*Onsdag*

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Tobias sovna ca 21.45 i går (baaaah... [&o]), og opp igjen da klokka ringte 7.10. Han kommer til å bli brillefin i dag!
Ungene blir med på lasset ned på trening i dag. Jeg skal trene styrke og kardio for meg selv, og den nye iPoden min! [:)]
Etterpå skal vi bare gå hjem igjen, kose oss litt hjemme. Ida har bedt om at vi skal rydde i klærne hun har vokst fra (makan til ryddig unge!), vi skulle egentlig gjøre det i går, men vi på en måte liksom glemte det! [8D]
Får se om jeg finner på noe spennende til middag i dag, sånn at ungene vil spise i allefall ett måltid i dag. Jeg har fryseren full av julepølse på tilbud, kanskje vi tar litt av det?

Ha en fin og flott lillelørdag dere! [:)]

god morgen..

nå har vi spist frokost og ungene har fått på seg klær,så nå er det min tur og så skal jeg kjøre de i b.hagen.
etter det skal jeg hjem å rydde og henge opp klær.
blir en rolig dag hjemme idag før jeg skal hente lillebroren min på skolen 12.30. og hente ungene i b.hagen etter det..

mulig jeg tar meg en shoppingtur etter middagen..

ha en fin dag alle sammen..

God morgen...

Her er jeg å klompen hjemme i dag,han ville kose seg med mammaen sin sa han[:)][:D]
Siden mannen ikke kommer hjem før seint i kveld,fant jeg ut att det er kansje det beste å la Mikael være hjemme i dag så slipper jeg å stresse med henting osv....

så vi skal bare kose oss med film,lese bøker å kansje sove litt???[:)]

På jobb til 12 i dag...
Sover helt elendig om dagen, så er litt sliten...samt at noen har stjålet all energien min. Hm...mystisk.
Mini var "ferdig sove" kl 05 i dag. Heldigvis sto mannen opp med henne 05.30. Etter masse knoting.

Stikker en tur til byen etter jobb. Jeg vil ha pommes frites. Sunt ja! Kommer til sprekke i juli...

Ha en fin dag alle!

Back
Topp