onsdag onsdag :) hurra!!

Trillemor82

Forumet er livet
ja, så er det onsdag da... og m har levert jentene heri dag.. deilig.. for jeg svimer jo av rett som det er.... ikke fullt så deilig...så i dag lå jeg i senga til halv tolv.. stod opp.. holdt på å tryne i trappa siden jeg var så svimmel... kom meg ned... svartnet for meg... så la jeg meg på sofaen.. og sovnet der.. våknet, tok meg en dusj... og her sitter jeg :P jentene kommer hjem om et par timer.. skulle egntlig hente dem litt tidlig i dag.. men har ikke sjans for å verken gå eller kjøre bort.. enda det ikke er lange biten... men men.. får håpe det er bedre til i morgen.. for da skal jeg på min mndlige jentemiddag.. og den er et høydepunkt!

hva driver dere dagen med i dag da?
 
Huff da Trillemor høres ikke noe særlig godt ut,godt du fikke sove lenge i dag.

Her startet dagen med bursdagssang og pakker på senga fra gutta. Fikk  mummikrus av chr og kjetil fikk jeg gavekort så jeg kan kjøpe meg ny garderobe etter fødslen,blomster og ammebh :-) Nå venter jeg bare på at Sigurd skal innfri ønsket mitt med rier.

Eller så er jeg veldig spendt på hva de sier på Ahus i morgen.

I dag skal vi ha kyllingfile med fløtepoteter
 
lykke til på ahus i morgen... her har jeg hver natt kynnere som er så sykt vonde at jeg ikke klarer å slappe av.. men de avtar om jeg reiser meg opp el noe.. men det bidrar jo til at søvnen blir det så som så med.. :P

lykke til på ahus i morgen. blir spennende å se hva som skjer..

håper du har hatt en fn dag i dag snuppa! :)
 
Gratulerer med dagen, Fru, håper bursdagsønsket ditt blir oppfylt (og så flott gave du har fått!)

Og du, trillemor, bør nok holde sofaen fremover - og kanskje ligge unna trappene? Ikke mulighet for å sove nede?

Jeg har vært på jobb i dag jeg, og selv om bihulebetennelsen ikke har gått over var det litt godt å være tilbake og være sosial igjen. Skal jobbe i morgen også, og så blir det pakking - i helgen skal hele gjengen på tur til Hotel Alexandra. Det er med jobben til G altså, så det er fancy middager og sånt, men ungene og jeg skal bade i bassenget, se på tv fra hotellsenga, og så får vi se om vi reiser hjem på lørdag eller søndag... deilig skal det bli uansett!

Nå er August lagt, G er oppe og legger Johanna og jeg sitter på sofaen og koser meg med te
 
Back
Topp