Onsdag - og snart helg!

Her ble jeg vekt kl 7 av to stk som lå og ropte i sengene sine. Tobias ropte på pappa, og Ida ropte tilbake at pappa var på jobb, og at det ikke var noe poeng i å rope etter han! [8D][:D]

Nå skal vi straks kle på oss og dra på trening. Blir styrke i dag. Senere i dag har vi ingen planer, bortsett fra å vaske et tonn klær (jeg burde egentlig ha et tørkestativ til jeg, for å få unna mengdene...) og kose oss! [:)]

Ha en flott onsdag alle sammen! Bare 1 hel dag igjen, så er det hælj! [:D][:D]

mornings!

så korte uker dere har da, skrållan. helg i morgen?

i dag skal jeg på barselsbesøk, ååååå jeg gleder meg[:)] hun er akkurat 1 mnd i dag så jeg syns jeg har venta leeenge.

tenkte å bake kanelboller og ta med, men gidder jeg det da??? har ikke våknet helt enda, får komme i gang og se.

ellers kommer ungene hjem igjen i dag, helt merkelig her uten dem. er jo godt å ha barnefri, men samtidig er det så rart også.

i dag er det visst siste dag med snø her, i morgen kommer monsterregnet!!! tror det blir glatt her jeg.

God morgen[:)]

Ja i dag er datoen her- så nå kan han jammen meg komme syns jeg [;)]

Skal på akupunktur om en time- så får satse på at det har noe for seg.
Ha en fin dag alle sammen.

tvi tvi, ida[;)]

har vært våken i 2 timer, men tror jammen jeg skal gå å legge meg igjen.
Er slitsomt å ha en liten tulle som har magesmerter om natta......

Weee, Ida! Håper det skjer noe snart!! Herregud som jeg identifiserer meg med deg nå, hadde jo termin for nesten akkurat et år siden (29.), og nå har hun ettårsdag neste lørdag. Syykt fort har det gått [:D]

Jeg må forte meg nå og bake brød mens lillemor sover, er ca tusen ganger enklere enn når hun er våken for da skal hun jo bare klatre opp på stoler og skuffer og fandens oldemor [:o][:D] Men det er også veldig fristende å sitte og slappe av helt alene, skjer liksom ikke alt for ofte lengre [:D]

Ha en fin dag, jenter!! [:D]

Den jævla vekkeklokka til gubben sier jeg bare[:@][:@] I morges slumret han i over en time, og jeg blir så sint[:@] Men N sov igjennom alt og våknet ikke før kvart over åtte. Men hvem sto opp sist i huset jo han med vekkeklokka[:D] Grrr.....

Men men, nå skal jeg skrive litt oppgave før trening og soling. Tror jeg skal dra på en shoppingtur i dag også bare for å se om jeg finner noe som frister. Fant noe i hm katalogen som kom igår som jeg må bestille også. Godt å bli kvitt litt penger[:D]

N er nettopp levert i bhg. Fikk litt dårlig tid i morges fordi vi sov så lenge og vi måtte forte oss til bhg fordi Marihøneklubben (3 åringene) skulle på tur og det vil jo N være med på selvsagt.

Ellers er dagens planer skriving, litt maling og middag hos mamma i ettermiddag[:)] Mamma har nemlig kjøpt nye foret regndress til N som det er på tide å begynne bruke her nå for det begynner bli veldig vått ute[:)][:)]

Nå har jeg skrevet enda en jobbsøknad til en meget godt lønnet jobb i  Oslo kommune. DEN kan jeg virkelig tenkte meg kjenner jeg. Også er det kun dagjobbing, for jeg er drittlei turnus!!

Har søkt en annen jobb på et krisesenter og, men det er turnus. Men den jobben tror jeg er så spennende at jeg tar den selv om det er turnus, enda jeg ikke vil jobbe turnus.

Blir spennende tider fremover med all jobbstuket[:D]

I dag er det ingen planer, får vel gå meg en tur etterpå. Lufte Sivert litt. [:)]

Han er så rar altså, finner ikke ut hva som hjelper den ungen å sove.... Det som funker den ene dagen funker ikke neste dag...[8|]

Sånn var (er) det her også, McBaby. HS sier at mange unger bare er sånn, og at det går seg til etterhvert. Her skjedde det noe da hun ble 10 mnd (nesten nøyaktig), så nå har vi det en del bedre alle mann. Det er neppe særlig trøst for deg nå da.. [&o]

Lykke til med jobbsøking, looney! Hadde ikke valgt den turnusjobben om du virkelig ikke vil ha turnusjobb jeg altså. Du kan gjøre det senere, når ungen(e???) er eldre, om du fortsatt vil ha en jobb med det innholdet da [:)]

Ellers er jeg sur på lillemor, hun nekter å spise, IHVERTFALL ikke når hun sitter i stolen sin, hun skal bare klatre ut av den. Så nå har jeg lagt begge tripptrappene ned på gulvet, så får hun bare finne på noe annet å gjøre enn å klatre hele forbarske tiden!!! [:o][:D]

MaRtE: hehe, ja jeg tar helg i morgen! [:)] har fri på fredag så! [:)]

Gikk flott på treninga i dag, Tobias hadde ikje grått engang! [:)] Også begynner han å skjønne greia, så han bæsjer hver gang han er der. Jeg husker ikke sist jeg skifta bæsjebleie jeg! [;)]
Nå sover han dupp, Ida leker med Barbie, og jeg skal ta frem rockeringen og stille meg foran Ellen show [:)]

Ute er det faktisk 11 grader!!!

Leser på generell om folk som reiser til syden og da trives best på steder hvor matbutikken selger skandinavisk mat[&:][&:] Man reiser vel ikke på ferie for å spise brunost og Wasa knekkebrød gjør man vel[8|]

ORIGINAL: Looney

Leser på generell om folk som reiser til syden og da trives best på steder hvor matbutikken selger skandinavisk mat[&:][&:] Man reiser vel ikke på ferie for å spise brunost og Wasa knekkebrød gjør man vel[8|]

hehe, folk er rare!

ORIGINAL: Looney

Skjønner ikke helt vitsen med å reise bort hvis man vil ha det sånn som hjemme....[8|][;)]

ja, da er jenta hos nabojenta sammen med to andre nabojenter, en herlig gjeng er de!!
jeg har trent shreden i dag, og er mere støl nå etterpå!!
hengt opp gardinene jeg har sydd!! går framover!!

Tobias har fått feber, og Ida er trassete og griner for alt. Hun griner og liksomhoster, virker som om hun prøver å provosere frem oppkast! [8|] Unger altså! Tobias har tannfeber regner jeg med, han har ei hjørnetann på gang, så det er nok den. Håper jeg. Sykdom passer ikke inn nå så... 

helvetefaen!
Jeg har så forbanna vondt i gallen nå!
Jeg vrir meg i smerte. Må ringe legevakta snart hvis det ikke bedreer seg.

Hjemme og småttisa er lagt. Og det er noen jeg kjenner på Luksusfellen i dag oppdaget jeg plutselig[8|]

Jeg pakker samtidig med tvtitting, og bv[:)]

I morgen reiser vi på hyttetur til Trysil[:)][:)]

Ausann, WZ! Stakkars deg! Hvordan ligger du an med den operasjonen? God bedring, føler med deg!! (Eller, føler ikke helt med deg da, orker ikke å ha frivillig vondt, men du skjønner hva jeg mener. ehehehe, sorry, er vel ikke rette tidspunktet for å være "morsom"[X(][8D][:D])

Hvem kjenner du, looney??

Back
Topp