Onsdag - og snart helg!

Du Looney, kjente ikke du noen på Farmen også? Var det han Stian fra Lillestrøm?

Nå ser det ut som lillemann kansje har sovna etter 7,5 time våken! Ungen har sånn lakenskrekk!![&:]

Ja, kjente Stian som trakk seg fra farmen ja, eller kjente før da. Og hun Cecilie som ble samboer med dama i luksufellen har jeg  spilt på fotballag med i ca ti år eller noe sånt. Kjente jo og Tommy i Robinson. Og et nært vennepar har vært med i Charterfeber som kommer snart på tv3, om det kommer i hele tatt da. De var i allefall på Kos og spilt det inn i august[:)]

Enten kjenner jeg for mye folk, eller så er alle jeg kjenenr altfor glade i å eksponere seg på tv[8|][8|]

Jeg reiser hvertfall til varmere strøk for forandring!!!![:D]

McBaby: Håper virkelig han finner ut at det er deilig å sove snart!!

WZ: Dere er mye syke i heimen altså!![&o][&o] Masse god bedring!!

Våknet av vekkerklokken klokken 0700 og ble litt redd egentlig... Har jo ikke våknet av vekkerklokken på 3,5 år.. alltid en som våkner leenge før det[&o] Men i dag var det stille... surret rundt med tanker om at han kanskje ikke pustet der oppe osv, men jeg tvang meg til å ligge litt til i sengen og ikke få panikk fordi barnet sover[8D] Og riktignok, kvart over syv kom det "MAMMA" fra overetasjen[:D][:D] Kjenner jeg kan bli vant til det altså!!!![:D][:D][:D]

Ellers er det siste innspurt på en viktig oppgave i morgen, men gjør det hjemme. Kjæresten har vært sengeliggende i 6 dager snart og fått behandling for lungebetennelse, som det i dag viste seg det ikke var... så i morgen blir det blodprøver. Hadde vært godt å fått noen svar!!!

Delia: Jeg håper tassen din fortsetter å sove litt lengre, det har du fortjent![;)]

Delia: bestillt ferie?

Jeg har shoppet masse til N i dag. Ble shorts, div t-skjorter, boxere, bukser og n ble mest glad for sokkene med StarWars på[:D][:D] Blitt skikkelig sær i forhold til hva han skal ha på seg og ikke altså....

Back
Topp