Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
skal hvertfall få kommet meg ut å gå en tur! har vært slapp de to siste dagene nå.. også må jeg fortsette å pakke pakke pakke. skal flytte, så egentlig nok å gjøre om dagen [link=http://forum.babyverden.no/javascript:void%28addSmiley%28%27body1%27,%20%27http://forum.babyverden.no/image/s13.gif%27%29%29][8|][/link] litt slitsomt nå, men gleder meg til å komme på plass i splitterny leilighet!
Her er mormor og morfar på besøk :)
Mormor skal kose seg med Elias, og morfar og jeg skal male boden. Den skal bliiii fin og lys og få nytt gulv før en megler kommer for å gi oss verdivurdering. Skal refinansiere:)
klokken er 10 og jeg har allerede moppet gulver, vasket over kjøkkenet og stuen, vasket klær og levert storesøster i barnehagen[:D]
herlig! nå nyter jeg en kopp kaffe og slapper av mens lille sover! etterpå er det avgårde til 6 ukers kontroll! veldig spent på vekt og lengde.
så har en bekjent ringt sambo å spurt om vi ville ha klær til noah. hun har en gutt som er født i desember og hadde masse gode klær samt reima dresser til neste vinter. så det gleder jeg meg til å se over! alltid like kjekt å arve[:)]
Jeg er nesten ferdig med å vaske huset allerede, og slengt en sjokolade kake i ovnen! Sto opp 8, 2 timer før mini i dag[8D] Hvorfor aner jeg ikke for jeg er grusomt trøtt[8D][:)]
Så nå skal jeg lage glasuren, så vaske resten av huset og etter det noen vel fortjente timer på øyet med baby på brystet[:D]
Så er det besøk i kveld, og maling av kjelleren.. Den nye Lady super matt skal prøves i en lilla farge![;)]
Siden pappen til Elias kom hjem igår, hareg fått sovet frampå i morges.. Det var UTROLIG deilig etter en mnd alene med han [:D] I dag skal eg på personalmøte med jobben. Viktig å ikke gå glipp av noe [8D]
Har nett fått vasket over kjøkkengulvet!! Helt utroligt egentlig, har ikke fått gjort skikkelig husarbeid på evigheter[:D]
Nå ligger lillegutt og hviler, og snart skal vi til legen en tur. Fastlegen ville hilse på lillegutt og få et lite overblikk av han, etter den tøffe starten han hadde på livet[:)]
Etterpå blir det nok stress, lekser på guttene, mens mor prøver og amme og lage middag samtidig (skjer hver dag[8D])
Så blir det nok bare avslapping og kos tenker jeg, været ute er ikke akkurat til og skryte over, så gidder ikke ut iallefall[:)]
Jeg har vært på trening, kjørt mannen på jobb, vært på obs å kjøpt pepsi max på tilbud siden det går en del av del av det her, nå burde jeg løpe i dusjen rydde litt hjemme, men har mye mer lyst til å strikke ligg og prøve å sy litt pog gå tur.. men man kan vel ikke akkurat legge noen som stort sett har sovert siden i 1 i natt med kun en våken time til å sove med en gang.... Gleder meg til snuppa våkner så vi kan kose litt!!
Vi har vært på småbarnsang.[:)] Dessverre var vi ute i god tid for en gangs skyld. Anna våknet da vi kom dit 30 minutter for tidlig. Da ble hun selvsagt trøtt igjen, og sovnet i løpet av den aller første sangen... Lurer på om jeg drar henne med på alt slikt alt for tidlig?[8D] Storebror elsker sangtreffet da, og jeg har fått spist lunch og skravlet masse med en venninne jeg ikke har sett på lenge.[:D]