ONSDAG!

Vand

Forumet er livet
I dag er jeg hjemme med sykt barn...................... Emmeli har ikke feber, men har verdens styggeste hoste og er småslapp... Bare tull å sende henne i bhg da[;)]

Har ingen planer for formiddagen.... Må jo kanskje rydde litt på vaskerommet og vaske badet? [:'(][:'(][:'(]

Og i kveld skal jeg på spinning igjen....................................................................... [:'(][:D][:D][:D]

Hva gjør dere i dag da?[:)]

mårn mårn mårn!

jeg sitter å moter meg opp til å ta et stort skipper tak m en oppgave! Den skal være inn søndag, og jeg har ikke skrevet et ord en gang[:-]

Så d blir full fokus på det fram til vm starter[:-]. Håper på å få gjort en del, væres streng m seg selv nå.

Ellers er det lite m planer, kos meg med gullet mitt[;)]

god bedring Emmeli og lykke til på spinning, hørtes digg ut (sier jeg for jeg vet jeg ikke skal[:-]). Gleder meg til å begynne å løpe, når isen er borte[;)]

Jeg og A sitter og koser oss med barnetv. Skal ned i bhg med henne snart[;)] Er mange syke barn i bhg så venter på at vi skal få noe i hus...[&:][&:] Tror alle på avdelingen til A har vært syke utenom henne...[&:]
Vet ikke hva jeg skal i dag. En trilletur og rydde litt hus kanskje...[;)]

God bedring til Emmeli!!![:D]
Lykke til med oppgaven Chrichri[:D]

Her skal jeg være hjemme vaske hus og klær. Handle inn litt til middag. Etter alt dette skal jeg bare strikke og kose meg[:D][:D][:D]

God morgen! idag var det "familietur" til verksted med bilen. Alle opp, så vi kunne plukke mannen opp på verkstedet etter han leverte bil2, og deretter få han på jobb, fylle diesel, levere tøtta i barnehagen, og nå hjem og få i oss litt mat, før vi skal ut på et lite formiddagstreff. [:)][:)]

Er alene med barna i ettermiddag, så må finne på noe lurt å spise til middag, og noe å kose oss med i ettermiddag. hm.... *tenkte, tenke*

Reiser nordover i helga, så vaskemaskinen må gå litt, og pakkingen må begynne. Skal se om jeg er flink til å pakke passe mengde...pakker alltid for mye, men skal jo fly med to små (og min mor som "nanny") Men greit å ha minst mulig baggasje å drasse på, siden vi skal bytte på å kjøre bil, fly, ferje og bil igjen.
[8D][;)]

God formiddag [:)]
Jeg sitter her og venter på at dem skal ringe fra legekontoret. Legen min skulle være tilbake fra ferie idag og da skulle jeg få ny sykemelding. Men har lyst å dra dit og høre om dem ikke kan sende meg på røntgen eller ultralyd med kneet. Hun hadde egentlig ikke ledig time før den 14 men det er jo så lenge til. Nå er det over 2 uker siden jeg datt!

Back
Topp