utvaska bukse og collegegenser jeg satser på..

Gratulerer med termindagen Olive.. [:D] Skal se knøttet kommer straks! Jeg tipper før helga..

Her er det rolig i dag.. Har fri i dag (på en onsdag!) før jobbehelg.. Skal jobbe torsdag, fredag, lørdag og søndag.. Blir en lang helg.. [8|] Men men.. Sånn er det når man har forhandlingsturnus.. Ender alltid med en rævva turnus likevel, så jeg har i grunn mest lyst å gå tilbake til det gamle.. Da VET man iallefall lenger fram enn 6 uker hvordan man skal jobbe.. [8|]

I dag skal jeg sjekke synet mitt.. Jeg har jo egentlig briller, men går aaaldri med dem.. Så jeg har lenge mistenkt at det kan være det som forårsaker min hodepine.. Litt av den iallefall.. Så da får man sjekke hvordan ståa er pr i dag..

Back
Topp