Onsdag!

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

I dag bråvåkna jeg halv 7, da var det en stykk sur Ida som ropte fra senga at hun hadde funnet et eller annet lekesaker i senga si. Javel, trenger da ikke vekke hele nabolaget for det? [8|] Hun er fremdeles sur, jeg er sikker på at hun har en stor mørk sky som henger over hodet hennes hvor enn hun går i dag. Hun har vært såååå sur i det siste, trassete og knurrete, og rett og slett grusom! Trodde det skulle bli bedre når de ble 4 år jeg, men det har egentlig bare blitt verre...
Skal på trening snart, det blir godt med litt meg-tid, selv om jeg har veldig vondt i ryggen, samt er stokk ativ og støl i alt av magemuskler. Etterpå skal vi i banken, er sånn barnas uke, så de får tømt sparegrisene sine og får premie for det.
Senere i dag skal vi bare slappe av hjemme, og det blir veeeeeeldig godt!!

Ha en fin dag dere! [:)]

God morgen!

...selvom den er alt annen enn god [8D] Susen i hodet, kvalm, slapp, uggen, trøtt, skallebank... ja, er det noe jeg har glemt da tro? Jada, jeg vet... lovet meg selv at jeg ikke skulle klage, men dette her tar kaka. Trodde aldri jeg skulle bli så dårlig! Tror det må være minst 2 inni der [8D]

Har prøvd meg på en sånn reisesyketablett idag, noe som har resultert i at jeg er helt i ørska. Har nesten tunnelsyn, er susete og ør, så å kjøre bil i denne tilstanden tør jeg ikke. Spørs om jeg kan ta de videre da, må jo få snuppelure i barnehagen. Spørs om jeg ikke bare må innse at jeg må sykmelde meg. Har ikke sjans i havet til å overleve sånn det er nå [&o][:(] Er så lei allerede jeg, og dette er bare dag 3 med dårlig form! Det kommer til å bli 6 lange uker framover... Aldri mer graviditet på meg!!!!!

Planene idag er altså ikke mange, bare overleve [8D]
Håper dere alle har en bedre dag enn meg!

God dagen...Nå skal jeg spise litt frokost, å se litt på den kjedelige tv'en.....
Ellers i dag ingen planer som vanelig..i morgen skal jeg til legen for å se åssen det virkelig står til med meg?[8|]Så jeg får lade opp i dag for att jeg skal komme meg dit.

Kvitre; synst synd i deg,du må bare sykemelde deg å tenke på deg selv nå først og fremst..Jobben kan vente!!Ta vare på deg selv, håper du har noen rundt deg som kan hjelpe deg i den vanskelige tiden??

Var godt å trene. Da vi gikk derifra klarte så klart Tobias å finne den eneste vannpytten i kommunen, og den var stor altså. Og oppi den tryna så klart gutten, så lang han var. Deler av ansiktet havna neddi også. Kliss klass våt! Må vaske klærne hans, lua og vottene etterpå.
Flinke barn i banken, også er de rike, hehe. Nå sover Tobias, og Ida leker med Barbie.

Ida skulle forresten ha på seg skjørt da vi kom hjem. Hun har 5-6 stk i skapet, og prøvde det ene etter det andre. Ingen gikk på, haha. Var ikke lengden det gikk på, hun fikk dem ikke igjen rundt magen. Lagt på seg litt, ser det ut som. Så nå ønsker hun seg nye skjørt til jul! [:)]

Kvitre: Ai ai ai! Sykmeld deg du, ta vare på deg selv! Jobben kan vente! Klem

Jeg har vært på sykehuset i 4 timer og tatt diverse undersøkelser, er med i et forskningsprosjekt for gravide overvektige.

Jeg har tatt glukosebelastningstest ([:'(]), blodprøver, ultralyd av blodårer og hjertet.
Her kan du lese mer: [link=http://www.ntnu.no/dmf/det-medisinske-fakultet/-/asset_publisher/5EIW/content/overvektige-gravide-s%C3%B8kes-til-studie;.liferayprodnode1]http://www.ntnu.no/dmf/det-medisinske-fakultet/-/asset_publisher/5EIW/content/overvektige-gravide-s%C3%B8kes-til-studie;.liferayprodnode1[/link]

Kjenner jeg er i skikkelig uggen form altså.. heldigvis skal gubben hente i barnehagen i dag, og jeg skal prøve å somle meg sammen til å bake en kake til internasjonal dag i morgen (barnehagen).

Ellers skal vi bare slappe av i hele kveld[:)]

Kvitre: Lytt til kroppen din! Trenger du fri til å komme deg så gjør det[:)]

Back
Topp