Onsdag

Diddij

Forumet er livet
Hva gjør dere i dag da?
Jeg har sovet så lenge at det begynte å svi i hoftene[8D] Sto opp kl 11, har vært vant til å stå opp kl 7-8 de siste ukene...

Skal skrive litt på en skoleoppgave, og vaske litt klær...eller ingen planer...

Jeg har vært hos legen. Har fått urinveisinfeksjon [:(] og må gå på penecillin en stund nå... [&:]

Men, så har jeg vært flink og handlet gave til hemmelig venn og pakket den, så den er klar til å sendes [:D][:D][:D]
Så gøy med en liten shoppingtur! [:D] Måtte innom kjøpesenter for å hente ut medisinene og da ble det innom baby-klesbutikk og. Ble så klart noe til min lille baby og [:D] De er jo så søte, disse bittesmå klærne... [:D][:D][:D]

jeg har vært på gravide spa på vigdis albrigsten, det var helt fantastisk [:D] Fikk gavekort hos sambo når vi hadde 7 års jub etter påske [:)] Kjenne kroppen syns det bra å være 20% sykemeldt. Er det ut april foreløpig.

Sto opp kl 7 i dag [:)] Har fått ryddet litt, vasket litt klær og vært hos jordmor på kontroll og UL for å se den lille tulla mi[:D] Og hun hadde det kjempe bra[:D] Nå skal jeg bake rundstykker og kose meg litt i sola[:D]

i dag ja... huff... først var jeg på skolen og gjennomførte en prøve, (tar deltidsstudie som barne og ungdomsarbeider), som gikk rett vest... fantes ikke mulighet for konsentrasjon i dag.. så var det rett i begravelse til en venn, som døde av kreft forrige tirsdag, som ikke ble mer enn 21 år... utrolig tung, men fin begravelse... han var også svoger til min storebror... [:(] verden er så urettferdig... [:(] Så nå er jeg tom for krefter for i dag... rett og slett oppbrukt... heldigvis har jeg lille prinsessa mi inni magen som ligger og dytter litt og hilser på, noe som er en fin oppmuntring nå...

Hmm... gjort egentlig veldig lite. Sto opp sammen med snuppa, fikk henne i barnehagen, sloknet på sofaen, rettet en bunke prøver, spist middag, sittet litt på pcen:) Jeg høres ut som et kjedelig vesen... må legge til at jeg også har gjort det store i dag... DUSJA!

Og ikveld skal jeg lage kongekrabbe til mannen og en kompis som skal se på kamp, også skal jeg spise selv  selvfølgelig samtidig som jeg scrapper litt:)

Hehe...

Jeg har fulgt 30 studenter gjennom eksamen, bare 70 igjen nå!

Back
Topp