Onsdag, og LILLE julaften!!

lenemor

Forumet er livet
Nå er det ingen vei tilbake damer, jula er rett rundt hjørnet!

I går fikk vi inn juletreet, så i kveld skal det pyntes. August og jeg har hatt en strålende natt med mye søvn, så når jeg bare har fått i meg litt frokost skal vi ut og gjøre den aller siste handelen - vi må jo ha mat i hus i jula, og så skal jeg kjøpe ny stjerne til juletreet, for den vi har brukt i alle år er for liten (og ganske stygg).

Gavene er i hus, huset er rotete men rent, og jeg er klar til å la julefreden senke seg!

Her har vi hatt en dårlig natt! Mistenker at Aslak fikk i seg den kulturaen i går selom svigermor mente nei. [&:] Så skriking i natt og MYE luft i magen!!!![:(]

Godt at Solveig sov til 9 i dag! Nå har vi spist frokost, støvsuget stue og kjøkken, ryddet stue og brettet sengtøy! Aslak er fortsatt urolig i magen men håper det kommer seg![;)]

Vi pynta tre i går og i dag skal vi til svigers og pynte tre![:D]

Ja i dag er dagen før dagen.

Skulle gjerne hatt noen ekstra dager, så vi hadde blitt ferdig med stua men men jul blir det [:)]
Pakkene er klare og maten er vel det meste i hus.
juletreet står klart til å tas inn i kveld.

Ellers så er vi alle forkjølet[&:]

Ønsker alle sammen en god lille julaften

Hei jenter!

Her har det blitt litt småhandling og sånn i dag.. Alltid noen ting man kommer på i siste liten.. [8D]
Men nå er alt i boks.. Så blir det juletrepynting og sånn i kveld.. KOS! Er ferdig med alt, skal bare støvsuge litt nå i ettermiddag, så er vi klare for at julefreden senker seg.. Blir koselig!
Tenkte og å kjøre rundt noen gaver før vi støvsuger og sånn, så vi slipper så mange ærend i morgen.. [:)]

Bedre sent enn aldri,men nå fikk jeg også logget meg på. Vi har hatt en fin dag. Maja har vært usedvanlig medgjørlig i dag og har ikke krevd annet enn mat og ny bleie. [:)] Frida har krevd mye mer, men nå som vi har fått besøk av pappa, dama hans og broren min så krever hun ikke så mye av meg. Hun har stort sett bare gått rundt og sprudlet i hele dag. [:)] Mannen og jeg hadde en del vi skulle gjøre i dag sånn som folk flest, og det fikk vi gjort uten stress. vi har ommøblert på stua til og med. det ble ganske koselig siden vi er såpass mange. Nå gleder jeg meg veldig til julefrokost, julemiddag, julegodteri og til Frida skal åpne pakkene sine.[:)]

Ja nå er det jaggu blitt julaften og når jeg ser på klokka [:D]
Men det er nå jeg har fått tid til å sette meg ned idag...
Var på jobb fra 7 til 14.30, handla, henta Linnea i bhg.,
hjem å skifte og pakke inn 2 gaver, rydde masse gaver inn
i bilen og så suse avgårde i bursdag til mor [&:]
Der spiste vi snitter og kake, og så var det å hive seg hjem igjen.
De siste gavene ble pakka inn og treet pynta.
Så ja, nå kan jula bare komme hit og [;)][:D]

Ellers så må jeg jo bare si; det er greit med hvit jul, men det
får da være måta på da [8|][:o]
Her klarer de ikke å holde veiene greit kjørbare engang. Og jeg
som hater å kjøre på glatta, ja jeg kom meg IKKE opp bakken fra
søss etter å ha droppet av noen gaver der! Så da måtte svogers
trå til [:D] Gjett om jeg er extra glad i han idag da

Det villeste er at snøen lavernet......
....og det TORDNER og LYNER!!!!!!!!!!!
Spesielt må jeg si [&:]... og jeg liker det IKKE!!!

Ellers skal det bli deilig å bare sitte med beina på bodet og kose seg
med Linnea imårra [:D]
Sambo skal jobbe til klokka 12, men etter det kan vi kose oss litt
sammen alle tre før vi drar til svigers [:)]
Klærne er rene og pene og klare for dagen, så da er det ingenting
jeg trenger å gjøre. Deeeeeeeeeeilig [:D]

Det var litt av en lillejulaften, nøste. Snø og torden var en merkelig kombinasjon.

Back
Topp