onsdag=)

anahen

Gift med forumet
Skjer i dag da damer?[:)]

Jeg er syk i dag[:'(] Feber, halsvondt og hodepine. Blir nok bare en rolig dag på meg, HÅPER lillegutt slipper unna dette her!!

Ha en fin dag!

Her skjer det ingenting idag...[:)]
Snøkaos ute, så vi skal nok bare passe på sofaen... Skulle seriøst vært støvsugd og vasket her, men må vente å se om arbeidslysten innhenter meg først![8D]

Masse god bedring til deg, søta! Krysser fingre for at lillegullet ditt slipper unna!![:)]

God bedring :)

I dag skal vi nok få gått en etterlengtet tur vi tenker jeg :),bake noen tebriks og dulle litt her hjemme .)

[:o] Jeg skulle jo til Jessheim og møte de søte jentene fra Ullensaker i dag, men den gang ei..
Jeg har en syk pode hjemme fra barnehagen i dag... Vi koser oss med Per Pyssling på film nå. Skal bare kose oss i dag vi.[:)]

Håper dere koser dere masse i dag jenter! og da spes de som treffes på Jessheim!![:D]

Masse god bedring til deg, Anahen!

I dag skal vi møte et par søte jenter med bebiser på Jessheim[:D] Gleder oss masse!!
Ellers har vi ingen andre planer.

Ha en super dag alle sammen[:)]

Huff da,masse god bedring til deg[:)]

I dag skal vi bare være hjemme og kose oss,får se ann været etterhvert er blir det litt mildere ute så kanskje vi får gått en tur[:)]

God bedring til ahahen og evaa

Til vanlig sove Oda og eg til kl 0830, men i dag var me oppe kl 07 for å klare og levere storebror i bhg før halv ni.
Så no e det frokost på mor, mens lillemor ligge under babygymmen og snakke!
Litt støvsuging, rydding og klesvask. Prøve og få pakka litt, siden eg og Oda skal reise til foreldra mine til helga, og vera borte over 1 veke, må ein del pakking til då altså!
I tolvtida skal me på "barseltreff" med noken kollega av meg, heime hos ho eine. Me gledar oss!!

Håpar alle får ein fin dag!

Her er det mye som skjer i dag.

Først skal vi en tur ut på shopping og så plukker vi opp sambo når han er ferdig på jobb.
Så spiser vi middag og i kveld skal vi på babysvømming [:D]

Gleder meg.

ORIGINAL: Kastela

Først skal vi en tur ut på shopping og så plukker vi opp sambo når han er ferdig på jobb.

Gleder meg.

Kos dere MAX på babysvømming![:D]

ORIGINAL: anahen

ORIGINAL: Kastela

Gleder meg.

Kos dere MAX på babysvømming![:D]

Takk takk. God bedring til deg snuppa.

Vi skal vel være hjemme å ordne litt i dag tror jeg, om vi orker ut å handle så blir det baking. Anahen må ikkelegge ut så mage oppskrifter med meltyper somikke finnes i min skuff!![;)]

ORIGINAL: marihøna30

Vi skal vel være hjemme å ordne litt i dag tror jeg, om vi orker ut å handle så blir det baking. Anahen må ikkelegge ut så mage oppskrifter med meltyper somikke finnes i min skuff!![;)]

så jeg trenger ikke si at jeg skal bake nøttebrioche i dag?[;)]

Morgenstellet er tatt, og nå koser vi oss med Frustrerte Fruer..
Han er SÅ opptatt av tv'en, fine greier, så får mor kost seg med venninnene i Wisteria Lane [8D][;)]

Må vel tørke litt støv, og dra over gulvene.. Usj [:'(]

Så kommer svigersøss og tantegutten på 7mnd[:)]

Back
Topp