onsdag- snart fredag;)

almara

Forumet er livet
VIP
Hvordan er dagen hos dere?

Her våknet Luna litt for tidlig for meg, kl. seks. Da hadde hun allerede våknet flere ganger, men heldigvis sovnet igjen. En tann på vei ut.. Alma sov heldigvis hele natta i egen seng.

Kl. ni gikk jeg og Luna og la oss igjen og sov i en time. Nå føler jeg meg litt bedre! Ikke så mye som står på planen i dag, men håper jeg får trent. 

Ha en fin dag alle sammen! :)
 
For en herlig overskrift! =) 
Teodor var kjempesliten i går etter to lange dager i barnehagen, og han sover hele natten i egen seng nesten utelukkende nå. Det hender han våkner og må tisse, men det går som regel i bleia..
Han ville spise frokost i barnehagen i dag, så jeg tok bare på meg noen filler og fikk han levert. 
Og her sitter jeg i fillene enda, etter å ha oppdatert meg på to episoder av Frustrerte Fruer

Jeg har nå fått bestilt ultralyd til neste tirsdag og også første jordmortime. Tenkte det ikke var noen hast med den timen, men de hadde god tid, så jeg skal dit neste torsdag =) 
Så da er vi skikkelig i gang, det føles bra!
Det er snøstorm her i dag, så jeg skal bare ordne meg litt og kjøre til byen for å hente pakker på posten. 
Mormor skulle hente i bhg i dag, og så blir det middag der etterpå  =) 
 
Så herlig med barn som vil i barnehagen:)

Spennende Fru H, gleder meg til oppdatering om ultralyd og alt. 

Her har det og vært snøvær, men til slutt trillet jeg Luna likevel i søvn på terrassen litt utpå dagen. Hun sov i nesten to timer, og jeg fikk trent nivå 3 og 1 av 30 day shred, i den rekkefølgen! Ikke uten pauser... det var tyngre å fortsette med å trene etter nivå 3 enn 1..

Nå sover begge jentene, og jeg nyter stillheten. I morgen ettermiddag skal mannen min og jeg ut og spise middag mens mine foreldre passer jentene, gleder meg!
 
Og nå er det takk og pris allerede fredag, tiden flyr. Her er lillesøster syk, og vi har vår tredje formiddag på rad inne, og alene hjemme uten besøk. Synes ikke jeg kan be noen risikere å bli smittet for å skaffe selskap til Felix, men jeg er sjeleglad for at det er helg i morgen så vi kommer oss ut. Jeg kjeder meg, og ønsker meg desperat nye brettspill. :P Lillesøster henter yttertøyet sitt mange ganger om dagen, og forstår ikke hvorfor hun ikke får ut. Felix derimot virker helt likegyldig til at han må være inne til pappa kommer hjem fra jobb. Hobbysaker, de gørrkjedelige brettspillene, baking, filmer og bøker er mer enn underholdende nok for ham. Tydelig at jeg har fått en inne- og en uteunge. 

Fru H: Spennende med UL, lykke til! :)
 
God helg og god bedring!! :-)
 
Så kjedelig Sukkertopp, god bedring! 

Mannen min og jeg var ute i går og spiste, det var deilig, og da vi kom hjem lå Luna og sov oppå mormora si, som ikke hadde turt å legge henne i senga. Alma hadde bedt bestefaren slukke lyset og gå ut da han hadde lest bok for henne, og så hadde de ikke hørt et pip mer. Hun som alltid sovner mens enten jeg eller pappaen sitter inne hos henne (det tar bare ca. to min.)! 
Natta ble ikke så bra, Luna var våken i et par timer mellom to og fire cirka, og jeg måtte opp og prøve å roe henne, tror det er tenner på vei ut som plager henne. Jeg er nå skikkelig trøtt, har spist Grandiosa til middag, ikke trent, og føler meg litt som en søppelsekk. Håper natta blir bedre og dagen i morgen og. Begge sovnet i hvert fall på 1-2-3 i kveld. 

Håper alle får en fin helg! :)
 
Back
Topp