Onsdag!

catspire

Forelsket i forumet
God morgen alle sammen!
Våkna i god tid før klokka i dag så da ble det litt tid her inne før jeg må dra på jobb! Har spist frokost, en sunn en sådan, smoothie og salat! Må legge om kostholdet helt, da jeg i går fikk beskjed om at jeg ikke kan spise hvete!! [:-] Det går vel bra det også! Må bare venne meg til det først!
Håper alle får en fin dag!!![:D][:D]

God morgen![:)]
Jeg har også litt god tid i dag, så jeg har vært inne å lagt til nytt bilde på magebildetråden[:)] 
Skal snart dra på skolen, men begynner ikke før hall 11, så har gooood tid ennå. Godt det[:)]
I kveld skal jeg feire bursdagen min med noen venner, så jeg skal bake litt når jeg kommer hjem i dag. Må vel rydde litt også[:)]
Ønsker alle sammen en flott dag![:)]

God dagen alle sammen...

Inatt har jeg atter en gang hatt en runde med mareritt av ulike tema... blir jo sliten av å sove tihi...

Ellers nyter vi dagene nå som pappaen har pappa permisjon og jeg har mye fri i turnusen min.
Formen er noeredusert pga antibiotikaen og kvalmen. Viste seg at det å komme oss ut i går var redningen for meg. Tror det blir i dag også. Fint vær så ut må vi. Kjøpte ny vogn til sondre, ei lett trille som kan legges ned og som det er plass til voksiposen oppi [:)]

Ha en vakker dag alle sammen.

PS: Grimera, kos deg med selskapet ditt...Gratulerer med dagen(var ikke det i går forresten?)

god morgen og god etter middag hehe

håper allesammen får en kjempe kjempe fin dag.

må opp på jobben nå snart å ha personal møte også får jeg besøk av en venninne etter det, gleder meg til hu kommer hihi

så blir ikke så mye inne på her i dag da buhu hehehe

ha en fin kveld allesammen

Har ikke vært på jobb i dag heller eg, tredje dagen hjemme pga oppkast og kvalme. Ringte legen og fikk fremskyndet legetimen min til fredag så han kan skrive sykemelding for denne uken, kan ikkje bruke egenmelding hele tiden. Så da blir eg hjemme hele uken, får håpe formen blir bedre snart!

Jeg er også hjemme fra jobb i dag. Begynte å kaste opp i går [:'(] Har vært kvalm i flere uker, men ikke kastet opp før nå, så håper det går fort over [&:]

Skal til første legekontroll i morgen. Det blir spennende, men har ikke så store forventninger da, blir vel bare noen prøver og litt prat. Men det er greit å være i gang [:D] 
Håper dere alle får en fin dag [:D]

Back
Topp