Onsdag onsdag onsdag

Anonymius

Glad i forumet
Hellu [:D]

Hva har damene på angendaen i dag ? [:)] Formen fin ??

Selv skal jeg gjøre husarbeid, og så er det å lage mat til ungene og mann jobber hjem. Etter det bærer det avgårde på håndballtrening :) Så i dag skjer det ikke så mye her gitt ... Formen er bra her bortsett i fra å være litt trøtt, oppblåst og går å tisser hele tiden men så lenge det fører med seg noe godt som en spire som vokser seg stor og sterk så er jeg veldig fornøyd [:D]

Heisann.
Her sitter jeg og psyker meg opp til å gå i dusjen, er nemlig så kvalm[&:]
Skal på jobb klokka ett, ballett med lillepia etter jobb og husarbeid da hun er
i seng...så ikke så mye spennende her heller.
Godt å høre at formen din er fin[:)]

Usj... jeg er litt deppa kjenner jeg..

Jeg var så teit, og prøvde meg på den digitale til CB i dag - den var fremdeles negativ... men det bør jo kanskje få lov til å gå 2 uker i det minste etter unnfangelse før jeg tester... Og det har det jo ikke.

Jeg hadde jo migrene igår - og det pleier jeg ofte å få samme dag, eller dagen før TR - men ingen TR enda [:D] Så hvis TR ikke er her imorgen, så er jeg jo ganske sikker.. (selv om jeg egentlig følte meg sikker på søndag, siden jeg hadde 9 dager med murringer og ingen TR) - men så blir jeg jo så usikker på de testene som ikke vil slå ut enda.

Men egentlig er jeg jo bare teit.

Hehe. Dog - så tenker jeg - jeg må jo ha lengre syklus eller noe nå.. For sist gang jeg var gravid, ble barnet unfanget den 4 - og jeg testet positivt den 22. (Tror jeg) - og jeg forventet IKM rund den 19/20.

Mens nå så har jo barnet blitt unfanget den 29 - og jeg trodde jeg forventet IKM senest 11. - og det blir jo mye tidligere? Eller kanskje ikke.. hm.

Åååh.. jeg grubler så masse.. jeg pleier egentlig ikke gjøre det - men jeg er tydeligvis litt håpløs i disse dager..
Så jeg har begynt å tenke 'tenk om jeg ikke er'... og på en måte er det jo ikke krise... det var jo ikke planlagt nå, og jeg hadde jo egentlig tenkt å begynne å prøve i mai.. ikke føde.. hehe.. men på den annen side har det vært så koselig å henge med dere.. og jeg har jo hatt så sterk feeling - så vil jo at det skal stemme..

*sukk* -- nok hinsides babbel fra meg [8D] Jeg skal prøve å jobbe litt..
Men i og med at jeg bare holder på med litt selvstudie disse dagene, så sliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiter jeg max.. når man går med sånne tanker.. [:D]

Jeg sitter på jobb å glor, har et vikariat denne uken, før jeg mest sannsynlig skal begynne på skolen til uka[:)]
For å bli negletekinkker[:)] hehe

Sitter på jobben og tenker på alt mulig annet enn jobb. Ikke bra [:)]

ellers idag har jeg tenkt å nyte høststormen som raser her ved scrappe litt og hekle litt mer på babyteppe og koooose meg inne med stearinlys og pledd [:)]

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Sitte på skulen no, å ettepå skal eg KJØPA KINAMAT så eg skal a me meg heim.. Glede meg så ein onge te julafto..[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ååååaaahhhhh!!!!!!!!!!!!!!
Det hørtes godt ut!!!

skev ikke du en tråd ang kinamat på generell her og??

Åhh, nå ble jeg sulten, tror faktisk det blir thai eller kinesisk på meg i lunsjen idag[:D]

Jeg skal holde sofan i dag og gjøre minst mulig, fremdeles ikke blitt bra etter sydenturen [:'(]
Skulle ønske noen kunne trylle[8D]

Jeg sitter i sofaen foreløpig. Har hatt den verste kvalmemorgenen hittil og kom meg ikke ut av senga før kl 11. Nå har jeg fått i meg mat og venter på at formen skal bli bra nok til at jeg orker å dusje...

Ellers har jeg ikke så mange planer for dagen. Har lovt sambo potetball til middag, også må jeg en tur på butikken. Det regner og blåser som bare det ute så jeg kommer nok til å holde meg mest mulig innendørs i dag :)

Back
Topp