onsdag ja..

bls

Glad i forumet
ganske så stilt hær inne ja..
oliver sov til 9 i dag, deili.. så vi går bare hær i nattklær å kose åss, pappan sover enda.. tenkte å la han sove litt til.. oliver sitt å tegne litt..

ingen store planer for dagen, skal sove når oliver skal ha sin lille lur så etter det drar vi til mine foreldre for å feire min lillebror sin 14 års dag.. æ har invitert åss sjøl på middag.. [:D] så det blir middag og kaker, nam nam.. ellers går væll dagen fort, som alle andre daga..

Hei-hei. Ikke noe spesielt som pågår her heller. Har jo ferie nå, men været er nokså dårlig (ikke så værst akkurat nå, faktisk, men VELDIG mørke skyer på vei), så vi får ikke utnyttet den fullt ut akkurat.

Isabelle sover formiddagsluren sin nå, har sovet en halvtime, tar seg nok en god lur nå tenker (og håper) jeg. Håper det blir oppholdsvær utover dagen slik at Isabelle kan være litt ute etterpå, for det har blitt lite "uteliv" etter at vi kom tilbake fra ferieturen vår.

Er faktisk sol her også nå. Bedre i dag enn i går egentlig. Men Isabelle sover fortsatt... Hun sover ute i vogna, men jeg har holdt på her inne.[&:] Får komme meg ut snart, men jeg ønsker meg egentlig en dusj først, og sambo er ikke hjemme akkurat nå, og jeg liker ikke å dusje når Isabelle ligger ubevoktet i vogna ute.

I dag sov vi leeenge, helt til 07.30! Det er lenge siden vi har sovet så lenge![:D]

Jeg har vært med bestemora mi på handletur i dag. Hun er ikke så bra til beins lenger, så det går ikke akkurat raskt i svingene[8D] Det var koselig å tilbringe dagen med henne[:)]

Sambo og Gaute er i fjæra sammen med gautes onkel og søskenbarn. Jeg tipper de koser seg masse. Det var litt deilig å få et par timer for meg selv her hjemme[:)] 

Back
Topp